مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و سوابق پژوهشی تعاریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی (فصل دوم) :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۲ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏۲-۱) بازاریابی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….
‏۲-۲) فرآیند بازاریابی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
‏مرحله اول : درک ‏بازار ‏و ‏نیازهای ‏مشتری‏ ……………………………………………………………………………………………………………….
‏نیازها، ‏خواسته ‏ها، ‏تقاضا ‏ها‏ ‏ .‏……………………………………………………………………………………………………………………………..
‏پیشنهادهای ‏بازاریابی‏ ‏ ‏……………………………………………………………………………………………………………………………………….
‏ارزش ‏و ‏رضایت‏ ‏ .‏…………………………………………………………………………………………………………………………………………………
‏تبادل ‏و ‏ارتباط‏ ………………..‏…‏…………………………………………………………………………………………‏.‏…………………………………….
‏ب‏ازار‏ …………………………………………………………………………………………………‏…‏……………………………..‏.‏………………………………..
‏مرحله دوم: طراحی استراتژی بازاریابی بر اساس مشتری ……………………………………………………………………………………….
‏انتخاب مشتری برای خدمتگذاری …………………………………………………………..‏….‏……………………………………………………..
‏انتخاب طرح ارزش ………………………………………………………………………………………..‏…‏……………………………………………….
‏مرحله سوم: ایجاد یک استراتژی بازاریابی ………………………………………………………………………………………………………………
‏مرحله چهارم: ‏ایجاد ‏رابطه ‏سودمند ‏با ‏مشتری‏ ………………………………………………………………………………………………………..
‏مرحله پنجم: کسب ‏ارزش ‏از ‏مشتریان ……………………………………………………………………………………………………………………
‏۲-۳) بازاریابی ‏کل ‏نگر ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………
‏۲-۴) بازاریابی داخلی‏ ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
‏۲-۵) تعریف و مفهوم سازی بازاریابی داخلی‏ …‏…………………………………………………………..‏………………………………………………….
‏۲-۶) ‏ضرورت بازاریابی ‏داخلی‏ .‏………………………………………………………………………………………………………………………………………..
‏۲-۷) ‏عناصر ‏بازاریابی داخلی‏ ……‏…………‏….‏………………………………………………………………………………………………………………………..
‏۲-۸) مدل‏های بازاریابی درونی‏ .‏………………………………………….‏……………………………………………‏………………..‏.‏…………………………..
‏۲-۸-۱) مدل بازاریابی درونی کاتلر و آرمسترانگ‏ ……………………….‏…………………………………………………………………………….‏……
‏۲-۸-۲) مدل بازاریابی درونی فورمن و مانی‏ ……………………………………..‏………………………‏………………………………………………….
‏بازاریابی درونی نوع اول ………………………………………………………………………………………………….‏….‏……………………………..
‏بازاریابی درونی نوع دوم ………………………………………………………………………………………………….‏….‏………………………………
‏بازاریابی درونی نوع سوم ……………………………………………………………………….‏….‏………………………………………………………..
‏بازاریابی درونی نوع چهارم ‏ ‏……………………………………………………………………………………………..‏.‏………………………………..
‏۲-۸-۳) مدل بازاریابی درونی بری ‏………………………………………………………………………………………………………………………………….
‏۲-۸-۴) مدل بازاریابی درونی گرونروس‏ .‏………………………………………‏……………………………………………‏………………..‏.‏…………..‏…..
‏۲-۸-۵) مدل بازاریابی درونی احمد و رفیق‏ .‏……………….‏…………………………………………………‏………………..‏.‏…………………………..
‏۲-۹) بازاریابی درونی و مزیت رقابتی‏ ……………………………………………………………………………………………………………………………..
