خوانشی تطبیقی در آثار ” حی ابن یقظان” ابن طفیل و ” امیل ” روسو برای استنتاج نسبت میان طبیعت و تربیت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
خوانشی تطبیقی در آثار ” حی ابن یقظان” ابن طفیل و ” امیل ” روسو برای استنتاج نسبت میان طبیعت و تربیت دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد خوانشی تطبیقی در آثار ” حی ابن یقظان” ابن طفیل و ” امیل ” روسو برای استنتاج نسبت میان طبیعت و تربیت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی خوانشی تطبیقی در آثار ” حی ابن یقظان” ابن طفیل و ” امیل ” روسو برای استنتاج نسبت میان طبیعت و تربیت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن خوانشی تطبیقی در آثار ” حی ابن یقظان” ابن طفیل و ” امیل ” روسو برای استنتاج نسبت میان طبیعت و تربیت :
تعداد صفحات : ۲۶
چکیده مقاله:این پژوهش به دنبال خوانشی تطبیقی است در دو اثرمهم؛ یکی کتاب ” حی ابن یقظان” که رساله ای است کم حجم و مهم در زبان و ادبیات عرب و شامل اندیشه های عمیق فلسفی و تربیتی ابن طفیل اندلسی در قرن ۱۲ میلادی و دیگری اثر ” امیل” از ژان ژاک روسوی فرانسوی که در قرن ۱۸ میلادی تدوین شده است. این تحقیق مقایسه ای است مختصر میان این دو رساله ( یکی از جهان اسلام و دیگری ازجهان غرب) که در قالب داستان و شخصیت های تخیلی به تبیین اهداف ، اصول و روش های تربیت پرداخته اند. استخراج دلالت های تربیتی ، مشابهت ها واختلافات دیدگاهی آنان ؛ در راستای بررسی نگرش طبیعت گرایانه به تربیت از اهداف پژوهش حاضر است؛ جایگاه معلم و مربی، تربیت عقلانی، اجتماعی، اخلاقی و دینی در اندیشه ی ابن طفیل و روسو از دیگر اهداف تحقیق نیز خواهد بود.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.