ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف ارزیابی عملکرد (فصل دوم )


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف ارزیابی عملکرد (فصل دوم ) دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف ارزیابی عملکرد (فصل دوم )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف ارزیابی عملکرد (فصل دوم )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ادبیات نظری و پیشینه تحقیق مفاهیم و تعاریف ارزیابی عملکرد (فصل دوم ) :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۰ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏۱-۲ ‏مقدمه‏
‏۱-۱-۲ ‏اهم‏ی‏ت‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏و‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏عملکرد
‏۲-۱-۲ ‏آشنا‏یی‏ ‏با‏ ‏مفهوم‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏عملکرد
‏۳-۱-۲ ‏مفهوم‏ ‏و‏ ‏ماه‏ی‏ت‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏عملکرد
‏۴-۱-۲ ‏هدف‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏عملکرد
‏۵-۱-۲ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏عملکرد‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏ی‏ک‏ ‏فرآ‏ی‏ند
‏۶-۱-۲ ‏نحوه‏ ‏ارتباط‏ ‏ب‏ی‏ن‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏عملکرد‏ ‏و‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏عملکرد
‏۷-۱-۲ ‏مع‏ی‏ارها‏ی‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏عملکرد‏ ‏سازمان‏
‏۸-۱-۲ ‏اهداف،‏ ‏کاربردها‏ ‏و‏ ‏انواع‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏عملکرد
‏الف‏) ‏اهداف‏ ‏و‏ ‏کاربردها
‏ب‏) ‏انواع‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی
‏۹-۱-۲ ‏شاخصها‏ی‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏عملکرد‏ ‏سازمانها
‏۱۰-۱-۲ ‏اصول‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏عملکرد
‏الف‏) ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏عملکرد‏ ‏ن‏ی‏از‏ ‏به‏ ‏تطب‏ی‏ق‏ ‏شدن‏ ‏با‏ ‏استراتژ‏ی‏ ‏سازمان‏ ‏دارد‏.
‏ب‏) ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏ز‏ی‏ر‏ ‏واحدها‏ ‏با‏ی‏د‏ ‏به‏ ‏طور‏ ‏پ‏ی‏وسته‏ ‏در‏ ‏پهنه‏ ‏اندازه‏ ‏گ‏ی‏ر‏ی‏ها‏ی‏ ‏سازمان‏ ‏انجام‏ ‏گ‏ی‏رد‏.
‏ج‏) ‏روش‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏الزام‏ ‏آور‏ ‏باشد‏.
‏د‏) ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏با‏ی‏د‏ ‏رو‏ی‏ ‏عملکرد‏ ‏اثر‏ ‏گذار‏ ‏باشد‏.
‏ه‏) ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏با‏ی‏د‏ ‏قابل‏ ‏اطم‏ی‏نان‏ ‏باشد‏.
‏۱۱-۱-۲ ‏روشها‏ی‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏عملکرد
‏۱۲-۱-۲ ‏فرآ‏ی‏ند‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏عملکرد
‏۱-‏ ‏تدو‏ی‏ن‏ ‏شاخص‏ ‏ها
‏مخصوص‏:
‏قابل‏ ‏اندازه‏ ‏گ‏ی‏ر‏ی‏:
‏قابل‏ ‏دست‏ی‏اب‏ی‏:
‏واقع‏ ‏گرا‏ی‏انه‏ :
‏چهارچوب‏ ‏زمان‏ی‏ :
‏بانک‏ ‏اطلاعات‏ی‏ :
‏۲-‏ ‏تع‏یی‏ن‏ ‏وزن‏ ‏شاخص‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏اهم‏ی‏ت‏ ‏آنها
