ادبیات نظری تحقیق و پیشینه برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ادبیات نظری تحقیق و پیشینه برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ادبیات نظری تحقیق و پیشینه برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ادبیات نظری تحقیق و پیشینه برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ادبیات نظری تحقیق و پیشینه برونسپاری و بررسی بهای تمام شده خدمات :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۳۲ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :


‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق برونسپاری و‏ ‏بررس‏ی‏ ‏بها‏ی‏ ‏تمام‏ ‏شده‏ ‏خدمات
‏فصل‏ ‏دوم‏:‏ ‏مرور‏ی‏ ‏بر‏ ‏ادبیات‏ ‏تحقیق
‏۱-۲ ‏مقدمه‏ ‏۱۲
‏۲-۲ ‏بخش‏ ‏اول‏ :‏تار‏ی‏خچه‏ ‏ومفاه‏ی‏م‏ ‏برون‏ ‏سپار‏ی‏ ‏و‏ ‏مزا‏ی‏ا‏ ‏و‏ ‏معا‏ی‏ب‏ ‏آن‏ ‏۱۳
‏۱-۲-۲ ‏تار‏ی‏چه‏ ‏برون‏ ‏سپار‏ی‏ ‏۱۳
‏۲-۲-۲ ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏برون‏ ‏سپار‏ی‏ :‏ ‏۱۵
‏۳-۲-۲ ‏مفهوم‏ ‏برون‏ ‏سپار‏ی‏ :‏ ‏۱۵
‏۴-۲-۲ ‏مزا‏ی‏ا‏ی‏ ‏برون‏ ‏سپار‏ی‏ ‏۱۶
‏۵-۲-۲ ‏معا‏ی‏ب‏ ‏برون‏ ‏سپار‏ی‏ ‏۱۷
‏۶-۲-۲ ‏برای‏ ‏برون‏ ‏سپاری‏ ‏چه‏ ‏اقداماتی‏ ‏لازم‏ ‏است‏ ‏؟‏ ‏۱۸
‏۷-۲-۲‏چرا‏ ‏برون‌سپاری‏ ‏؟‏ ‏۲۰
‏۸-۲-۲‏چه‏ ‏نوع‏ ‏فعالیت‏ ‏هایی‏ ‏را‏ ‏می‏ ‏توان‏ ‏برون‏ ‏سپار‏ی‏ ‏کرد؟‏ ‏۲۰
‏۹-۲-۲ ‏عوامل‏ ‏موثر‏ ‏بر‏ ‏موفق‏ی‏ت‏ ‏روابط‏ ‏برون‏ ‏سپار‏ی‏ ‏۲۲
‏۱۰-۲-۲‏برون‌سپاری‌های‏ ‏موفق‏ ‏۲۴
‏۱۱-۲-۲‏مراحل‏ ۱۰ ‏گانه‏ ‏گارتنر‏ ‏جهت‏ ‏موفقیت ‏در‏ ‏برون‏ ‏سپاری‏ ‏۲۵
‏۳-۲ ‏بخش‏ ‏دوم‏ :‏شرکت‏ ‏آب‏ ‏و‏ ‏فاضلاب‏ ‏استان‏ ‏مرکز‏ی‏ ‏و‏ ‏م‏ی‏زان‏ ‏فعال‏ی‏تها‏ی‏ ‏آن‏ ‏و‏ ‏فعال‏ی‏تها‏ی‏ ‏که‏ ‏قابل‏ ‏برون‏ ‏سپار‏ی‏ ‏هستند‏.‏ ‏۲۵
‏۱-۳-۲‏تار‏ی‏خچه‏ ‏صنعت‏ ‏آب‏ ‏در‏ ‏ا‏ی‏ران‏ ‏۲۵
‏۲-۳-۲‏تار‏ی‏خچه‏ ‏شرکت‏ ‏آب‏ ‏و‏ ‏فاضلاب‏ ‏شهر‏ی‏ ‏استان‏ ‏مرکز‏ی‏ ‏۲۷
