بهینهسازی مسیر بارگذاری در فرآیند هیدروفرمینگ لوله با استفاده از منطق فازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بهینهسازی مسیر بارگذاری در فرآیند هیدروفرمینگ لوله با استفاده از منطق فازی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بهینهسازی مسیر بارگذاری در فرآیند هیدروفرمینگ لوله با استفاده از منطق فازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بهینهسازی مسیر بارگذاری در فرآیند هیدروفرمینگ لوله با استفاده از منطق فازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن بهینهسازی مسیر بارگذاری در فرآیند هیدروفرمینگ لوله با استفاده از منطق فازی :
تعداد صفحات : ۱۲
امروزه معیار ارزیابی بهره وری تولید در صنعت، تولید در کوتاهترین زمان ممکن، با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت میباشد. فرآیند هیدروفرمینگ به علت ویژگیهای منحصر به فرد آن، بهطور فزایندهای در صنایع نظامی، خودروسازی، هوافضا و دوچرخه سازی در حال استفاده میباشد. اغلب لوله های هیدروفرم شده توسط چندین مرحله فرآیند بارگذاری تولید میشوند که با انتخاب مناسب شرایط بارگذاری شامل فشار داخلی و پیشروی محوری میتوان شکل پذیری ماده را بهبود داده و از بوجود آمدن عیوب مختلف در این فرآیند و قطعه نهایی تولیدی جلوگیری کرد. در این مطالعه به یافتن روشی کارآمد جهت دستیابی به مسیر بارگذاری مناسب فرآیند هیدروفرمینگ لوله پرداخته شده است، بطوریکه مسیر بارگذاری مناسب در این فرایند با استفاده از الگوریتم کنترل فازی که با کنترل مناسب بارگذاری مانع از کرنش بیش از اندازه لوله در حال تغییرشکل و یا شکست آن شود، تعیین می گردد. برای این منظور و با توجه به مزیتهای منطق و کنترل فازی از الگوریتم کنترل فازی ممدانی و با استفاده از کد نرم افزار المان محدود Abaqus برای کنترل فرآیند هیدروفرمینگ لوله استفاده شد. اندازهگیریهای چروکیدگی و تغییر ضخامت بدست آمده از شبیه سازی بهعنوان ورودی در کنترل فازی استفاده شده و خروجی کنترل فازی جهت تنظیم مسیر بارگذاری استفاده میشود. الگوریتم کنترلکننده طوری طراحی شده است که انبساط قطعه را بیشینه کرده و بهطور همزمان تغییرات ضخامت دیواره و چروکیدگی را حداقل می کند. مقایسه نتایج عددی با نتایج تجربی حاکی از دقت قابل قبول شبیهسازیها و مدل ارائه شده جهت پیش بینی مسیر بارگذاری و رفتار ماده میباشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.