پیشینه و مبانی نظری اعتبار بخشی و فرهنگ سازمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه و مبانی نظری اعتبار بخشی و فرهنگ سازمانی دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه و مبانی نظری اعتبار بخشی و فرهنگ سازمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه و مبانی نظری اعتبار بخشی و فرهنگ سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه و مبانی نظری اعتبار بخشی و فرهنگ سازمانی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۱ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏مبانی نظری .پیشینه تحقیق اعتبار بخشی وفرهنگ سازمانی
‏فصل‏ ‏دوم‏ ‏ادب‏ی‏ات‏ ‏تحق‏ی‏ق ‏۲۰
‏۲-۱ ) ‏اعتبار‏ ‏بخش‏ی‏ : ‏۲۱
‏۲-۱-۱ ) ‏مدل‏ ‏ها‏ی‏ ‏اعتبار‏ ‏بخش‏ی‏ : ‏۲۳
‏۲-۱-۲ ) ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏مدل‏ ‏ها‏ی‏ ‏اعتبار‏ ‏بخش‏ی‏ : ‏۲۳
‏۲-۱-۲-۱ ) ‏مدل‏ JCI‏ : ‏۲۴
‏۲-۱-‏۳‏) ‏مراحل‏ ‏اجرا‏ی‏ ‏اعتبار‏ ‏بخش‏ی‏: ‏۲۵
‏۲-۱-‏۳‏-۱) ‏خود‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ : ‏۲۵
‏۲-۱-‏۳‏-۲) ‏بررس‏ی‏ ‏حضور‏ی‏ : ‏۲۵
‏۲-۱-‏۳‏-۳ ) ‏اجرا‏ ‏بازرس‏ی‏ : ‏۲۶
‏۲-۱-‏۴‏ )‏کاربرد‏ : ‏۲۶
‏۲-۱-‏۴‏-۱) ‏رفتار‏ ‏پرسنل‏ی‏ : ‏۲۶
‏۲-۱-‏۴‏-۲) ‏گسترش‏ ‏تغ‏یی‏رات‏ : ‏۲۷
‏۲-۱-‏۴‏-۳) ‏تاث‏ی‏رات‏ ‏سازمان‏ی‏ : ‏۲۷
‏۲-۱-‏۴‏-۴ ) ‏تاث‏ی‏رات‏ ‏مال‏ی‏ : ‏۲۷
‏۲-۱-‏۴‏-۵ ) ‏د‏ی‏دگاه‏ ‏مشتر‏ی‏ان‏ ‏و‏ ‏رضا‏ی‏تمند‏ی‏ ‏ب‏ی‏ماران‏ : ‏۲۸
‏۲-۱-‏۴‏-۶ ) ‏افشا‏ی‏ ‏عموم‏ی‏ : ‏۲۸
‏۲-۱-‏۴‏-۷ ) ‏اندازه‏ ‏گ‏ی‏ر‏ی‏ ‏ک‏ی‏ف‏ی‏ت‏ : ‏۲۸
‏۲-۱-‏۴‏-۸ ) ‏توسعه‏ ‏تخصص‏ ‏ها‏ : ‏۲۹
‏۲-۱-‏۴‏-۹) ‏اعتبار‏ ‏بخش‏ی‏ ‏و‏ ‏تور‏ی‏سم‏ ‏درمان‏ی‏ : ‏۲۹
‏۲-۱-‏۵‏ )‏چالش‏ ‏ها‏ی‏ ‏عمده‏ ‏استقرار‏ ‏اعتبار‏ ‏بخش‏ی‏ : ‏۳۰
‏۲-۱-‏۶‏) ‏اهداف‏ ‏اعتبار‏ ‏بخش‏ی‏ : ‏۳۰
‏۲-۲) ‏فرهنگ‏ ‏سازمان‏ی ‏۳۱
‏۲-۲-۳-۱)‏مدل‏ ‏کامرون‏ ‏و‏ ‏کو‏یی‏ن‏ : ‏۳۲
‏۲-۲-۳-۲) ‏مدل‏ ‏فرهنگ‏ ‏سازمان‏ی‏ ‏کمرون‏ ‏فر‏ی‏من‏: ‏۳۲
‏۲-۲-۳-۴) ‏مدل‏ ‏فرهنگ‏ ‏سازمان‏ی‏ ‏دفت‏ : ‏۳۲
‏۲-۲-۳-۵) ‏مدل‏ ‏دن‏ی‏سون‏ : ‏۳۳
‏۲-۲-۳-۵-۱) ‏درگ‏ی‏ر‏ ‏شدن‏ ‏در‏ ‏کار‏ : ‏۳۳
‏۲-۲-۳-۵-۲)‏سازگار‏ی‏ : ‏۳۳
‏۲-۲-۳-۵-۳)‏انطباق‏ ‏پذ‏ی‏ر‏ی‏ : ‏۳۴
‏۲-۲-۳-۵-۴)‏رسالت‏ : ‏۳۴
‏۲-۳) ‏عملکرد‏ ‏سازمان‏ی‏ : ‏۳۴
‏۲-۳-۱) ‏اهداف‏ ‏اندازه‏ ‏گ‏ی‏ر‏ی‏ ‏عملکرد ‏۳۶
‏۲-۳-۲)‏نظر‏ی‏ه‏ ‏ها‏ی‏ ‏مهم‏ ‏عملکرد ‏۳۶
‏۱-۲-۳-۲) ‏روش‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏ک‏ی‏ف‏ی‏ت‏ ‏سلامت‏ ‏کل‏ی‏ولند‏: ‏۳۷
‏۲-۲-۳-۲) ‏گروه‏ ‏ل‏ی‏پ‏ ‏فراگ‏ : ‏۳۷
‏۳-۲-۳-۲)‏راهبرد‏ ‏ها‏ی‏ ‏کاربرد‏ی‏ ‏: ‏۳۷
