پیشینه ومبانی نظری فرهنگ کیفیت محور و نوآوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه ومبانی نظری فرهنگ کیفیت محور و نوآوری دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه ومبانی نظری فرهنگ کیفیت محور و نوآوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه ومبانی نظری فرهنگ کیفیت محور و نوآوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه ومبانی نظری فرهنگ کیفیت محور و نوآوری :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۰ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏فرهنگ کیفیت محور‏ و نوآوری
‏مفهوم‏ ‏وتعاریف‏ ‏کیفیت‏
‏۲-۱-۲- ‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏
‏تاریخچه‏ ‏کیفیت
‏۲-۱-۴- ‏اهمیت‏ ‏افزایش‏ ‏کیفیت‏
‏۲-۱-۵ ‏فرهنگ‏ ‏کیفیت
‏۲-۱-۶- ‏مؤلفه‏ ‏های‏ ‏فرهنگ‏ ‏کیفیت
‏۲-۱-۷- ‏چالشها‏ ‏و‏ ‏چگونگی‏ ‏اشاعه‏ ‏فرهنگ‏ ‏کیفیت‏ ‏در‏ ‏دانشگاه
‏۲-۱-۸-‏چرا‏ ‏فرهنگ‏ ‏کیفیت‏ ‏مهم‏ ‏است
‏۲-۱-۹-‏ایجاد‏ ‏فرهنگ‏ ‏کیفیت
‏۲-۱-۲- ‏ایجاد‏ ‏نگرش‏ ‏مثبت‏ ‏نسبت‏ ‏به‏ ‏تغییر
‏۲-۱-۲-۱- ‏تعریف‏ ‏نگرش
‏۲-۱-۲-۲- ‏مدیریت‏ ‏تغییر
‏۲-۱-۲-۳- ‏انواع‏ ‏تغییر
‏۲-۱-۲-۴-‏ایجاد‏ ‏نگرش‏ ‏های‏ ‏مثبت‏ ‏در‏ ‏کارکنان
‏۲-۱-۲-۵-‏تقسیم‏¬‏بندی‏ ‏نگرش
‏۲-۱-۲-۶- ‏ایجاد‏ ‏نگرش‏ ‏مثبت‏ ‏نسبت‏ ‏به‏ ‏تغییر‏ ‏از‏ ‏منظرهای‏ ‏مختلف
‏۲-۱-۳- ‏نوآوری
‏۲-۱-۳-۱- ‏تعاریف‏ ‏نوآوری
‏۲-۱-۳-۲- ‏انواع‏ ‏نوآوری‏ ‏سازمانی
‏۲-۱-۳-۳- ‏نظام‏ ‏نوآوری
‏۲-۱-۳-۴- ‏اهداف‏ ‏نظام‏ ‏نوآوری
‏۲-۱-۳-۵- ‏اهمیت‏ ‏و‏ ‏ضرورت‏ ‏خلاقیت‏ ‏و‏ ‏نوآوری‏ ‏در‏ ‏سازمانها‏:
‏۲-۱-۳-۶-‏تفاوت‏ ‏تغییر‏ ‏و‏ ‏نوآوری‏
‏۲-۱-۴- ‏بهبود‏ ‏مستمر‏ ‏کیفیت
‏۲-۱-۴-۱- ‏نگاهی‏ ‏به‏ ‏مفهوم‏ ‏کیفیت‏:
‏۲-۱-۴-۲- ‏تعریف‏ ‏بهبود‏ ‏مستمر‏ ‏کیفیت
‏۲-۳- ‏پیشینه‏ ‏تحقیق
‏منابع‏ ‏فارسی‏ :
‏منابع‏ ‏لاتین‏:
‏مفهوم وتعاریف کیفیت
‏کیفیت، واژه رایج و آشنایی است که از مفهوم و نحوه کاربرد آن تفاسیر گوناگونی به عمل آمده است . اما وجه مشترک تمام تعاریف سازگار کالا یا خدمات با انتظارات و نیاز های مشتریان است به عبارت دیگر کیفیت وقتی به دست می آید که تولید خدمت، انتظارات مشتری( اعم از داخلی و خارجی ) را برآورد سازد. کیفیت از مشتری شروع می شود و هر گونه توجه یا خدمت،بدون توجه مشتری الزاماً کیفیت را به دنبال ندارد . بنابراین‏ ‏ باید نظر مشتریان را جویا و از نیاز های آنان به خوبی آگاه شد وتولید یا خدمات را منطبق با آن‏ ‏ نیاز ها ارائه کرد.انسان در زمانی که سعی در تولید کالا یا ارائه خدمات نمود به موضوع کیفیت توجه ویژه ای معطوف داشته است شاید یکی از دلایل مهم توسعه تکنولوژی و صنعت بر مبنای این اصل استوار می باشد که انسان هیچ گاه از وضع موجود راضی نبوده و همواره سعی در بهبود وضعیت موجود داشته است
‏.