‏۳-۳-۲‏موضوع‏ ‏وهدف‏ ‏شرکت‏ ‏آب‏ ‏وفاضلاب‏ ‏استان‏ ‏مرکز‏ی‏ ‏۲۸
‏۴-۳-۲‏مرکز‏ ‏شرکت‏ ‏آب‏ ‏وفاضلاب‏ ‏استان‏ ‏مرکز‏ی‏ ‏۲۸
‏۵-۳-۲‏چه‏ ‏خدماتی‏ ‏را‏ ‏باید‏ ‏برون‌سپاری ‏کرد؟‏ ‏۲۹
‏۶-۳-۲‏فعال‏ی‏تها‏ی‏ ‏شرکت‏ ‏آب‏ ‏و‏ ‏فاضلاب‏ ‏که‏ ‏قابل‏ ‏برون‏ ‏سپار‏ی‏ ‏هستند‏.‏ ‏۲۹
‏۴- ۲ ‏بخش‏ ‏سوم‏: ‏بررس‏ی‏ ‏بها‏ی‏ ‏تمام‏ ‏شده‏ ‏خدمات‏ ‏شرکت‏ ‏آب‏ ‏و‏ ‏فاضلاب‏ ‏و‏ ‏اجزا‏ی‏ ‏آن‏ ‏۳۰
‏۱-۴-۲ ‏حسابدار‏ی‏ ‏بها‏ی‏ ‏تمام‏ ‏شده‏:‏ ‏۳۰

‏۲-۴-۲ ‏کاربرد‏ ‏حسابدار‏ی‏ ‏بها‏ی‏ ‏تمام‏ ‏شده‏ :‏ ‏۳۱
‏۳-۴-۲‏تعر‏ی‏ف‏ ‏بها‏ی‏ ‏تمام‏ ‏شده‏ ‏کالاو‏ ‏خدمات‏ ‏۳۱
‏۴-۴-۲ ‏عوامل‏ ‏بها‏ی‏ ‏تمام‏ ‏شده‏:‏ ‏۳۲
‏۵-۴-۲ ‏هدف‏ ‏و‏ ‏کاربرد‏ ‏بها‏ی‏ ‏تمام‏ ‏شده‏ ‏۳۳
‏۶-۴-۲‏بها‏ی‏ ‏تمام‏ ‏شده‏ ‏خدمات‏ ‏در‏ ‏صنعت‏ ‏آب‏ ‏و‏ ‏فاضلاب‏ ‏۳۴
‏۱-۶-۴-۲ ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏بها‏ی‏ ‏تمام‏ ‏شده‏ ‏آب‏ ‏شرب‏ ‏۳۴
‏۲-۶-۴-۲ ‏تعر‏ی‏ف‏ ‏بها‏ی‏ ‏تمام‏ ‏شده‏ ‏خدمات‏ ‏دفع‏ ‏فاضلاب‏ ‏۳۵
‏۳-۶-۴-۲ ‏هز‏ی‏نه‏ ‏ها‏ی‏ ‏فرا‏ی‏ند‏ی‏ ‏تول‏ی‏د‏ ‏آب‏ ‏شرب‏ ‏۳۵
‏۴-۶-۴-۲ ‏هز‏ی‏نه‏ ‏ها‏ی‏ ‏فرا‏ی‏ند‏ی‏ ‏خدمات‏ ‏دفع‏ ‏فاضلاب‏ ‏۳۶
‏۵-۶-۴-۲ ‏هز‏ی‏نه‏ ‏ها‏ی‏ ‏غ‏ی‏ر‏ ‏فرا‏ی‏ند‏ی‏ ‏بها‏ی‏ ‏تمام‏ ‏شده‏ ‏آب‏ ‏و‏ ‏خدمات‏ ‏دفع‏ ‏فاضلاب‏ ‏۳۷
‏۵- ‏۲ ‏بخش‏ ‏چهارم‏ -‏بررس‏ی‏ ‏تطب‏ی‏ق‏ی‏ ‏بها‏ی‏ ‏تمام‏ ‏شده‏ ‏خدمات‏ ‏قبل‏ ‏و‏ ‏بعد‏ ‏از‏ ‏برون‏ ‏سپار‏ی‏ ‏فعال‏ی‏تها‏ ‏وتع‏یی‏ن‏ ‏سهم‏ ‏اجزا‏ی‏ ‏تشک‏ی‏ل‏ ‏دهنده‏ ‏آن‏ .‏ ‏۳۷
‏مقدمه
‏موسسات و سازمانها و دستگاههای اجرایی با هر ماموریت ، رسالت ، اهداف و چشم اندازی که دارند نهایتا در یک قلمرو ملی و یا بین المللی عمل می کنند و ملزم به پاسخگویی به مشتریان ، ارباب رجوع و ذینفعان هستند تا شرکتی که هدفش سودآوری و رضایت مشتری است و سازمانی که هدف خود را اجرای کامل و دقیق وظایف قانونی و کمک به تحقیق اهداف توسعه و تعالی کشور قرار داده ، پاسخگو باشند‏ ‏(لوئیس ،۲۰۰۲، ۱۲)-Luis,2002,12‏
‏.
