پاورپوینت طرح تکریم ارباب رجوع


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت طرح تکریم ارباب رجوع دارای ۱۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت طرح تکریم ارباب رجوع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت طرح تکریم ارباب رجوع :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۲ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بسم الله الرحمن الرحیم
موضوع: طرح تکریم ارباب رجوع
طرح تکریم ارباب رجوع و اهداف اولیه
تفکر کارآمد نمودن نظام اداری کشور که هدف اصلی و بااهمیت پیاده سازی طرح تکریم ارباب رجوع به حساب می آید با تدوین و تلاش سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در فروردین ماه سال ۱۳۸۱ جامه عمل به خود گرفت و به تصویب هیات محترم وزیران رسید که ظــرف مدت یک هفته به عنوان یکی از برنامه های هفتگانه تحول اداری محسوب و جزئیات آن در نشست مورخ ۱۳۸۱/۱/۲۵ در شورای عالی اداری موردتصویب آن شورا قرار گرفت و تحت عنوان »طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع« در نظام اداری، به تمامی دستگاههای دولتی ابلاغ شد. این طرح با هدف بسیار مهم افزایش اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه وتکیه گاه برای نظام اداری کشور، وارد سال دوم بعداز تصویب می شود، درهمین راستا نخستین پرسش این گزارش را به بررسی اهداف مهم اجرای طرح تکریم مردم که به نوعی مشتریان دستگاههای دولتی و یا موسسه های خدماتی محسوب می شوند اختصاص داده ایم.
اهداف طرح :
اما اهداف طرح عبارت است از: ۱- اطلاع رسانی مناسب به مراجعین در زمینه نحوه ارائه خدمات ازطریق تنظیم بروشور، کتاب، راهنما و… ۲ – بازنگری و اصلاح و مهندسی مجدد روشهای انجام کار در جهت تسریع و تسهیل ارائه خدمات به مردم ۳ – تدوین منشور اخلاقی به منظور برخورد مشفقانه و مناسب با ارباب رجوع ۴ – نظرخواهی از مراجعین درمورد نحوه ارائه خدمات و رضایت آنان ۵ – تشــویـق کارکنانی که باعث رضایت ارباب رجوع می شوند و برخورد با کارکنان خاطی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.