پروپوزال بررسی تاثیر ارزش برند بر نگرش برند و قصد خرید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پروپوزال بررسی تاثیر ارزش برند بر نگرش برند و قصد خرید دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پروپوزال بررسی تاثیر ارزش برند بر نگرش برند و قصد خرید  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پروپوزال بررسی تاثیر ارزش برند بر نگرش برند و قصد خرید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پروپوزال بررسی تاثیر ارزش برند بر نگرش برند و قصد خرید :

ج- بیان مسأله اساسی تحقیق به طور کلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه‏های مجهول و مبهم، بیان متغیرهای مربوطه و منظور از تحقیق) :
برندینگ ابزار موثری برای شرکت‌ها در شناساندن و متمایزکردن محصولات و خدمات‌شان در اذهان مشتریان است. امروزه برندینگ یک استراتژی بازاریابی است که استفاده از آن برای بهبود عملکرد شرکت بسیار متداول است (میزیک ۲۰۱۴،صفحه ۲۵ منابع). انجمن بازاریابی آمریکا برند را بدین صورت تعریف می کند: ” یک نام، واژه، طرح، نماد یا هر چیز دیگری است که کالا یا خدمت یک فروشنده را از سایر فروشندگان متمایز می کند” (عزیزی، جمالی کاپک، رضایی، ۱۳۹۱، صفحه ۲۴ منابع). با تغییر تمرکز تحقیقات بازاریابی از معاملات یک‌باری به برقراری رابطه بلندمدت بین مشتریان و شرکت‌ها، مفهوم ارزش ویژه مشتری‌محور برند مدیران و محققان را شدیداً به خود جلب کرده است (هوانگ و کای ۲۰۱۵،صفحه ۲۵ منابع). تلاش‌برای ارزش‌گذاری برندها و شناسایی مشوق‌های ترجیح برند تحقیقات تجربی بسیاری را باعث شده است (لی، وونگ، شی، چو و بروک ۲۰۱۴، صفحه ۲۵ منابع). با وجود این، هنوز در تحقیقات مربوط این زمینه کمبودهایی وجود دارد. اول، درک فعلی ما از اثرات ارزش ویژه برند بر برندهای خدماتی محدود است. شواهد نشان می‌دهند که ارزش ویژه برند تأثیر زیادی بر انتخاب برند از سوی مشتری، اعتبار برند و نقش واسط‌گری اعتبار برند در اعتماد به برند دارد (لیو، وانگ، سنگ، ون یو چانگ، فائو، ۲۰۱۷، صفحه ۲۵ منابع) . آکر ارزش ویژه برند را به عنوان دارائی های (یا بدهی های) برند تعریف می کند که به آن متصل شده و موجب ارزش آفرینی و یا از میان رفتن آن می شود (شاه حسینی و همکاران، ۱۳۹۰، صفحه ۲۴ منابع).
یکی از دلایل اهمیت مفهوم ارزش ویژه برند این است که بازاریابان با کمک برندهایی با ارزش ویژه بالا، می توانند مزیت رقابتی بدست آورند (ایمانی خوشخو و ایوبی یزدی، ۱۳۸۹، صفحه ۲۴ منابع). میزیک (۲۰۱۴، صفحه ۲۵ منابع) نشان داد که ارزش ویژه برند تأثیر مثبتی بر عملکرد مالی جاری شرکت و تأثیر بزرگتری بر عملکرد مالی آتی آن دارد. در تحقیقات مختلفی مکانیسم اثرات ارزش ویژه برند بر عملکرد شرکت بررسی شده است؛ استاهی و همکارانش (۲۰۱۲، صفحه ۲۶ منابع) نشان دادند که ارزش ویژه برند با به‌دست‌آوردن و حفظ مشتری -که بر سود شرکت تأثیرگذار است- ارتباط دارد. محققان دیگری دریافتند که نگرش مشتری به برند بر ارزیابی برند و قصد خرید تأثیر معناداری دارد (اوکاس و ویراواردنا ۲۰۱۰، صفحه ۲۶ منابع). رابطه بین ارزش ویژه برند، نگرش به برند و قصد خرید به بررسی بیشتری نیاز دارد (لیو و همکاران ۲۰۱۴، صفحه ۲۵ منابع). با وجود آنکه روابط بین ارزش ویژه برند، نگرش به برند، عملکرد برند و قصد خرید بررسی شده‌اند ، نتایج در این زمینه هم‌چنان مبهم‌اند. در این تحقیق مدل یکپارچه‌ای برای مفهومی‌سازی بیشتر مکانیسم‌ارزش ویژه برند، نگرش به برند، عملکرد برند و قصد خرید ارائه می‌شود که می‌تواند به بازاریابان در درک تأثیر ارزش ویژه برند در یک بافت خدماتی کمک کند (لیو و همکاران، ۲۰۱۷، صفحه ۲۵ منابع).
