پاورپوینت اشنایی با قوانین و مقررات اموال دولتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت اشنایی با قوانین و مقررات اموال دولتی دارای ۳۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت اشنایی با قوانین و مقررات اموال دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت اشنایی با قوانین و مقررات اموال دولتی :

آشنایی با قوانین و مقررات اموال دولتی
ویژه مدیران سطوح عملیاتی
مقدمه
معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور در راستای توانمندسازی کارمندان و مدیران، طراحی و اجرای برنامه های آموزشی کاربردی را به عنوان یکی از اهداف راهبردی و کلان به منظور بهبود و ارتقای سطح کمی و کیفی عملکرد فردی و سازمانی و توسعه مهارتها و توانایی های انجام کار را در دستور کار قرار داده است.
مجموعه آموزشی را که پیش رو دارید،محتوی آموزشی یکی از عناوین دوره های آموزشی مالی و محاسباتی ویژه مدیران، تحت عنوان آشنایی با «قوانین و مقررات اموال دولتی» است که برای مدیران «سطح عملیاتی » ،با توجه به میزان ۶ ساعت آموزش، تدوین شده است.
در این مجموعه سعی شده بر موضوعات و مواد قانونی که مرتبط با وظایف و مأموریتهای مدیران سطح عملیاتی است، اشاره شود.مدیران می توانند جهت مطالعه و کسب اطلاعات بیشتر به منابع معرفی شده و آیین نامه ها و دستورالعملهای مرتبط و مورد اشاره در متن مراجعه نمایند. نمایند.
موادی از آیین نامه اموال دولتی
مفهوم اموال دولتی (ماده ۲): اموال دولتی اموالی است که توسط وزارتخانه ها، مؤسسات و یا شرکت های دولتی خریداری می شود یا به هر طریق قانونی دیگر به تملک دولت درآمده یا درمی آید.
اموال منقول (ماده ۱۱) : اموال منقول مصرفی و در حکم مصرفی دولت که در اختیار وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی است، در صورتی که اضافه بر نیاز آنها باشد، با موافقت وزیر یا رییس مؤسسه دولتی دارنده مال یا مقام های مجاز از طرف آنها قابل انتقال به سایر وزارتخانه ها و مؤسسات دولتی خواهد بود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.