ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انگیزش شغلی ، رضایت شغلی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انگیزش شغلی ، رضایت شغلی دارای ۷۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انگیزش شغلی ، رضایت شغلی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انگیزش شغلی ، رضایت شغلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انگیزش شغلی ، رضایت شغلی :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۶۴ صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انگیزش شغلی ، رضایت شغلی
فهرست مطالب:
تعریف شغل
تعریف انگیزه و انگیزش
مفهوم انگیزش
انواع انگیزه
نشانه های بی انگیزه بودن افراد
راهکارهای ایجاد انگیزش کاری
برخی از نظریه های موجود در خصوص انگیزش شغلی
رضایت شغلی
مفهوم رضایت از شغل
تعاریف رضایت شغلی
رضایت و انگیزش
اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان
رابطه مدیر با کارمند
امنیت شغلی
فرآیند ارزیابی عملکرد
رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انگیزش شغلی ، رضایت شغلی
فهرست مطالب:
تعریف شغل
تعریف انگیزه و انگیزش
مفهوم انگیزش
انواع انگیزه
نشانه های بی انگیزه بودن افراد
راهکارهای ایجاد انگیزش کاری
برخی از نظریه های موجود در خصوص انگیزش شغلی
رضایت شغلی
مفهوم رضایت از شغل
تعاریف رضایت شغلی
رضایت و انگیزش
اثرات رضایت شغلی بر عملکرد کارکنان
رابطه مدیر با کارمند
امنیت شغلی
فرآیند ارزیابی عملکرد
رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتری
عوامل تعیین کننده رضایت شغلی
کارهایی که هماورد طلب هستند:
یکسانی حقوق و مزایا
شرایط مناسب کاری
همکاران مساعد
تناسب شغل بافرد
پژوهش های داخلی
پژوهش های خارجی
ادبیات نظری تحقیق و پیشینه انگیزش شغلی ، رضایت شغلی
فهرست منابع
الف) منابع فارسی
ب) منابع غیرفارسی
تعریف شغل
کلمه شغل غالباً بدون تعریف دقیق مورد استفاده قرار می گیرد. پیش از تعریف شغل لازم است «پست» توضیح داده شود. پست عبارت است از مجموعه ای از کارها، وظایف و مسئولیت هایی که یک فرد در یک سازمان به طور منظم انجام می دهد. شغل یک یا چند پست کاملاً همسان در یک سازمان است که وظایف، مهارت ها، دانسته ها و مسئولیتهای مشابهی در بر دارد و یا اینکه شغل، تعدادی پست یا مجموعه ای از وظایف است که از نظر ماهیت و شرایط کار متشابه اند و تعدادی از کارگران که معمولاً می توانند از یک پست به پست دیگر جابه جا شوند، آنرا بر عهده می گیرند(حیدری پوری، ۱۳۹۰).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.