‏۴-۲-۳-۲) ‏ائتلاف‏ ‏ک‏ی‏ف‏ی‏ت‏ ‏سلامت‏ ‏ن‏ی‏اگارا‏: ‏۳۷
‏۵-۲-۳-۲) ‏نظر‏ی‏ه‏ ‏ها‏ی‏ ‏اثر‏ ‏بخش‏ی‏ ‏سازمان‏ی ‏۳۸
‏۱ – ‏مدل‏ ‏اهداف‏ ‏عقلا‏یی ‏۳۹
‏۲- ‏مدل‏ ‏س‏ی‏ستم‏ ‏ها‏ی ‏باز ‏۳۹
‏۳-‏مدل‏ ‏فرا‏ی‏ند‏ ‏ها‏ی‏ ‏داخل‏ی‏ : ‏۳۹
‏۴ – ‏مدل‏ ‏ارتباطات‏ ‏انسان‏ی‏ : ‏۴۰
‏۲-۳-۳) ‏مدل‏ ‏ها‏ی‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏عملکرد‏ : ‏۴۰
‏۲-۳-۳-۱) ‏مدل‏ ‏تحل‏ی‏ل‏ ‏پوشش‏ی‏ ‏داده‏ ‏ها‏: ‏۴۰
‏۲-۳-۳-۲) ‏کارت‏ ‏امت‏ی‏از‏ ‏متوازن‏: ‏۴۱
‏۲-۳-۳-۳) ‏چهار‏ ‏چوب‏ ‏نتا‏ی‏ج‏ ‏و‏ ‏عوامل‏ ‏تع‏یی‏ن‏ ‏کننده‏: ‏۴۱
‏۲-۳-۳-۴) ‏مدل‏ ‏پابن‏ ‏لاسو‏ : ‏۴۲
‏۲-۳-۳-۵) ‏مدل‏ ‏پارسونز‏ : ‏۴۲
‏۲-۳-۳-۶) ‏مدل‏ ‏دن‏ی‏ش‏ : ‏۴۲
‏۲-۳-۳-۷) ‏مدل‏ ‏سازمان‏ ‏بهداشت‏ ‏جهان‏ی‏ : ‏۴۳
‏۲-۳-۳-۸) ‏مدل‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ک‏ی‏ف‏ی‏ت‏ ‏اروپا‏یی‏ : ‏۴۳
‏۲-۳-۴) ‏عملکرد‏ ‏ب‏ی‏مارستان‏ی‏ ‏و‏ ‏جامعه‏ ‏پذ‏ی‏ر‏ی ‏۴۴
‏۲-۳-۵) ‏نقش‏ ‏رهبر‏ی‏ ‏در‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏عملکرد‏: ‏۴۴
‏۲-۳-۶) ‏عملکرد‏ ‏ورضا‏ی‏تمند‏ی‏ ‏ب‏ی‏ماران ‏۴۵
‏۲-۴) ‏مدل‏ ‏مفروض‏ ‏وروابط‏ ‏ب‏ی‏ن‏ ‏متغ‏یی‏ر‏ ‏ها‏ی‏ ‏تحق‏ی‏ق ‏۴۷
‏۲-۴-۱ ) ‏اعتبار‏ ‏بخش‏ی‏ ‏و‏ ‏عملکرد‏ ‏ب‏ی‏مارستان‏ی ‏۴۷
‏۲-۴-۲ ) ‏فرهنگ‏ ‏سازمان‏ی‏ ‏و‏ ‏عملکرد ‏۴۸
‏۲-۵) ‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏تحق‏ی‏ق ‏۴۹
‏۲-۵-۱) ‏مطالعات‏ ‏داخل‏ی ‏۴۹
‏۲-۵-۲) ‏مطالعات‏ ‏خارج‏ی ‏۵۰
‏این بخش دو قسمت دارد قسمت اول مبانی نظری تحقیق است که اساساً موضوعاتی مثل ا‏عتبار بخشی ، فرهنگ و عملکرد ،از‏چه نظریه ها ،مدل ها و مبانی ای نش‏ات می گیرند مفاهیم تشکیل دهنده آ‏نها ،‏ اهداف و کاربرد های آنها چیست؟‏ سپس مدل مفهومی تحقیق با تاکید بر روابط بین متغیرها بیان ‏می شود ‏ و درنهایت در قسمت پیشینه‌ی تحقیق، مقالات و پژوهش‌های داخلی و خارجی انجام شده در این زمینه معرفی ‏می گردند ‏.
‏۲-۱ )‏ اعت‏بار بخشی :
‏ ‏در سال۱۹۱۳، کالج جراحان امریکا به منظور بهبود وضع استانداردکردن خدمات بیمارستانی ، بنیاد ‏نهاده شد. کالج جراحان نسبت به استقرار برنامه استاندارد بیمارستانی در سال ۱۹۱۷ مبادرت نمود. این‏‏وضع به تنظیم تعدادی از اصول و معیارهایی انجامید که مبنای تعیین اعتبار را تشکیل دادند. ‏تا سال ۱۹۴۹، بیش از نیمی از بیمارستانهای ایاالت متحده به صورت داوطلبانه در برنامه تعیین اعتبار شرکت کرده بودند. کالج جراحان امریکا برای ارائه خدمات تعیین اعتبار به بیمارستانها، که تعداد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.