در منابع، از ایجاد یک برند قدرتمند به عنوان هدف اصلی کسب‌وکار یاد شده است (اکاس و ویراواردنا ۲۰۱۰، صفحه ۲۶ منابع). با وجود این، تاکنون تحقیقات اندکی در ارتباط با برندینگ هتل‌های لوکس صورت گرفته است که خلائی در منابع بشمار می‌رود. این تحقیق با توضیح نحوه تأثیرگذاری ارزش ویژه برند ، نگرش به برند و عملکرد برند بر وفاداری مشتریان هتل‌ها، این خلاء را پر می‌کند. به علت ویژگی غیرملموس بودن و دیگر خصوصیات خدمات و نیز ارایه پیچیده آن، برندینگ برای خدمات بسیار حیاتی می باشد (شاه حسینی، اخلاصی، رحمانی،۱۳۹۰، صفحه ۲۴ منابع). صنعت هتل لوکس بخش مهمی از صنعت هتلداری است و رشد سریعی دارد(لیو و همکاران، ۲۰۱۷، صفحه ۲۵ منابع). هتل ها یکی از ارکان اصلی صنعت گردشگری در دنیا محسوب می شوند. علیرغم وجود جاذبه های تاریخی، اقلیمی، مذهبی و… در ایران اما درآمد ایران از صنعت گردشگری در سال ۹۵ ، ۸ میلیارد دلار بوده است. رشد سریع بخش هتلداری لوکس توجه محققین را به پدیده مصرف کالاهای لوکس جلب کرده است.از طرفی بازار لوکس در ایران نیز به سرعت در سال های اخیر رشد کرده است. دلایل زیادی وجود دارد که می تواند به عنوان فاکتورهای موثر برای تغییر الگوهای مصرف ایرانی ها پروپوزال بررسی تاثیر ارزش برند بر نگرش برند و قصد خرید
فهرست بندی شود. به عنوان یک کشور مسلمان، ایران ویژگی های فرهنگی خاص خود را دارد. مذهب به عنوان یک فرهنگ فرعی، بر ارزش های دریافتی، انگیزه ها و باورها در مورد کالاها مثل آن هایی که لوکس هستند تاثیرگذار است (خیری و فتحعلی، ۱۳۹۴، صفحه ۲۴ منابع).