‏ به طور کلی تعاریف متعدد‏ ‏و‏ ‏گوناگونی در مورد کیفیت ارائه شده است که عبارتند‏ ‏از‏:
‏کیفیت به عنوان درجه ا‏ی‏ که یک محصول با انتظارات مشتر‏ی‏ و مشخصات ارائه شده تطبیق دارد‏ ‏تعریف شده است (روستا و دیگران، ۱۳۸۵‏،‏۲۲۲ ‏).
‏کیفیت توسط مشتر‏ی‏ تعیین م‏ی‏ شود، نه توسط تولید کننده. به عبارت دقیق تر، کیفیت مجموعه ا‏ی‏ از‏خصوصیات‏ و مشخصات یک کالا یا خدمت است که احتیاجات و رضایت مصرف کننده را تأمین م‏ی‏ کند.
‏جامع‏‏ کنترل کیفیت آمریکا واژ‏‏ کیفیت را به صورت زیر تعریف کرده است: “مجموع‏‏ ویژگ‏ی‏ ‏ھ‏ا و‏خصوصیات‏ یک قلم کالا یا یک نوع خدمت که بتواند نیاز‏ھ‏ا‏ی‏ آشکار و ‏پنهان ‏خریدار را تأمین نماید‏(‏کاتلر و آرمسترانگ-Kotler‏& Armestrong
‏ ‏، ۱۳۸۴‏،‏۸۷۷ ‏).
‏ک‏ی‏ف‏ی‏ت‏ ه‏ی‏چ‏ مفهوم‏ی‏ جز هر آنچه که مشتر‏ی‏ واقعاً م‏ی‏ خواهد، ندارد. سازمان استانداردها‏ی‏ ب‏ی‏ن‏ الملل‏ی‏ ک‏ی‏ف‏ی‏ت‏ را ا‏ی‏ن‏ گونه تعر‏ی‏ف‏ م‏ی‏ کند: تمام‏ی‏ت‏ و‏ی‏ژگ‏ی‏ ها وخصوص‏ی‏ات‏ محصول ‏ی‏ا‏ خدمات که توانا‏یی‏ برآورده کردن ن‏ی‏از‏ ها‏ی‏ مشتر‏ی‏ را دارد‏.
‏سازمان‏ مل‏ی‏ بهره ور‏ی‏ سنگاپور ب‏ی‏ان‏ م‏ی‏ کند که ک‏ی‏ف‏ی‏ت‏ توسط مشتر‏ی‏ تعر‏ی‏ف‏ م‏ی‏ گردد نه تول‏ی‏د‏ کننده ‏ی‏ا‏ ارائه دهنده خدمت. به عبارت د‏ی‏گر،‏ک‏ی‏ف‏ی‏ت‏ مجموعه ا‏ی‏ از خصوص‏ی‏ات‏ و مشخصات ‏ی‏ک‏ کالا ‏ی‏ا‏ خدمت است که خواسته ها و رضا‏ی‏ت‏ مصرف کننده را تأم‏ی‏ن‏ م‏ی‏ کند(س‏ی‏د‏ جواد‏ی‏ن،‏ ۱۳۸۴، ۳۶ ).
‏ در دهه ۵۰ میلادی دمینگ و فیگن باوم‏ ‏مفهوم جدید کیفیت را اینگونه بیان نمودند،

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.