مبانی نظری و پیشینه تحقیق تئوری نمایندگی و معیارهای درونی و خارجی ارزیابی عملکرد با تقسیم سود
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق تئوری نمایندگی و معیارهای درونی و خارجی ارزیابی عملکرد با تقسیم سود دارای ۷۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق تئوری نمایندگی و معیارهای درونی و خارجی ارزیابی عملکرد با تقسیم سود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تئوری نمایندگی و معیارهای درونی و خارجی ارزیابی عملکرد با تقسیم سود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق تئوری نمایندگی و معیارهای درونی و خارجی ارزیابی عملکرد با تقسیم سود :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۶۸ صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تئوری نمایندگی ومعیارهای درونی وخارجی ارزیابی عملکردبا تقسیم سود
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
۱-۲- مقدمه ۱۶
۲-۲تئوری نمایندگی ۱۷
۳-۲مجزا سازی مالکیت از مدیریت ۱۸
۴-۲عوامل تأثیر گذار بر تعیین نوع مالکیت شرکت ۲۰
۵-۲انواع مالکیت در شرکت های سهامی عام ۲۱
۶-۲سهامدار عمده در نگاه نظام حاکمیت شرکتی ۲۳
۷-۲رویکردهای متفاوت در تحقیق ها ۲۵
۸-۲ارزیابی عملکرد ۲۷
۹-۲طبقه بندی معیارهای ارزیابی عملکرد ۲۸
۱-۹-۲معیارهای درونی ارزیابی عملکرد ۲۹
۲-۹-۲معیارهای خارجی ارزیابی عملکرد ۳۱
۱۰-۲تقسیم سود: ۳۲
۱۱-۲اهداف سیاست تقسیم سود ۳۳
۱۲-۲سیاست تقسیم سود: ۳۴
۱-۱۲-۲تقسیم سود ثابت و معین بین سهام داران: ۳۵
۲-۱۲-۲سیاست پرداخت منظم همراه با مبلغ اضافی: ۳۶
۳-۱۲-۲تقسیم درصد ثابتی از سود(سیاست تقسیم سود متغیر): ۳۶
۱۳-۲توجیه ثبات سود سهام ۳۷
۱۴-۲عوامل مؤثر بر سیاست تقسیم سود: ۳۸
۱۵-۲تئوری مرتبط با سیاست تقسیم سود ۳۹
۱۶-۲تفاوت سود تقسیمی در بین کشورها: ۴۵
۱۷-۲سود تقسیمی جهت کاهش منافع: ۴۶
۱۸-۲پیشینه تحقیق ۴۷
مبانی نظری وپیشینه تحقیق تئوری نمایندگی ومعیارهای درونی وخارجی ارزیابی عملکردبا تقسیم سود
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق
۱-۲- مقدمه ۱۶
۲-۲تئوری نمایندگی ۱۷
۳-۲مجزا سازی مالکیت از مدیریت ۱۸
۴-۲عوامل تأثیر گذار بر تعیین نوع مالکیت شرکت ۲۰
۵-۲انواع مالکیت در شرکت های سهامی عام ۲۱
۶-۲سهامدار عمده در نگاه نظام حاکمیت شرکتی ۲۳
۷-۲رویکردهای متفاوت در تحقیق ها ۲۵
۸-۲ارزیابی عملکرد ۲۷
۹-۲طبقه بندی معیارهای ارزیابی عملکرد ۲۸
۱-۹-۲معیارهای درونی ارزیابی عملکرد ۲۹
۲-۹-۲معیارهای خارجی ارزیابی عملکرد ۳۱
۱۰-۲تقسیم سود: ۳۲
۱۱-۲اهداف سیاست تقسیم سود ۳۳
۱۲-۲سیاست تقسیم سود: ۳۴
۱-۱۲-۲تقسیم سود ثابت و معین بین سهام داران: ۳۵
۲-۱۲-۲سیاست پرداخت منظم همراه با مبلغ اضافی: ۳۶
۳-۱۲-۲تقسیم درصد ثابتی از سود(سیاست تقسیم سود متغیر): ۳۶
۱۳-۲توجیه ثبات سود سهام ۳۷
۱۴-۲عوامل مؤثر بر سیاست تقسیم سود: ۳۸
۱۵-۲تئوری مرتبط با سیاست تقسیم سود ۳۹
۱۶-۲تفاوت سود تقسیمی در بین کشورها: ۴۵
۱۷-۲سود تقسیمی جهت کاهش منافع: ۴۶
۱۸-۲پیشینه تحقیق ۴۷
۱-۱۸-۲تحقیقات انجام شده در سایر کشورها ۴۷
۲-۱۸-۲تحقیقات انجام شده در ایران: ۶۳
مقدمه
تشکیل شرکت بامسولیت محدود و گشودن مالکیت شرکت برای عموم، بر روش اداره شرکت ها، تأثیر قابل ملاحظه ای گذاشت. سیستم بازار به گونه ای سازماندهی گردید که مالکان شرکت ها، اداره شرکت را به مدیران شرکت تفویض کنند. جدائی « مالکیت» از «مدیریت» منجر به عمومیت مسئله نمایندگی گردید. در این مسئله تضاد بین به حداکثر رساندن منافع کارگماران و کارگزاران، مفروض است . حل مشکل نمایندگی تا حدودی اطمینان خاطر سهامداران را فراهم می کند که مدیران در تلاشند تا ثروت آنان را به حداکثر برسانند. برای حصول اطمینان از ایفای مسئولیت پاسخ گویی بنگاههای اقتصادی در مقابل عموم و افراد ذینفع بایدنظارت و مراقبت کافی به عمل آید. اعمال نظارت و مراقبت در این زمینه مستلزم وجودساز و کارهای مناسبی است. از جمله این سازوکارها طراحی و اجرای حاکمیت شرکتی مناسب در شرکت ها و بنگاههای اقتصادی است(قالیباف اصل ورضایی،۱۳۸۶،ص۱۱۶)۱. حاکمیت شرکتی مجموعه قوانین و رویه های حاکم بر روابط مدیران، سهامداران و حسابرسان شرکت است که با اعمال یک سیستم نظارتی از حقوق سهامداران حمایت میکنند. با توجه به اینکه سازمان های امروزی به منظور کاهش تعارض منافع بین سهامداران و مدیریت بر مجزا سازی مالکیت از مدیریت تأکید میورزند، لذا با افزایش تعداد سهامداران بالاخص سهامداران عمده، تضاد منافع در بین سهامداران و مدیران و نیز میان سهامداران افزایش می یابد تا جائیکه ممکن است بر امر نظارت و کنترل بر عملکرد مدیریت شرکت خدشه وارد کند.
در آستانه قرن بیست و یکم میلادی، اقتصاد اکثر کشورها به سمت خصوصی سازی و مشارکت آحاد جامعه در تأمین سرمایه مورد نیاز شرکتها سوق یافته به گونه ای که این امر موجب پیدایش شرکتهای ملی و چند ملیتی نیز شده است. بر این اساس امروز نتایج عملکرد شرکت ها منفعت انفرادی ندارد و منافع گروه کثیری از آحاد جامعه را تحت تأثیر قرار میدهد. تحت این شرایط عدم کنترل و نظارت صحیح بر عملکرد شرکت ها توسط سهامداران ممکن است آثار زیان باری بر ثروت سهامداران و در نهایت اقتصاد جامعه به همراه داشته باشد در نتیجه ارزیابی عملکرد مدیریت، به عنوان نماینده سهامداران در شرکت ضرورت دارد (انصاری و کریمی،۱۳۸۷،ص۱۱۶)۲.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.