پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر دارای ۵۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۸ صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
مدیریت کیفیت فراگیر
۲-۱-۲- پیشینه مدیریت کیفیت فراگیر
تکامل مدیریت کیفیت
۱- مرحله بازرسی کیفیت
۲- مرحله کنترل کیفیت
۳- مرحله اطمینان کیفیت
۴- مرحله مدیریت کیفیت فراگیر
۲-۱-۳- فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر
۲-۱-۴- پیشگامان کیفیت
۲-۱-۴-۱- دمینگ
۲-۱-۴-۲- جوزف جوران
۲-۱-۴-۳- آرماند فیگنبام
۲-۱-۴-۴- فیلیپ کرازبی
۲-۱-۴-۵- بیل کانوی
۲-۱-۵- مشخصات کیفیت از دیدگاه مشتری
۲-۱-۶- نظریات مختلف در زمینه ابعاد مدیریت کیفیت جامع
۲-۱-۷- ابعاد مدیریت کیفیت جامع
۲-۱-۷-۱- توانمندسازی
۲-۱-۷-۲- پاسخگویی
۲-۱-۷-۳- سرعت
۲-۱-۷-۴- صحت
۲-۱-۷-۵- زیبایی فضای ارائه خدمات
۲-۱-۷-۶- اعتماد محوری
۲-۱-۷-۷- شفافیت و اطلاع رسانی
۲-۱-۷-۸- انعطاف پذیری
۲-۱-۷-۹- رعایت ملاحظات ارزشی و اعتقادی
۲-۱-۸- مشتری
۲-۲- پیشینه پژوهش
۲-۲-۱- تحقیقات داخلی
۲-۲-۲- تحقیقات خارجی
منابع فارسی
منابع لاتین
مدیریت کیفیت فراگیر
واژه TQM از سه کلمه Total (فراگیر)، Quality (کیفیت) وManegment (مدیریت) تشکیل شده است. بررسی و تحلیل این سه جزء به درک و فهم عمیق تر آن کمک می کند. کلمه ”Total” به این معناست که TQM همه افراد و همه امور سازمان را در بر میگیرد. واژه ”ًQuality” یعنی ارائه آنچه مورد نیاز و انتظار مشتریان است و واژه ”Manegement” یعنی کیفیت در سازمان مدیریت می شود (آقایی، ۱۳۷۹).
بودان- Boaden
(۱۹۹۷) اشاره می کند که به مساله تعریف مدیریت کیفیت جامع زیاد توجه نشده است و هر نویسنده تعریفی که مطابق با نظر اوست را می پذیرد. ویچر- Witcher
(۱۹۹۰) اصطلاح مدیریت کیفیت فراگیر را به سه قسمت تقسیم می کند که به موجب آن جامع به هر فرد درگیر در این فرآیند (شامل مشتریان و تامین کنندگان) کیفیت، به نیازهای مشخص مشتری و مدیریت؛ به مدیران ارشد متعهد اشاره دارد. در واقع مدیریت کیفیت جامع یک فرایند مشتری محور است که به دنبال بهبود مستمر و برآوردن نیازهای مشتری می باشد (شانی، بانت و کارونز- Sahaney, Banwet & Karunes
، ۲۰۰۴).
هیلستن و کلیفسجو- Hellsten & Klefsjo
مدیریت کیفیت جامع را به عنوان یک سیستم مدیریتی دائماً در حال تحول شامل ارزش ها، شیوه ها و ابزار، با هدف افزایش رضایت مشتری داخلی و خارجی با مقدار کم منابع تعریف کرده اند (هلیستن و کلیفسجو، ۲۰۰۲). مدیریت کیفیت جامع هنر مدیریت تمام مجموعه برای بهدست آوردن بهترین هاست. روح کلام در توضیح مدیریت کیفیت جامع عبارت طلایی زیر است: چنان با دیگران رفتار کن که انتظار دارای با تو رفتار کنند” (جعفری و دیگران، ۱۳۸۳). مدیریت کیفیت جامع، نگرشی است که بر مبنای آن، مدیریت سازمان با مشارکت تمامی کارکنان، مشتریان و تامین کنندگان به بهبود مستمر کیفیت که به جلب رضایت مشتری منجر می شود می پردازد (ریاحی، ۱۳۸۱).
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.