پروپوزال ارزیابی اسنادی و میدانی توسعه سبز (پایدار) در شهر یزد و مدلهای عملیاتی آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پروپوزال ارزیابی اسنادی و میدانی توسعه سبز (پایدار) در شهر یزد و مدلهای عملیاتی آن دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروپوزال ارزیابی اسنادی و میدانی توسعه سبز (پایدار) در شهر یزد و مدلهای عملیاتی آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروپوزال ارزیابی اسنادی و میدانی توسعه سبز (پایدار) در شهر یزد و مدلهای عملیاتی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروپوزال ارزیابی اسنادی و میدانی توسعه سبز (پایدار) در شهر یزد و مدلهای عملیاتی آن :

عنوان
ارزیابی اسنادی و میدانی توسعه سبز (پایدار) در شهر یزد و مدلهای عملیاتی آن

خلاصه
همچنان که می دانیم شهر یزد به دلیل مرکزیت آن در کشور و نیز مشکلات خاصی چون کم آبی، نیاز مبرمی به توجه به توسعه سبز دارد تا بتواند علاوه بر رفع نیازهای نسل کنونی خللی در رفع نیازهای نسل های آتی ایجاد نکند. این تحقیق در نظر دارد با روش تحقیق توصیفی وکتابخانه ای– میدانی، اسناد موجود مرتبط با توسعه پایدار شهر یزد را در اسناد بالادستی بعلاوه میزان اجرای آنها در عمل بررسی کند تا هم از بعد نظری و هم از نظر اجرای فاکتورهای موجود ارزیابی های لازم انجام گیرد.

شرح طرح
مقدمه
بشر در حالی به سده بیست و یکم پا گذاشته که جریان صنعتی شدن، نوگرایی، پیشرفت و فناوری؛ ابعاد گسترده و برگشت ناپذیر یافته و این روند پرشتاب در دهه های اخیر به فرازی هراس آور رسیده است. توفیق شگفت انگیز انسان در دستیابی به فناوری پیشرفته، امکان تولید انبوه کالاهای ارزان را پدید آورده، اما این تحول هزینه ای سنگین به جامعه بشری تحمیل کرده است که همان مصرف گسترده منابع طبیعی و آلوده شدن محیط زیست است.کشورهای جهان تا این اواخر به اهمیت آنچه محیط زیست طبیعی انسان نامیده می شود، توجه چندانی نداشتند تا این که نشانه های نگران کننده آشکار شد و انجام اموری در زمینه تحول و پایداری تر از بوم شناختی و محیط زیست طبیعی، ضرورت یافت.
طول تاریخ بشر را از دیدگاه زیست محیطی می توان با توجه به معیارهای مختلف تقسیم بندی کرد. در این جا این زمان طولانی را به سه دوره تقسیم می کنیم و به تشریح هر یک می پردازیم:
۱- از ابتدا تا انقلاب صنعتی
۲- از انقلاب صنعتی تا سال ۱۹۷۲
۳- از ۱۹۷۲ تا کنون
از ابتدای تاریخ زندگی بشر تا انقلاب صنعتی، رابطه انسان و طبیعت رابطه متعادلی بود. جمعیت انسانی کم بود و نیازهای آنان از طبیعت نیز کمتر بود، و همان نیازهای اندک هم از ظرفیت طبیعت خارج نبود. موادی که انسان به شکل زباله به طبیعت بر می گرداند، قابل تجزیه و بازگشت به زمین بود. به طور کلی به علت عدم مصرف گرایی جامعه بشری و نیز تولیدات سازگار با طبیعت، تعارض حادی بین انسان و محیط زیستش پیش نمی آمد.
اما پس از انقلاب صنعتی و تولید ماشین، پیشرفت سریع علوم و ایجاد تحول در بنیانهای فکری جامعه بشری، تعادل بین انسان و محیط زیست اندک اندک به هم خورد و تعارض آشکار شد. از یک سو به علت رشد سریع علوم و کاهش مرگ و میر، جمعیت انسانی افزایش یافت و این فزونی جمعیت سبب افزایش مصرف شد. از سوی دیگر به علت پیشرفت در تولید ماشین، نیاز به مصرف مواد اولیه طبیعی افزایش یافت و از سوی دیگر تغییر در الگوهای مصرف، مصرف زدگی، و رفاه طلبی را افزایش داد. نتیجه همه اینها استفاده بسیار زیاد از طبیعت و تولید مواد غیر قابل تجزیه و یا دیر تجزیه در طبیعت و نفوذ آلاینده های دیگر محیط زیست بود. به گونه ای که تمام اینها به بحرانهای زیست محیطی خطرناکی برای سلامتی انسان مبدل شد. این بحرانها، دهه ها ادامه یافت و به صورت اعتراضاتی در محافل عمومی نمود پیدا کرد تا اینکه در سال ۱۹۷۲ اولین کنفرانس جهانی محیط زیست توسط سازمان ملل متحد در استکهلم سوئد تشکیل شد. این کنفرانس به بحرانهای زیست محیطی پرداخت تا راهکارهای استفاده بهتر از طبیعت را مشخص کند.

پروپوزال ارزیابی اسنادی و میدانی توسعه سبز (پایدار) در شهر یزد و مدلهای عملیاتی آن

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.