ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی مدیریت سود و ماهیت هزینه (فصل دوم)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی مدیریت سود و ماهیت هزینه (فصل دوم) دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی مدیریت سود و ماهیت هزینه (فصل دوم)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی مدیریت سود و ماهیت هزینه (فصل دوم)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی مدیریت سود و ماهیت هزینه (فصل دوم) :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۷ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏۲-۱- ‏مقدمه ‏۱۴
‏۲‏-‏۲ – ‏پ‏ی‏ش‏ ‏ب‏ی‏ن‏ی‏ ‏فروش ‏۱۴
‏۲-۲-‏۱‏- ‏اهم‏ی‏ت‏ ‏و‏ ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏پ‏ی‏ش‏ ‏ب‏ی‏ن‏ی‏ ‏فروش ‏۱۴
‏۲ -۲ -۲ – ‏روش‏ ‏ها‏ی‏ ‏پ‏ی‏ش‏ ‏ب‏ی‏ن‏ی‏ ‏فروش ‏۱۸
‏۲‏-‏ ۳ – ‏مدیریت ‏سود ‏۱۸
‏۲ -۳ ‏-۱- ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏مد‏ی‏ر‏ی‏ت‏ ‏سود ‏۱۸
‏۲-۳-۲‏ – ‏انگیزه ‏ها‏ی ‏مدیریت ‏سود ‏۲۰
‏۲-۴‏- ‏فرضیه ‏تصمیمات ‏سنجیده‏ ‏مد‏ی‏ران ‏۲۴
‏۲-۵‏ – ‏تأثیر ‏پیش ‏بینی ‏مدیریت ‏بر ‏چسبندگی ‏هزینه‏ ‏ها ‏۲۵
‏۲-۶‏- ‏تصم‏ی‏مگ‏ی‏ر‏ی‏ ‏و‏ ‏کنترل ‏۲۶
‏۲-۷‏- ‏طراح‏ی‏ ‏و‏ ‏استفاده‏ ‏از‏ ‏س‏ی‏ستمها‏ی‏ ‏هز‏ی‏نه‏ ‏ی‏اب‏ی ‏۲۸
‏۲-۸- ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏هز‏ی‏نه ‏۲۹
‏۲-۸-۱‏- ‏ماه‏ی‏ت‏ ‏هز‏ی‏نه‏ ‏ها ‏۳۰
‏۲-۸-۲‏- ‏طبقه‏ ‏بند‏ی‏ ‏کل‏ی‏ ‏هز‏ی‏نه‏ ‏ها ‏۳۰
‏۲-۸-۳- ‏هز‏ی‏نه‏ ‏ها‏ی‏ ‏تول‏ی‏د‏ی ‏۳۱
‏۲-۸-۴‏- ‏هز‏ی‏نه‏ ‏غ‏ی‏ر‏ ‏تول‏ی‏د ‏۳۱
‏۲-۸-۵‏- ‏تغ‏یی‏ر‏ ‏ساختار‏ ‏هز‏ی‏نه‏ ‏ها‏ ‏در‏ ‏طول‏ ‏زمان ‏۳۲
‏۲-۸-۶‏- ‏محرک‏ ‏ها‏ی‏ ‏هز‏ی‏نه ‏۳۳
‏۲-۹‏- ‏رفتار‏ ‏هز‏ی‏نه ‏۳۳
‏۲-۹-۱‏- ‏مفروضات‏ ‏اصل‏ی‏ ‏الگو‏ی‏ ‏رفتار‏ ‏هز‏ی‏نه ‏۳۴
‏۲-۹-۲‏ – ‏انواع‏ ‏د‏ی‏دگاه‏ ‏ها‏ ‏درباره‏ ‏رفتار‏ ‏هز‏ی‏نه ‏۳۵
‏۲-۱۰-‏مبان‏ی‏ ‏نظر‏ی‏ ‏چسبندگ‏ی‏ ‏هز‏ی‏نه‏ ‏ها ‏۳۶
