پروپوزال بررسی عوامل موثر بر استقرار تجارت الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پروپوزال بررسی عوامل موثر بر استقرار تجارت الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروپوزال بررسی عوامل موثر بر استقرار تجارت الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروپوزال بررسی عوامل موثر بر استقرار تجارت الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروپوزال بررسی عوامل موثر بر استقرار تجارت الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی :

امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، محور توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشورهای مختلف قرار گرفته است. تجارت الکترونیکی یکی از نمودهای عینی انقلاب فناوری اطلاعات و ارتباطلات در عرصه اقتصادی است. تعامل بین فناوری و فرآیند کسب و کار، کلید فهم آثاری است که تجارت الکترونیک بر معاملات و در نهایت بر کل اقتصاد می¬تواند داشته باشد(لی و هانگ ، ۲۰۱۴).
تجارت الکترونیک چیزهای زیادی را در کسب و کار تغییر داده است، نه تنها راه فروش را از خرید مقابله با مشتریان و تامین کنندگان خود، همچنین چشم انداز کسب و کار را از تولید به صمیمیت مشتری تغییر داده است. دولت¬های بسیاری از کشورها توجه زیادی به پذیرش و اجرای تجارت الکترونیک دارند و از طریق صدور سیاست ها و مقررات برای کمک به آنها برای اجرای فناوری اطلاعات کمک می کنند(چیلیا و همکاران، ۲۰۱۱).
تجارت الکترونیک یک مفهوم گسترده است که زندگی بشر کنونی را دستخوش تغییرات اساسی نموده است. تجارت الکترونیک از نمودهای عینی انقلاب فناوری اطلاعات و ارتباطات است و به معنای خرید و فروش مخصولات یا خدمات و اطلاعات از طریق شبکه های رایانه ای از جمله اینترنت می باشد.این نوع جارت بر پردازش و انتقال الکترونیکی داده ها مبتنی است(خاتیبی ، ۲۰۰۷).
پیاده سازی سیستم تجارت الکترونیکی برای سازمان¬های اجرا کننده آن منافع زیادی به دنبال داشته است که از آن جمله می¬توان به کاهش هزینه¬ها، کاهش تشریفات اداری و چرخه زمانی معاملات، امکان پذیر بودن تهیه مستقیم و غیرمستقیم کالا و خدمات، بهبود تعاملات میان تأمین کنندگان هزینه کمتر معاملات، فرآیند سریع¬تر سفارش¬دهی، گزینه¬های بیشتر برای فروشندگان، سیستم تدارکاتی کارآمدتر و استاندارد، بوروکراسی کمتر، خریداران بالقوه بیشتر اینترنتی و طراحی دوباره جریان کارها و… اشاره کرد(مون ، ۲۰۰۵).
از طرفی دیگر همان گونه که پورتر بیان می¬کند بکارگیری تجارت الکترونیکی اکنون یک گز ینه اختیاری نیست بلکه نوعی اجبار است و شرکت¬ها ناگزیر از به کارگیری آن هستند. بکارگیری تجارت الکترونیکی تحت تأثیر عواملی قرار دارد که تأثیرات مثبت و یا منفی در بکارگیری تجارت الکترونیک دارند و سازمان¬هایی که از این ابزار نوین استفاده نکنند از نظر راهبردی آسیب پذیر می¬گردند(پارو و کامبل ، ۱۹۹۸).
یکی از مهمترین سازمان¬های خدماتی که نقش مهم و تعیین کننده¬ای در توسعه اقتصادی کشورها ایفا می¬کند، سازمان تامین اجتماعی می¬باشد، به طوری که به جرات می¬توان گفت که توسعه اقتصادی در کشور با نقش سازمان تامین اجتماعی در توزیع عادلانه ثروت و ایجاد فرایندهای پشتیبان از برنامه¬های دولت ارتباط مستقیمی دارد. با توجه به افزایش نقش سازمان¬های خدماتی در عرصه¬های مختلف، کیفیت ارائه خدمات الکترونیکی به عنوان یک محور کلیدی در عرصه رقابت معرفی شده است. امروزه سازمانها، مشتریان خود را به عنوان دارایی¬های ارزشمند می¬دانند و از همه کارکنان خود می¬خواهند که برای حفظ رضایت آنها، در ارائه خدمات مختلف سعی و تلاش نمایند. برای اینکه سازمان¬های بیمه گر و علی الخصوص سازمان تامین اجتماعی بتواند رضایت مشتریان خود را به عنوان سرمایه اصلی این سازمان حفظ نماید بایستی فعالیت¬های خدماتی خود را در حوزه الکترونیک افزایش دهد. در عصر حاضر نظر مشتری پایه¬ای برای سنجش فرآیندها و شیوه¬ای برای توانمند سازی مجموعه افراد درگیر در ارائه خدمات و مشارکت در تصمیم گیریهای مهم فراهم می¬کند(روستا و همکاران، ۱۳۸۱).
استقرار تجارت الکترونیک شامل یک سری عوامل موثر می¬باشد که در هر شرکت و سازمانی از نظر اهمیت متفاوت می¬باشد. مدل بررسی اتقرار تجارت الکترونیک راحایو و دای (۲۰۱۵) چهار متغیر عوامل خارجی، عوامل سازمانی، عوامل تکنولوژیکی و عوامل فردی را بر اجرای موفقیت آمیز تجارت الکترونیک معرفی می کند(راحایو و دای، ۲۰۱۵).
زمینه تکنولوژیکی به مواردی از قبیل مزایای ادراک شده، سازگاری و هزینه هایی که برای پذیرش تکنولوژی تجارت الکترونیک تاثیر می گذارد اشاره دارد(تیاگو و ماریا ، ۲۰۱۰). درک عمیق مدیریتی از مزایای نسبی استفاده از تجارت الکترونیک باعث افزایش تخصیص برخی از منابع مانند منابع مدیریتی، منابع مالی و منابع تکنولوژیکی به تصویب فناوری تجارت الکترونیکی می باشد. تجارت الکترونیکی برای سازمان مناسب است که با زیرساخت های فناوری، فرهنگ، ارزش و شیوه های کاری که در حال حاضر در شرکت وجود دارد سازگار باشد. این سازگاری باعث درک این می¬شود که اجرای تجارت الکترونیکی بشیار آسان و با سهولت می باشد(مرتضی و همکاران، ۲۰۱۱).
زمینه سازمانی به ویژگی¬های شرکت اشاره دارد که ممکن است بر استفاده از تکنولوژی تجارت الکترونیک تأثیر بگذارد. آمادگی فناوری یکی از زمینه های سازمانی است. آمادگی فناوری شامل زیرساخت های فناوری و منابع انسانی است. این دو قسمت هر دو برای استقرار تجارت الکترونیک واقعا ضروری می باشند(زو و همکاران، ۲۰۰۶).
عامل محیطی به تاثیرات خارجی مانند فشار مشتریان / تامین کنندگان، اشاره می کند. رقیب و پشتیبانی خارجی بر استقرار تجارت الکترونیک تأثیر می گذارد. در بسیاری از موارد، مشتریان و تامین کننده دارای قدرت زیادی می باشند. و هم مشتریان بصورت اینترنتی خرید می¬کنند و از ابزار الکترونیکی خرید می¬کنند و همچنین بسیاری از تامین کنندگان بصورت الکترونیکی به فعالیت می پردازند(لی و همکاران، ۲۰۱۰).

پروپوزال بررسی عوامل موثر بر استقرار تجارت الکترونیک در سازمان تامین اجتماعی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.