تجارت خدمت با تجارت کالای لوکس تفاوت دارد چون در مورد دوم تجارت خدمت، فقط یک بار صورت می گیرد. خدمت ویژگی های منحصر به فردی دارد مثل نامحسوس بودن، جدانشدنی بودن، عدم تجانس و ضایع شدن که کالا این ویژگی ها را ندارد. هتل های لوکس به رستوران لوکس شبیه اند چون هر دو خدمات مهمان نوازی را ارائه می دهند. ماتیلا در تحقیق در مورد هتل لوکس در سال ۱۹۹۹ بیان نمود، هتل های لوکس از نظر سطح خدمات شخصی از هتل های غیرلوکس متمایز می شوند. انتظار می رود که فعالان خدمات لوکس در جهت ایجاد کیفیت بالای خدمات تلاش کنند. انتظار می رود تقاضای مشتریان لوکس برای خدمات کیفی بالا بیش از مشتریان دیگر باشد (خیری و فتحعلی، ۱۳۹۴، صفحه ۲۴ منابع). بنابراین هدف تحقیق حاضر، بررسی تاثیر ارزش برند بر نگرش برند و قصد خرید در هتل های لوکس شهر تهران می باشد. می توان گفت که تحقیق حاضر به دنبال پاسخگویی به سوال اصلی زیر است:
ارزش برند چه تاثیری در تصمیم گیری مشتری برای خرید خدمات هتل های لوکس دارد؟

د – اهمیت و ضرورت انجام تحقیق (شامل اختلاف نظرها و خلاءهای تحقیقاتی موجود، میزان نیاز به موضوع، فواید احتمالی نظری و عملی آن و همچنین مواد، روش و یا فرآیند تحقیقی احتمالاً جدیدی که در این تحقیق مورد استفاده قرار می‏گیرد:
کالاهای لوکس و انگیزه برای خرید آنها در مصرف کنندگان ایرانی رشد چشمگیری داشته است. بازار لوکس در ایران به سرعت در سال های اخیر رشد کرده است، نمونه های زیادی وجود دارد که می تواند این پدیده را توصیف کند. ظهور برندهای لوکس جهانی مثل پولو ، گوچی ، پرادا ، ورساچه ، لوییس ویتون ، رولکس ، امگا و غیره در ایران مشهود است. فروش ماشین های لوکس نیز در ایران هر سال به نقطه اوج می رسد. ماشین ها یکی از مشهودترین نمونه های مصرف اجناس لوکس در ایران است (خیری و فتحعلی، ۱۳۹۴، صفحه ۲۴ منابع).
تلاش برای رشد درآمدهای حاصل از گردشگری یکی از برنامه های اقتصادی پیش رو ایران است که هم اکنون کیفیت ارائه خدمات در آنها و رتبه پایین ایران از لحاظ زیرساخت های گردشگری به عنوان یکی از نقاط ضعف موجود شناخته شده است. در این شرایط شورای رقابت پذیری سفر و گردشگری مجمع جهانی اقتصاد، ایران را در زمینه زیر ساخت خدمات گردشگری از بین ۱۴۱ کشور، رتبه ۱۱۹ اعلام کرده است. رتبه ای که با پتانسیل های بالقوه ایران سازگاری ندارد. دلایل این رتبه را می توان در سهم پایین هتل های ۴ و ۵ ستاره در سطح کشور، کمبود نیروی آموزش دیده، پراکندگی ناهمگن در کشور جست و جو کرد. از هزار و ۳۸ هتل در کل کشور تنها ۳ درصد آن ۴ و ۵ ستاره هستند. به همین دلیل بنا بر آمار اعلام شده از سوی عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری کشور ۷۰ درصد تورهای خارجی متقاضی سفر به ایران به دلیل نبود هتل مناسب رد می شود (وبسایت خبرگزاری میزان) . ترکیه با وجود حداقل مکان های گردشگری در مقایسه با ایران درآمد ۳/۳۴ میلیارد دلاری را در سال ۲۰۱۴ از این صنعت از آن خود کرده است در این میان سهم ایران با تنوع اقلیمی، فرهنگ و تاریخ کهن، وجود آثار باستانی فراوان و جاذبه های طبیعی و دیدنی نادر حدود ۵/۶ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۴ بوده است (کاظمی، یغفوری، کلانترزاده، حاتمی، ۱۳۹۳، صفحه ۲۴ منابع). اما در حقیقت یکی از مهم ترین چالش ها در حوزه گردشگری ایران، کمبود هتل های لوکس متناسب با استانداردهای جهانی می باشد. اگرچه اسکان در هتل ، هدف اصلی یک گردشگر نیست، ولی بدون فراهم بودن امکانات اقامتی، رغبتی برای دیدن یک جاذبه گردشگری فراهم نمی شود.

پروپوزال بررسی تاثیر ارزش برند بر نگرش برند و قصد خرید

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.