‏بنابراین ، بررسی نتایج عملکرد تجاری شرکتها و راههای بهبود آن ، یک فرایند مهم راهبردی تلقی می شود.کیفیت و اثر بخشی مدیریت و عملکرد آن عامل تعیین کننده و حیاتی تحقق برنامه های توسعه و رفاه جامعه است .ارائه خدمات و تامین هزینه ها از محل منابع ، حساسیت کافی را برای بررسی تحقق اهداف ، بهبود مستمر کیفیت ، ارتقای رضایتمندی مشتری و شهروندان ، عملکرد سازمان و مدیریت و کارکنان را ایجاد کرده است .در صورتی که ارزیابی عملکرد با دیدگاه فرایندی و بطور صحیح و مستمر انجام

‏شود، در بخش دولتی موجب ارتقا و پاسخگویی دستگاههای اجرایی و اعتماد عمومی به عملکرد سازمانها و کارایی و اثربخشی دولت می شود‏ ‏(عباسپور ، ۱۳۸۷، ۲)
‏.
‏امتیاز مهم برون سپاری که با مفاهیم مدیریت ریسک-Riok management
‏ ارتباط دارد، بهره گیری از استراتژی واگذاری ریسک است .در این حالت علاوه بر کاهش نرخ وقوع ریسک و احتمالا کاهش تنوع ریسک در سازمان (و انتقال به شرکت طرف قرارداد)، تمرکز سازمان و دپارتمان مدیریت ریسک بر کسب و کار فعلی و ریسک های پنهان در آن بیشتر می شود. برون سپاری در سطح کلان به پاره ای از اهداف اساسی جهانی از جمله کاهش فقر در جهان (توزیع عادلانه تر ثروت) و برابری بیش تر بین جنسیت ها و دسترسی به فن آوری کمک می کند و دارای اثرات سر ریز مثبتی شامل اثرات ناشی از مصرف بیش تر و انتقال مهارت و فن و اشتغال ثانویه می باشد.
‏ برون سپاری ظرفیت های محل را نیزتقویت می کند از جمله باعث افزایش کارکنان ماهر و ایجاد خدمات جدید با کاربرد محلی و ایجاد صنعت در جایی که بازار نیست می شود و بازارهای محلی را گسترش می دهد‏ ‏(هویچت ،۶۷۶،۲۰۰۶ )-Huicht,2006,676‏
‏.
‏دراین فصل سعی می شود مبانی نظری تحقیق در ۵ بخش به شرح زیر مورد بررسی و مطالعه قرارگیرد:
‏بخش اول – تاریخچه ومفاهیم برون سپاری و مزایا و معایب آن
‏بخش دوم ‏–‏ شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی و میزان فعالیتهای آن و فعالیتهای که قابل برون سپاری هستند.
‏بخش سوم ‏–‏ بررسی بهای تمام شده خدمات شرکت آب و فاضلاب و اجزای آن
‏بخش چهارم ‏–‏ بررسی تطبیقی بهای تمام شده خدمات قبل و بعد از برون سپاری فعالیتها وتعیین سهم اجزای تشکیل دهنده آن .
‏بخش پنجم ‏–‏ تحقیقات انجام شده داخلی و خارجی
‏۲-۲ ‏ بخش اول :‏تاریخچه ومفاهیم برون سپاری و مزایا و معایب آن‏
‏۱-۲-۲‏ تاریچه برون سپاری‏
‏برون سپاری در خارج از ایران ‏:‏

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.