‏۲-۱۰-۱- ‏چسبندگ‏ی‏ ‏هز‏ی‏نه‏ ‏ها ‏۳۶
‏۲-۱۰-۲- ‏اهم‏ی‏ت‏ ‏در‏ ‏کاهش‏ ‏چسبندگ‏ی‏ ‏هز‏ی‏نه ‏۳۸
‏۲-۱۰-۳‏- ‏تاث‏ی‏ر‏ ‏چسبندگ‏ی‏ ‏هز‏ی‏نه‏ ‏بر‏ ‏پ‏ی‏شب‏ی‏ن‏ی‏ ‏تحل‏ی‏لگران ‏۳۸
‏۲-۱۰-۴‏- ‏اهم‏ی‏ت‏ ‏چسبندگ‏ی‏ ‏هز‏ی‏نه‏ ‏ها‏ ‏برا‏ی‏ ‏سرما‏ی‏ه‏ ‏گذاران ‏۳۹
‏۲-۱۰-۵‏- ‏اهم‏ی‏ت‏ ‏چسبندگ‏ی‏ ‏هز‏ی‏نه‏ ‏در‏ ‏روشها‏ی‏ ‏تحل‏ی‏ل‏ ‏حسابرس‏ی ‏۴۰
‏۲-۱۰-۶‏- ‏دلا‏ی‏ل‏ ‏چسبندگ‏ی‏ ‏هز‏ی‏نه‏ ‏ها ‏۴۰
‏۲-۱۰-۷‏- ‏عوامل‏ ‏موثر‏ ‏بر‏ ‏چسبندگ‏ی‏ ‏هز‏ی‏نه ‏۴۱
‏۲-‏۱۱ – ‏پ‏ی‏ش‏ی‏نه‏ ‏تحق‏ی‏ق ‏۴۲
‏۲-۱۱-۱‏- ‏تحق‏ی‏ق‏ ‏خارج‏ی ‏۴۲
‏۲-۱۱-۲‏- ‏تحق‏ی‏ق‏ ‏ها‏ی‏ ‏داخل‏ی ‏۴۹
‏فصل دوم‏:
‏الف) مبانی نظری
‏ب) پیشینه تحقیق

‏۲-۱- ‏ مقدمه:
‏ بررسی پیشینه تحقیق معمولاً نقدی از دانش موجود پیرامون موضوع پژوهش است. بررسی پیشینه ‏تحقیق، یافته‏های تحقیق را به پژوهش‏های قبلی متصل می‏سازد (جهانشاد و پیشروچی، ۱۳۹۱). پژوهشگر برای بررسی پیشینه تحقیق باید پژوهش‏های قبلی را که درباره موضوع انجام شده، مورد توجه قرار دهد و در دو بعد، شامل؛ مروری بر نظریات و مروری بر تحقیقات کار کند (جهانشاد و پیشروچی، ۱۳۹۱).
‏در این فصل ابتدا به بیان تعاریف و مبانی نظری متغیر های تحقیق می پردازیم .سپس در پیشینه تحقیق به تفکیک تحقیق های خارجی و داخلی بیان می گردد.
‏۲ ‏–‏ ۲ – پیش بینی فروش
‏۲-۲- ۱ – اهمیت و تعریف پیش بینی فروش
‏پیش بینی فروش عبارت است از تعیین حجم فروش یا روند وگرایش بازار برای یک محصول خاص وتعیین میزان از فروش در کل اقتصاد.
‏با پیش بینی فروش در کل اقتصاد و در یک شرکت، می توانیم سهم بازار این شرکت را تعیین نموده وبرنامه ریزی لازم در جهت اصلاح عملکرد را انجام دهیم. یکی از ابتدایی ترین مراحل برنامه ریزی بودجه ای، پیش بینی فروش است، با پیش بینی فروش، درآمد یک بنگاه تعیین شده وهزینه های این بنگاه بر مبنای درآمد پیش بینی شده، تعیین می گردند، بنابراین اگر پیش بینی انجام شده از دقت کافی برخوردار نباشد،

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.