فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تجارت الکترونیک و نظام الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تجارت الکترونیک و نظام الکترونیک دارای ۶۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تجارت الکترونیک و نظام الکترونیک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تجارت الکترونیک و نظام الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تجارت الکترونیک و نظام الکترونیک :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۶۳ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏۲-۱ مقدمه‏..‏…‏…………………………..‏……………‏…………………………………..‏……………….‏…………………………‏۷
‏۲-۲ تجارت ‏الکترونیکی ‏چیست؟‏..‏…‏…………………………………………………………………………………………‏۷
‏۲-۳ تعریف و تبیین مفهوم تجارت الکترونیکی ‏…………………………………………………….‏…..‏……………….‏۸
‏۲-۴ تاریخچه ‏تجارت ‏الکترونیکی‏..‏…‏………………………………………………………….‏…………‏………………..‏۱۱
‏۲-۵ الگوهای ‏مختلف ‏بلوغ ‏تجارت ‏الکترونیکی ‏..‏…‏……‏…………………………………..‏…………………………‏۱۱
‏۲-۵-۱ الگوی ‏آسیای ‏جنوب ‏شرقی ‏و ‏اقیانوسیه‏..‏…‏……………………………………………….‏………‏…………..‏۱۱
‏۲-۵-۲ الگوی ‏سازمان ‏ملل ‏برای ‏بلوغ ‏تجارت ‏الکترونیکی‏..‏…‏….‏……………………‏…………………………….‏۱۲
‏۲-۵-۳ الگوی ‏مراحل ‏رشد ‏فناوری ‏اطلاعات ‏نولان‏..‏…‏………………………………………………….‏…….‏……..‏۱۳
‏۲-۵-۴ ‏الگوی ‏گارتنر ‏..‏…‏………………………………………………………………‏……………‏………………………….‏۱۳
‏۲-۵-۵ الگوی ‏میسرا ‏و ‏دینگرا‏..‏…‏……………………………………………………………..‏…‏…………………………..‏۱۵
‏۲-۵-۶ الگوی ‏ایالت ‏یوتا‏..‏…‏…………………………………………………………….‏……….‏……………………………‏۱۶
‏۲-۵-۷ الگوی ‏گروه ‏مشاوره ‏دلویت ‏و ‏تاچ‏..‏…‏….‏…………………………..‏…………………………………………..‏۱۷
‏۲-۵-۸ الگوی ‏نقشه ‏راه ‏تجارت ‏الکترونیکی‏..‏…‏……………………………..‏…………………………..‏……………..‏۱۸
‏۲-۵-۹ الگوی ‏دموکراسی ‏الکترونیکی‏..‏…‏…………‏……………………………………..‏………………………………..‏۱۹
‏۲-۵-۱۰ الگوی ‏بلوغ ‏دو ‏بعدی‏..‏…‏…………………………………………………………………………….‏.‏……………‏۱۹
‏۲-۶ محرک ‏های ‏تجارت ‏الکترونیک‏..‏…‏…………………………………‏…………………………………….‏………….‏۲۱
‏۲-‏۶-۱‏ الگوهای ‏تجارت ‏الکترونیک‏..‏…‏…………………..‏.‏………………………‏.‏………………..‏…..‏……………….‏۲۳
‏۲‏-۷ مفهوم دولت الکترونیک‏..‏…‏………………………………………………………………………..‏….‏………………..‏۲۳
‏۲-۷-۱ ‏مراحل دولت الکترونیک ‏..‏…‏……………………………………………………………………………………….‏۲۵
‏۲-۷-۲ ‏فرایند استقرار دولت الکترونیک ‏..‏…‏……..‏……………………………………‏…………………………………‏۲۵
