پیشینه و مبانی نظری اعتبار بخشی و فرهنگ سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پیشینه و مبانی نظری اعتبار بخشی و فرهنگ سازمانی دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پیشینه و مبانی نظری اعتبار بخشی و فرهنگ سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه و مبانی نظری اعتبار بخشی و فرهنگ سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پیشینه و مبانی نظری اعتبار بخشی و فرهنگ سازمانی :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۱ صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری .پیشینه تحقیق اعتبار بخشی وفرهنگ سازمانی
فصل دوم ادبیات تحقیق ۲۰
۲-۱ ) اعتبار بخشی : ۲۱
۲-۱-۱ ) مدل های اعتبار بخشی : ۲۳
۲-۱-۲ ) ارزیابی مدل های اعتبار بخشی : ۲۳
۲-۱-۲-۱ ) مدل JCI : ۲۴
۲-۱-۳) مراحل اجرای اعتبار بخشی: ۲۵
۲-۱-۳-۱) خود ارزیابی : ۲۵
۲-۱-۳-۲) بررسی حضوری : ۲۵
۲-۱-۳-۳ ) اجرا بازرسی : ۲۶
۲-۱-۴ )کاربرد : ۲۶
۲-۱-۴-۱) رفتار پرسنلی : ۲۶
۲-۱-۴-۲) گسترش تغییرات : ۲۷
۲-۱-۴-۳) تاثیرات سازمانی : ۲۷
۲-۱-۴-۴ ) تاثیرات مالی : ۲۷
۲-۱-۴-۵ ) دیدگاه مشتریان و رضایتمندی بیماران : ۲۸
۲-۱-۴-۶ ) افشای عمومی : ۲۸
۲-۱-۴-۷ ) اندازه گیری کیفیت : ۲۸
۲-۱-۴-۸ ) توسعه تخصص ها : ۲۹
۲-۱-۴-۹) اعتبار بخشی و توریسم درمانی : ۲۹
۲-۱-۵ )چالش های عمده استقرار اعتبار بخشی : ۳۰
۲-۱-۶) اهداف اعتبار بخشی : ۳۰
۲-۲) فرهنگ سازمانی ۳۱
۲-۲-۳-۱)مدل کامرون و کویین : ۳۲
۲-۲-۳-۲) مدل فرهنگ سازمانی کمرون فریمن: ۳۲
۲-۲-۳-۴) مدل فرهنگ سازمانی دفت : ۳۲
۲-۲-۳-۵) مدل دنیسون : ۳۳
۲-۲-۳-۵-۱) درگیر شدن در کار : ۳۳
۲-۲-۳-۵-۲)سازگاری : ۳۳
۲-۲-۳-۵-۳)انطباق پذیری : ۳۴
۲-۲-۳-۵-۴)رسالت : ۳۴
۲-۳) عملکرد سازمانی : ۳۴
۲-۳-۱) اهداف اندازه گیری عملکرد ۳۶
۲-۳-۲)نظریه های مهم عملکرد ۳۶
۱-۲-۳-۲) روش ارزیابی کیفیت سلامت کلیولند: ۳۷
۲-۲-۳-۲) گروه لیپ فراگ : ۳۷
۳-۲-۳-۲)راهبرد های کاربردی : ۳۷
۴-۲-۳-۲) ائتلاف کیفیت سلامت نیاگارا: ۳۷
۵-۲-۳-۲) نظریه های اثر بخشی سازمانی ۳۸
۱ – مدل اهداف عقلایی ۳۹
۲- مدل سیستم های باز ۳۹
۳-مدل فرایند های داخلی : ۳۹
۴ – مدل ارتباطات انسانی : ۴۰
۲-۳-۳) مدل های ارزیابی عملکرد : ۴۰
۲-۳-۳-۱) مدل تحلیل پوششی داده ها: ۴۰
۲-۳-۳-۲) کارت امتیاز متوازن: ۴۱
۲-۳-۳-۳) چهار چوب نتایج و عوامل تعیین کننده: ۴۱
۲-۳-۳-۴) مدل پابن لاسو : ۴۲
۲-۳-۳-۵) مدل پارسونز : ۴۲
۲-۳-۳-۶) مدل دنیش : ۴۲
۲-۳-۳-۷) مدل سازمان بهداشت جهانی : ۴۳
۲-۳-۳-۸) مدل مدیریت کیفیت اروپایی : ۴۳
۲-۳-۴) عملکرد بیمارستانی و جامعه پذیری ۴۴
۲-۳-۵) نقش رهبری در ارزیابی عملکرد: ۴۴
۲-۳-۶) عملکرد ورضایتمندی بیماران ۴۵
۲-۴) مدل مفروض وروابط بین متغییر های تحقیق ۴۷
۲-۴-۱ ) اعتبار بخشی و عملکرد بیمارستانی ۴۷
۲-۴-۲ ) فرهنگ سازمانی و عملکرد ۴۸
۲-۵) پیشینه تحقیق ۴۹
۲-۵-۱) مطالعات داخلی ۴۹
۲-۵-۲) مطالعات خارجی ۵۰
این بخش دو قسمت دارد قسمت اول مبانی نظری تحقیق است که اساساً موضوعاتی مثل اعتبار بخشی ، فرهنگ و عملکرد ،ازچه نظریه ها ،مدل ها و مبانی ای نشات می گیرند مفاهیم تشکیل دهنده آنها ، اهداف و کاربرد های آنها چیست؟ سپس مدل مفهومی تحقیق با تاکید بر روابط بین متغیرها بیان می شود و درنهایت در قسمت پیشینهی تحقیق، مقالات و پژوهشهای داخلی و خارجی انجام شده در این زمینه معرفی می گردند .
۲-۱ ) اعتبار بخشی :
در سال۱۹۱۳، کالج جراحان امریکا به منظور بهبود وضع استانداردکردن خدمات بیمارستانی ، بنیاد نهاده شد. کالج جراحان نسبت به استقرار برنامه استاندارد بیمارستانی در سال ۱۹۱۷ مبادرت نمود. اینوضع به تنظیم تعدادی از اصول و معیارهایی انجامید که مبنای تعیین اعتبار را تشکیل دادند. تا سال ۱۹۴۹، بیش از نیمی از بیمارستانهای ایاالت متحده به صورت داوطلبانه در برنامه تعیین اعتبار شرکت کرده بودند. کالج جراحان امریکا برای ارائه خدمات تعیین اعتبار به بیمارستانها، که تعداد
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.