فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تجارت الکترونیک و نظام الکترونیک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تجارت الکترونیک و نظام الکترونیک دارای ۶۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تجارت الکترونیک و نظام الکترونیک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تجارت الکترونیک و نظام الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه تحقیقاتی تجارت الکترونیک و نظام الکترونیک :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۶۳ صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
۲-۱ مقدمه..……………………………..………………………………………………..……………….…………………………۷
۲-۲ تجارت الکترونیکی چیست؟..……………………………………………………………………………………………۷
۲-۳ تعریف و تبیین مفهوم تجارت الکترونیکی …………………………………………………….…..……………….۸
۲-۴ تاریخچه تجارت الکترونیکی..…………………………………………………………….…………………………..۱۱
۲-۵ الگوهای مختلف بلوغ تجارت الکترونیکی ..…………………………………………..…………………………۱۱
۲-۵-۱ الگوی آسیای جنوب شرقی و اقیانوسیه..………………………………………………….…………………..۱۱
۲-۵-۲ الگوی سازمان ملل برای بلوغ تجارت الکترونیکی..…….………………………………………………….۱۲
۲-۵-۳ الگوی مراحل رشد فناوری اطلاعات نولان..…………………………………………………….…….……..۱۳
۲-۵-۴ الگوی گارتنر ..………………………………………………………………………………………………………….۱۳
۲-۵-۵ الگوی میسرا و دینگرا..………………………………………………………………..……………………………..۱۵
۲-۵-۶ الگوی ایالت یوتا..……………………………………………………………….……….……………………………۱۶
۲-۵-۷ الگوی گروه مشاوره دلویت و تاچ..…….…………………………..…………………………………………..۱۷
۲-۵-۸ الگوی نقشه راه تجارت الکترونیکی..………………………………..…………………………..……………..۱۸
۲-۵-۹ الگوی دموکراسی الکترونیکی..…………………………………………………..………………………………..۱۹
۲-۵-۱۰ الگوی بلوغ دو بعدی..………………………………………………………………………………..……………۱۹
۲-۶ محرک های تجارت الکترونیک..………………………………………………………………………….………….۲۱
۲-۶-۱ الگوهای تجارت الکترونیک..……………………...……………………….………………..…..……………….۲۳
۲-۷ مفهوم دولت الکترونیک..…………………………………………………………………………..….………………..۲۳
۲-۷-۱ مراحل دولت الکترونیک ..………………………………………………………………………………………….۲۵
۲-۷-۲ فرایند استقرار دولت الکترونیک ..………..………………………………………………………………………۲۵
۲-۷-۳ شرایط اجرای موفق استراتژی دولت الکترونیک ..…………..……………………………………………..۲۶
۲-۸ دولت الکترونیک در ایران..…………………………………………………………………...………………………..۳۳
۲-۹ بکارگیری تجارت الکترونیکی در شرکتها و موسسات…………………………..………..…………………..۳۶
۲-۹-۱چالشهای SME ها در پذیرش و استفاده از ICT و تجارت الکترونیکی………..…………………۴۰
۲-۹-۲ مزایای استفاده از تجارت الکترونیکی در SMES………………………………..…………..…………….۴۱
۲-۹-۳ مشکلات SME ها در پذیرش تجارت الکترونیکی …………..……….…………………………………۴۲
سیاستهای حمایتی از SMEها در توسعه تجارت لکترونیکی…………….………………..………….۴۸
تجربه کشورها در حمایت از SMEs برای استفاده از تجارت الکترونیکی……………………….۵۰
۲-۹-۵-۱ تجربه انگلستان ……..………….……………………………………………………………………………….۵۰
۲-۹-۵-۲ تجربه یونان ……………………………………………… ……………………………………………………….۵۴
۲-۹-۵-۳ تجربه اسکاتلند: …………………………………………………………………………..………………………۵۷
۲-۹-۵-۴ تجربه آلمان …………………………………. …..……..………………………………………………………..۵۸
۲-۹-۵-۵ تجربه اتحادیه اروپا………………………………………….….. ……………………………………………….۶۰
۲-۹-۵-۶ تجربه فنلاند……………………………..……………………….. ……………………………………………….۶۱
۲-۹-۵-۷ تجربه دانمارک……………………….…………………………… ……………………………………………….۶۳
۲-۹-۵-۸ تجربه مکزیک…………………………….………………………. ……………………………………………….۶۵
۲-۹-۵-۹ تجربه ژاپن………………………..………………………………. ……………………………………………….۶۶
۲-۹-۵-۱۰ تجربه ایالات متحده………………………………………….. ……………………………………………….۶۷
پیشینه تحقیق. …………………………………..……….………….. ……………………………………………….۶۸
۲-۱۰-۱ پژوهش های داخلی………………………………..……………… ……………………………………………….۶۸
۲-۱۰-۲ پژوهش های خارجی.……………………………………………...………………………………………………۶۹
۲-۱ مقدمه
به کارگیری نوآوری های فناوری در زمینه های تجاری تأثیرات شگرفی داشته است .به کارگیری نوآوریهای فناوری نوعی تغییر است که بر فراگردها و اجزا ی نظام تجاری تأثیر گذار بوده و جهت این تاثیرات نیز معمولا مثبت است. یکی از نوآوریهای مذکوربه کارگیری ابزارهای الکترونیکی و به ویژه اینترنت در نظام تجاری است. این نوآوری و تغییر که تجارت الکترونیکی نام دارد مزایای متعددی برای سازمانها به همراه دارد، به همین دلیل بسیاری از شرکتها نسبت به استفاده از آن تمایل دارند. بکارگیری تجارت الکترونیکی
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.