پاورپوینت تم ۱۲ ریاضی اول


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تم ۱۲ ریاضی اول دارای ۱۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تم ۱۲ ریاضی اول،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تم ۱۲ ریاضی اول :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۴ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بنام خدا
حیاط مدرسه
تعطیل شدن مدرسه مفاهیم: چپ / راست، اول تا هفتم، وسط / کنار /بین، جلو / پشت. مهارت ها:
جمع کردن کیف و کتاب و وسائل مدرسه،خارج شدن به نوبت از کلاس، پایین آمدن از پله ها، خروج به نوبت از مدرسه، منتظر شدن برای رسیدن والدین، آداب سوار شدن ماشین یا اتوبوس.
نگرش ها: ۱ مردم به تنهایی یا در گروه همواره راه های جدیدی رابرای حل مسائل یا انجام کار ابداع می کنند. ابزار و روش های انجام کار را که مردم ابداع کرده اند روی تمام جنبه های زندگی اثر می گذارند.
تأثیرات شناختی: ۱ تشخیص ارتباط علّی. ۲ تخمین زدن و تقریب زدن.۳ تأثیر عادات بر شخصیت. تم شناختی:
نظم: در مورد نظم و ترتیب در کلاس و در جمع آوری وسائل و خارج شدن از کلاس و خارج شدن از مدرسه نکاتی را که به نظرتان می رسد با دانش آموزان مطرح کنید. ارتباط با صفحات دیگر این بخش:
۱ چند نفر از دانش آموزان هنوز داخل مدرسه هستند؟ چند نفر از دانش آموزان به سمت راست حرکت می کنند؟ چند نفر ازدانش آموزان به سمت چپ حرکت می کنند؟ چند خط عابر پیاده در تصویر مشاهده می شود؟
۲ چند پرنده در تصویر مشاهده می شود؟ چند تا از آنها روشن و چند تا از آنها تیره هستند؟ آیا تعداد پرنده های روشن و تیره با هم برابرند؟
۳ آیا تعداد دانش آموزانی که به سمت چپ حرکت می کنند، با تعداد دانش آموزانی که به سمت راست حرکت می کنند برابرند؟
۴ چند کیف در تصویر مشاهده می شود؟
۵ آیا تعداد دانش آموزان با تعداد پرنده ها مساوی است؟
۶ آیا تعداد پنجره های مدرسه با تعداد پرنده ها مساوی است؟
اهداف
۱ درک مفهوم تساوی با شمردن تعداد اعضاء دو دسته.
۲ درست کردن دسته های با تعداد مساوی با تناظر یک به یک.
۳ تمرین کامل کردن نیمه دیگر شکل با استفاده از درک مفهوم تقارن. روش تدریس
از دانش آموزان بخواهید به تعداد دلخواه کمتر از ۸ تاعدس در یک طرف قرار دهند، سپس از آنها بخواهید یکی یکی لوبیا در طرف دیگر قرار دهند تا تعداد آنها برابر شود.
از دانش آموز بخواهید مشابه همین فعالیت را با اشیاء دیگر و یا عددهای دیگر انجام دهند. دانش آموزانی که سمت چپ می روند و تعداد دانش آموزانی که سمت راست می روند وتعداد دانش آموزانی که در حیاط هستند را مقایسه کنند، یا تعداد پرنده هایی که بال مشکی دارند و در سمت چپ بالای دیوار مدرسه هستند را با تعداد پرنده های سمت راست مقایسه کنند. از آنها بپرسید که در این شکل چه چیزهای دیگری برای مقایسه کردن پیدا می کنند.
در فعالیت صفحه ۷۲ از آنها بخواهید مانند نمونه در سمت راست آنقدر شکل بکشند که تعداد دو دسته برابر شوند.
سپس از آنها بخواهید نیمه پایین شکل شطرنجی را طوری رنگ کنند که دو نیمه آن مثل هم شود. در صورت لزوم فعالیت های مربوط به تقارن را یادآوری کنید.
توصیه های آموزشی
۱ به دانش آموزان نمونه های واقعی را که تعداد عضوهای دسته ها برابر باشند را نشان دهید. برای مثال از آنها بخواهید درهنگام غذا خوردن تعداد قاشق ها را با تعداد چنگال ها یا تعداد لیوان را با تعداد بشقاب روی سفره غذا مقایسه کنند.
۲ لازم نیست در رسم شکل های سمت راست در فعالیت بالای صفحه دقت زیادی شود. لذا بیشتر توجه دانش آموزان را به تعداد مساوی جلب کنید نه رسم شکل های زیبا و دقیق!
۳ در رسم شکل متقارن در هر نمونه شطرنجی توجه دانش آموزان را به اینکه تعداد مربع های رنگی در دو طرف خط بایدمساوی باشند جلب کنید.
۴ در فعالیت پایین تقارن نسبت به یک خط افقی برای اولین مرتبه مطرح شده است. لذا دو نیمه بالا و پایین باید مثل هم باشنددر صورت لزوم تا کردن روی خط را یادآوری کنید.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.