پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر دارای ۵۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه و مبانی نظری مدیریت کیفیت فراگیر :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۸ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏مدیریت کیفیت فراگیر
‏۲-۱-۲- پیشینه‏ ‏مدیریت‏ ‏کیفیت‏ ‏فراگیر
‏تکامل ‏مدیریت کیفیت
‏۱- مرحله بازرسی کیفیت
‏۲- مرحله کنترل کیفیت
‏۳- مرحله اطمینان کیفیت
‏۴- مرحله مدیریت کیفیت فراگیر
‏۲-۱-۳- فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر
‏۲-۱-۴- پیشگامان کیفیت
‏۲-۱-۴-۱- دمینگ
‏۲-۱-۴-۲- جوزف جوران
‏۲-۱-۴-۳- آرماند فیگنبام
‏۲-۱-۴-۴- فیلیپ کرازبی
‏۲-۱-۴-۵- بیل کانوی‏
‏۲-۱-۵- مشخصات کیفیت از دیدگاه مشتری
‏۲-۱-۶- نظریات مختلف در زمینه ابعاد مدیریت کیفیت جامع
‏۲-۱-۷- ابعاد مدیریت کیفیت جامع
‏۲-۱-۷-۱- توانمندسازی
‏۲-۱-۷-۲- پاسخگویی
‏۲-۱-۷-۳- سرعت
‏۲-۱-۷-۴- صحت
‏۲-۱-۷-۵- زیبایی‏ ‏فضای‏ ‏ارائه‏ ‏خدمات
‏۲-۱-۷-۶- اعتماد محوری
‏۲-۱-۷-۷- شفافیت و اطلاع رسانی
‏۲-۱-۷-۸- انعطاف پذیری
‏۲-۱-۷-۹- رعایت ملاحظات ارزشی و اعتقادی
‏۲-۱-۸- مشتری
‏۲-۲- پیشینه پژوهش
‏۲-۲-۱- تحقیقات داخلی
‏۲-۲-۲- تحقیقات خارجی
‏منابع فارسی
‏منابع لاتین
‏مدیریت کیفیت فراگیر
‏واژه TQM‏ از سه کلمه Total‏ (فراگیر)، Quality‏ (کیفیت) وManegment ‏ (مدیریت) تشکیل شده است. بررسی و تحلیل این سه جزء به درک و فهم عمیق تر آن کمک می کند. کلمه ‏”Total‏” به این معناست که TQM ‏ همه افراد و همه امور سازمان را در بر می‏‏گیرد. واژه ‏”ًQuality‏”‏ یعنی ارائه آنچه مورد نیاز و انتظار مشتریان است و واژه ‏”Manegement‏”‏ یعنی کیفیت در سازمان مدیریت می شود (آقایی، ۱۳۷۹).
‏بودان- Boaden
‏ (۱۹۹۷) اشاره می کند که به مساله تعریف ‏مدیریت کیفیت جامع ‏ زیاد توجه نشده است و هر نویسنده تعریفی که مطابق با نظر اوست را می پذیرد. ویچر- Witcher
‏ (۱۹۹۰) اصطلاح مدیریت کیفیت فراگیر را به سه قسمت تقسیم می کند که به موجب آن جامع به هر فرد درگیر در این فرآیند (شامل مشتریان و تامین کنندگان) کیفیت، به نیازهای مشخص مشتری و مدیریت؛ به مدیران ارشد متعهد اشاره دارد. در واقع ‏مدیریت کیفیت جامع‏ یک فرایند مشتری محور است که به دنبال بهبود مستمر و برآوردن نیازهای مشتری می باشد (شانی، بانت و کارونز- Sahaney, Banwet‏ & Karunes
‏، ۲۰۰۴).
‏هیلستن و کلیفسجو- Hellsten‏ & Klefsjo
‏ ‏مدیریت کیفیت جامع‏ را به عنوان یک سیستم مدیریتی دائماً در حال تحول شامل ارزش ها، شیوه ها و ابزار، با هدف افزایش رضایت مشتری داخلی و خارجی با مقدار کم منابع تعریف کرده اند (هلیستن و کلیفسجو، ۲۰۰۲). مدیریت کیفیت جامع هنر مدیریت تمام مجموعه برای به‏‏دست آوردن بهترین هاست. روح کلام در توضیح ‏مدیریت کیفیت جامع‏ عبارت طلایی زیر است: ‏چنان با دیگران رفتار کن که انتظار دارای با تو رفتار کنند” (جعفری و دیگران، ۱۳۸۳). مدیریت کیفیت جامع، نگرشی است که بر مبنای آن، مدیریت سازمان با مشارکت تمامی کارکنان، مشتریان و تامین کنندگان به بهبود مستمر کیفیت که به جلب رضایت مشتری منجر می شود می پردازد (ریاحی، ۱۳۸۱).

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.