‏مقدمه‏:
‏بازاریابی داخلی یکی از مباحث بازاریابی است که حدود ۳۰ سال قبل به عنوان شیوه ای ‏برای حل مسائل و مشکلات مربوط به کارکنان سازمانها و ارائه خدمات با کیفیت به آنان ‏توسط بری Berry
‏ (۱۹۸۱) مطرح گردید. باوجود گسترش مفهوم در ادبیات بازاریابی، عملاً ‏استفاده کمی از آن شده است. مباحث بعدی که در زمینه بازاریابی داخلی انجام پذیرفت ‏بیانگر این واقعیت بودند که این شاخه از بازاریابی نیازمند تحقیقات گسترده و وسیع ‏تری است. مفهوم بازاریابی داخلی عبارت است از جذب، توسعه، انگیزش، و تداوم کیفیت ‏کارکنان از طریق شغل به عنوان یک محصول و ارضای نیازمندی های آنها. به عبارت دیگر، ‏بازاریابی داخلی فلسفه رابطه و پیمان مشترک بین مشتریان و کارکنان (مشتریان داخلی‏) ‏سازمان است. به تعبیری، بازاریابی داخلی به عنوان یک شناخت آکادمیک، علمی و تجاری ‏در زمینه ارتقا سطح رضایتمندی مشتریان و کارکنان مطرح است. این شاخه از علم ‏بازاریابی تا حدود زیادی متاثر از مدیریت کیفیت و بازاریابی خدمات است که براهمیت و ‏ضرورت ایجاد کیفیت در کل فرایند ارائه خدمات تاکید دارد. این حیطه از علم بازاریابی ‏به بحث پیرامون رابطه مشتریان و عرضه کنندگان داخلی سازمان در ایجاد ارزش برای ‏مشتریان خارجی می پردازد، که این امر می تواند به صورت یک زنجیره ارزش و ابزاری ‏برای توسعه کیفیت محصولات و خدمات و تعاملات بین سازمانی و برون سازمانی در سازمان ‏ظاهر گردد. بنابراین، هدف بازاریابی داخلی ایجاد اطمینان از رضایتمندی بین کارکنان ‏سازمان و توسعه کیفیت محصولات و خدمات به منظور دستیابی به رضایت مشتریان خارجی ‏سازمان است، که این امر به صورت فرایندی از مشتریان داخلی به سمت مشتریان خارجی ‏سازمان جریان دارد. مطالعات انجام گرفته در این زمینه بیانگر ارتباط مثبت بین رضایت ‏مشتریان داخلی سازمان (کارکنان) و رضایت شغلی مشتریان خارجی آن است. مطالعات بارتل Bartel, 2004
‏ (۲۰۰۴) ‏بیانگر این واقعیت است که رضایت کارکنان (مشتریان داخلی) بر کیفیت محصولات ‏تاثیر بسزایی داشته و در نتیجه رضایت مشتریان خارجی داشته و در نهایت وفاداری ‏مشتریان خارجی نسبت به سازمان را در پی دارد. باتوجه به تغییر و تحولات گسترده در ‏زمینه های مختلف کسب و کار، نیاز سازمان‏ ‏ها به افزایش سطح کیفی محصولات و خدماتشان ‏افزایش یافته است. بنابراین در این راستا سازمان‏ ‏ها نیازمند توسعه توانمندی های
‏سازمانی در جهت ارائه محصولات و خدمات با کیفیت بالا هستند. کارکنان به عنوان ‏مشتریان داخلی سازمان نقش اساسی را برعهده دارند. بنابراین جذب توسعه، انگیزش و ‏ارتقای کمی و کیفی توانائیها ارزش آفرینی، بهبود مستمر ارائه خدمات به آنها و ‏بالابردن سطح کیفیت کار به عنوان یک محصول و مشارکت آنها در انجام فرایندها به کمک ‏مدیریت، سازمان را در جهت ارائه سطح بالای کیفیت محصولات و خدمات رهنمون می سازد که ‏در نتیجه افزایش سطح رضایتمندی در میان مشتریان خارجی سازمان را به همراه خواهد ‏داشت.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.