مبانی نظری وپیشینه تحقیق دوران بین کودکی و بزرگسالی (نوجوانی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری وپیشینه تحقیق دوران بین کودکی و بزرگسالی (نوجوانی) دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری وپیشینه تحقیق دوران بین کودکی و بزرگسالی (نوجوانی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری وپیشینه تحقیق دوران بین کودکی و بزرگسالی (نوجوانی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری وپیشینه تحقیق دوران بین کودکی و بزرگسالی (نوجوانی) :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۳ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

۱
‏فصل دوم
‏پیشینه تحقیق
۱
‏فصل دوم
‏پیشینه تحقیق
۲
‏۲‏-‏۱‏ن‏وجوانی Adolescence

‏تعریف نوجوانی‏:دورهای اززندگی که بین کودکی وبزرگسالی قرارگرفته دوره نوجوانی خوانده می شود به عبارت دیگر،دوران نوجوانی مرحله ای اززندگی است که بین کودکی وبزرگسالی قرار گرفته است.مد ‏ت دوره ‏ نوجوانی درجوامع مختلف متغیر است واز جامعه ای به جامعه ‏ دیگر درنوسان بوده ومرزهای سنی مشخصی ندارد.(نجاتی،۱۳۸۹) ‏ ‏تعریف لغوی واژه نوجوانی‏:معنی لغوی واژه نوجوانی “درحال بزرگسال شدن”است.هرچند بسیاری ازفرهنگ های لغت این اصطلاح را به صورت ‏”بالغ شدن” ‏تعریف کرده اند.دربرخی دیگرازواژه نامه ها،نوجوانی به عنوان دوره ای از زندگی بین بلوغ وپختگی(بزرگ maturity
‏)تعریف شده است.(آقامحمدیان وحسینی،۱۳۸۴)‏ ‏
‏۲-۲ ‏تاریخچه مطالعه دوران نوجوانی وبلوغ puberty
‏ ‏ ‏
‏شاید بتوان گفت،یکی ازعلت هایی که اززمان های قدیم توجه دانشمندان به روانشناسی کودک جلب شده است این باشد که روزی کودک،نوجوان می شود وچرخ های عظیم اجتماع به دست وی به چرخش درمی آید.بنا ‏براین اگر کودک امروز و ‏نوجوان فردا ازلحاظ ‏ جسمی وروحی نیرومند باشد، ‏سود بیشتری عاید ‏اجتماع خواهد شد. ‏درداستانهای قدیم مانند”ادیسه”که ازتنها پسر”اولیس”بحث می کند،به نوجوانان نام”تاگاریس”که معنی لباس آستین گشاد بوده است می دادند.هرکس این لباس را برتن می کرد اجازه داشت درجشن ها شرکت کند وبالغ محسوب می شد.ودرروم”پلوتارچ”درکتاب خود ازاهمیت تعلیم وتربیت وواگذاری مسوولیت به نوجوانان صحبت کرده است. ‏”افلاطون plato
‏”(۳۴۷-۴۲۷ق م)۴۰۰سال قبل از میلاد موضوع نوجوانان را مطرح کرده است وازآثار باقیمانده از”ارسطو Aristotle
‏”(۳۲۲-۳۸۴ق م)می توان دریافت که اودرباره نوجوانان مطالعاتی داشته است.”ارسطو”اعتقاد داشت که نوجوانی،مرحله خیالبافی ها،رویاها وآرزوطلبی ها است ونوجوان را ازلحاظ جسمی وفیزیولوژیکی تشریح کرده است “سقراط Socrates
‏”(۳۹۹-۴۷۰ق م)نیز به نوبه خود به کرات در مورد نوجوانان درآثارش بحث کرده است ‏ “ژان ژاک روسو

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.