پاورپوینت گروه تروریستی داعش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت گروه تروریستی داعش دارای ۲۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت گروه تروریستی داعش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت گروه تروریستی داعش :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۳ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

تحولات عراق
گروه تروریستی داعش ) )
رهبر معظم انقلاب در این باره چنین فرموده‌اند:
در قضیه عراق قدرتهای سلطه گر غربی وبه طور مشخص رژیم ایالات متحده آمریکا،درصدد سوء استفاده ازجهالت ها وتعصب های تعدادی عوامل بی اختیار هستند.
آمریکا از روال کنونی در عراق یعنی برگزاری انتخاباتی با مشارکت خوب مردم وتعیین گزینه های مورداعتماد مردم،راضی نیست؛زیرا آمریکابه دنبال آن است که عراق تحت سلطه قرار گیردو افراد گوش به فرمان آمریکا،حاکم باشند. ۱۳۹۳/۴/۱
تاریخچه پیدایش داعش۱
با روی کار آمدن طالبان در افغانستان وحمایت آنها از القائده،آنها توانستند در سراسرافغانستان پایگاه های متعددی رادایر کنند.
با سقوط طالبان در سال ۲۰۰۱ م ،فرماندهی القائده در ۶۰ کشور جهان حفظ شد.
به دنبال حمله آمریکا به عراق ، ابو مصعب الزر قاوی یکی از یاران نزدیک به بندر بن سلطان با کمک امریکایی هابرای ایجاد شکاف بین طوایف عراقی با شعار مبارزه با صلیبی های اشغالگر وارد عراق شدو اینگونه شاخه القائده در عراق موسوم به (التوحید و الجهاد) و(القائده در سرزمین رافدین )تشکیل شد.لذابااستقبال جوانان عراقی مواجه شده والزر قاوی به قدرتی در عراق تبدیل شد.
القائده علاوه بر مبارزه با اشغالگران با تمسک به تکفیر ،حکومت جدید عراق وشهروندان بی گناه و بویژه شیعیان رامورد حمله قرار دادند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.