‏۲-۷-۳ ‏شرایط اجرای موفق استراتژی دولت الکترونیک ‏..‏…………..‏……………………………………………..‏۲۶
‏۲-۸ ‏دولت الکترونیک در ایران‏..‏…‏………………………………………………………………..‏.‏………………………..‏۳۳
‏۲‏-۹ بکارگیری تجارت الکترونیکی در شرکتها و موسسات‏…………………………..‏………..‏…………………..‏۳۶
‏۲-۹-۱چالشهای SME‏ ها در پذیرش و استفاده از ICT‏ و تجارت الکترونیکی‏……….‏.‏…………………‏۴۰
‏۲-۹-۲ ‏مزایای استفاده از تجارت الکترونیکی در SMES‏………………………………..‏…………..‏…………….‏۴۱
‏۲-۹-۳ ‏مشکلات SME‏ ها‏ در پذیرش تجارت الکترونیکی‏ …………..‏……….‏…………………………………‏۴۲
‏سیاستهای حمایتی از SME‏ها در توسعه تجارت لکترونیک‏ی‏…………….‏………………..‏………….‏۴۸
‏تجربه ‏کشورها در حمایت از SMEs‏ برای استفاده از تجارت الکترونیکی‏………‏………‏……….‏۵۰
‏۲-۹-۵-۱ تجربه انگلستان ‏…….‏.‏………‏….‏……………………………………………………………………………….‏۵۰
‏۲-۹-۵-۲ تجربه یونان ‏……………………………………………… …………………………………………‏………‏…….‏۵۴
‏۲-۹-۵-۳ تجربه اسکاتلند: ‏…………………………………………………‏………………………..‏………………………‏۵۷
‏۲‏-۹-۵-۴ تجربه آلمان ‏…………………………………. …..‏……..‏………………………………………………………..‏۵۸
‏۲-۹-۵-۵ تجربه اتحادیه اروپا‏………………………‏………………….‏….. ……………………………………………….‏۶۰
‏۲-۹-۵-۶ تجربه فنلاند‏……………………………..‏………‏……………….. ……………………………………………….‏۶۱
‏۲-۹-۵-۷ تجربه دانمارک‏……………………….‏……‏……………………… ……………………………………………….‏۶۳
‏۲-۹-۵-۸ تجربه مکزیک‏………………………‏…….‏………………………. ……………………………………………….‏۶۵
‏۲-۹-۵-۹ تجربه ژاپن‏………………‏………..‏………………………………. ……………………………………………….‏۶۶
‏۲-۹-۵-۱۰ تجربه ایالات متحده‏…………………………‏………………..‏ ……………………………………………….‏۶۷
‏پیشینه تحقیق‏.‏ …………………………………..‏……….‏………….. ……………………………………………….‏۶۸
‏۲-۱۰-۱‏ پژوهش های داخلی……………………………….‏.‏……………… ……………………………………………….‏۶۸
‏۲‏-۱۰-۲ پژوهش های خارجی‏.‏…‏……………………‏……………………..‏.‏…‏……………………………………………‏۶۹
‏۲-۱ مقدمه
‏به ‏کارگیری ‏نوآوری ‏های ‏فناوری ‏در ‏زمینه ‏های ‏تجاری ‏تأثیرات ‏شگرفی ‏داشته ‏است .‏به ‏کارگیری ‏نوآوریهای ‏فناوری ‏نوعی ‏تغییر ‏است ‏که ‏بر ‏فراگردها ‏و ‏اجزا ‏ی ‏نظام ‏تجاری تأثیر ‏گذار ‏بوده ‏و ‏جهت ‏این ‏تاثیرات ‏نیز ‏معمولا ‏مثبت ‏است. ‏یکی ‏از ‏نوآوریهای ‏مذکوربه ‏کارگیری ‏ابزارهای ‏الکترونیکی ‏و ‏به ‏ویژه ‏اینترنت ‏در ‏نظام ‏تجاری ‏است. ‏این ‏نوآوری ‏و تغییر ‏که ‏تجارت ‏الکترونیکی ‏نام ‏دارد ‏مزایای ‏متعددی ‏برای ‏سازمانها ‏به ‏همراه ‏دارد، ‏به ‏همین دلیل ‏بسیاری ‏از ‏شرکتها ‏نسبت ‏به ‏استفاده ‏از ‏آن ‏تمایل ‏دارند‏. ‏ب‏کارگیری ‏تجارت الکترونیکی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.