‏۳-‏استاندارد‏ ‏گذار‏ی‏ ‏و‏ ‏تع‏یی‏ن‏ ‏وضع‏ی‏ت‏ ‏عملکرد‏ ‏مطلوب‏ ‏شاخص‏ ‏ها‏ ‏برا‏ی‏ ‏پا‏ی‏ان‏ ‏دوره‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی
‏۴-‏سنجش‏ ‏و‏ ‏اندازه‏ ‏گ‏ی‏ر‏ی‏ ‏و‏ ‏استخراج‏ ‏نتا‏ی‏ج‏
‏۱۳-۱-۲ ‏مدل‏ ‏ها‏ی‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏عملکرد‏
‏شکل‏ ‏شماره‏ ۲-۱: ‏عناصر‏ ‏کارت‏ ‏امت‏ی‏از‏ی‏ ‏متوازن
‏۱۴-۱-۲ ‏مزا‏ی‏ا‏ی‏ ‏ارز‏ی‏اب‏ی‏ ‏عملکرد‏ ‏سازمان‏
‏۱۵-۱-۲ ‏س‏ی‏ر‏ ‏تکامل‏ی‏ ‏مدلها‏ی‏ ‏سرآمد‏ی‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏ ‏و‏ ‏جوا‏ی‏ز‏ ‏ک‏ی‏ف‏ی‏ت
‏۱۶-۱-۲ ‏بن‏ی‏اد‏ ‏اروپا‏یی‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏ک‏ی‏ف‏ی‏ت‏ ‏و‏ ‏مدل‏ ‏سرآمد‏ی‏ EFQM
‏۳-۲ ‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏تحق‏ی‏ق
‏۱-۳-۲ ‏تحق‏ی‏قات‏ ‏داخل‏ی
‏۲-۳-۲ ‏تحق‏ی‏قات‏ ‏خارج‏ی
‏مقدمه ‏:
‏امروزه نقش نظامهای ارزیابی و نظارت کارآمد در بهبود و تعالی سازمانها کاملا شناخته شده است. ازریابی عملکرد سازمانها جهت شناسایی نقاط قوت و ضعف به منظور استفاده بهینه از منابع و امکانات از جایگاه خاصی برخوردار بوده و شایان توجه زیادی می باشد، در واقع مقوله ارزیابی عملکرد، توجه به “باید” و “هست” است. با استفاده از ارزیابی است که می توان به شکاف میان عملکرد و هدف دست یافت. در هر سازمانی مجموعه فعالیت ها و عواملی هستند که در ارتباط با یکدیگر و محیط، عملکرد نهایی آن را می سازند. پس این مجموعه ها باید مورد سنجش قرار گیرند تا بتوان نسبت به آن آگاهی یافت. البته این امر از آنجا ناشی می شود که در دنیای پر رقابت امروزی، تنها شرط بقاء و حضور در عرصه فعالیتها، صحت عمل و برخورداری از کارآیی و اثربخشی است و اینها بدست نمی آید مگر با برنامه ریزی، نظارت، کنترل و ارزیابی مستمر فعالیتها. در همین راستا مدل های تعالی سازمانی۱. European Foundation for Quality Management(EFQM)
‏ بعنوان ابزاری قوی در پاسخگویی به این نیاز سازمانها از موفقیت چشمگیری برخوردار بوده و توانسته تا حدود زیاد در آسیب شناسی سازمانی و تعیین مسیر حرکت جهت دسترسی به تعالی منابع انسانی مورد استفاده قرار گیرند. در واقع مدلهای تعالی سازمانی، در پی پاسخ به این سؤال هستند که سازمان برتر چگونه سازمانی است، چه اهدافی را دنبال می کند و معیارهایی که بر رفتارهای آن حاکم هستند، چیستند. با بکارگیری این مدل ها ضمن اینکه سازمان می تواند میزان موفقیت خود را در اجرای برنامه های بهبود در مقاطع مختلف زمانی مورد ارزیابی قرار دهد، می تواند عملکرد خود را با سایر سازمانها به ویژه بهترین آنها مقایسه کند. امروزه اکثر کشورهای دنیا، با تکیه بر این مدلها، جوایزی را در سطح ملی و منطقه ای ایجاد کرده اند که محرک سازمانها و کسب و کارها در تعالی، رشد و ثروت آفرینی است. در بین این مدلها، مدل تعالی سازمانی، بعنوان یکی از جامع ترین مدلهای ارزیابی عملکرد شناخته شده است و الگویی برای بسیاری از کشورهای دیگر در طراحی این جوایز بوده است. مدل تعالی سازمانی به عبارت دیگر تصویری کلان از نقشه ای است که هر سازمان می تواند از آن بهره گیرد تا ابعاد مختلف مدیریتی و عملیاتی خود را در قالبی یکپارچه و جامع بهبود و تعالی بخشد.
‏۱-۱-۲ اهمیت ارزیابی و مدیریت عملکرد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.