پیشینه و مبانی نظری ارتباطات و عملکرد سازمانی کارکنان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه و مبانی نظری ارتباطات و عملکرد سازمانی کارکنان دارای ۱۶۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه و مبانی نظری ارتباطات و عملکرد سازمانی کارکنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه و مبانی نظری ارتباطات و عملکرد سازمانی کارکنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه و مبانی نظری ارتباطات و عملکرد سازمانی کارکنان :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۵۷ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

۱۲
‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات وعملکرد سازمانی کارکنان
‏-۲- ‏مبانی نظری پژوهش
‏ ‏فراهم آوردن یک سیستم ارتباطی ‏‌‏،از جمله وظایف اساسی
‏ مدیر می باشد.
‏«‏چستر آی.بارنارد‏»
‏ارتباط در تمام جنبه های زندگی دخالت دارد معلمان با استفاده از روش های شفاهی ،‏‌‏ کتبی، و رسانه های دیگر نظیر نوارهای ویدئو ‏‌‏، کامپیوتر و اشکال هنری تدریس می کنند.
‏دانش آموزان نیز یادگیری خود را از طریق رسانه های مشابهی نشان می دهند ‏‌‏، رؤسای نواحی و مدیران مدارس ،‏‌‏بیش از ۷۰ درصد وقت خود را صرف ارتباط می کنند . از یک جهت می توان گفت که دانش آموزان معلمان و مدیران با برقراری ارتباط امرار معاش می کنند.
‏همچنین می توان گفت برقراری ارتباط صحیح ، بین اجزای گوناگون یک سازمان از ارکان وظایف مدیر در فرایند مدیریت است. در واقع ارتباط مؤثر با افراد و درک انگیزه های آنان باعث توفیق مدیریت در انجام وظیفه رهبری می شود . به تجربه ثابت شده است که اگر ارتباطات صحیحی در سازمان برقرار نباشد گردش امور مختل شده و کارها آشفته می شوند .
۱۲
‏مبانی نظری وپیشینه تحقیق ارتباطات وعملکرد سازمانی کارکنان
‏-۲- ‏مبانی نظری پژوهش
‏ ‏فراهم آوردن یک سیستم ارتباطی ‏‌‏،از جمله وظایف اساسی
‏ مدیر می باشد.
‏«‏چستر آی.بارنارد‏»
‏ارتباط در تمام جنبه های زندگی دخالت دارد معلمان با استفاده از روش های شفاهی ،‏‌‏ کتبی، و رسانه های دیگر نظیر نوارهای ویدئو ‏‌‏، کامپیوتر و اشکال هنری تدریس می کنند.
‏دانش آموزان نیز یادگیری خود را از طریق رسانه های مشابهی نشان می دهند ‏‌‏، رؤسای نواحی و مدیران مدارس ،‏‌‏بیش از ۷۰ درصد وقت خود را صرف ارتباط می کنند . از یک جهت می توان گفت که دانش آموزان معلمان و مدیران با برقراری ارتباط امرار معاش می کنند.
‏همچنین می توان گفت برقراری ارتباط صحیح ، بین اجزای گوناگون یک سازمان از ارکان وظایف مدیر در فرایند مدیریت است. در واقع ارتباط مؤثر با افراد و درک انگیزه های آنان باعث توفیق مدیریت در انجام وظیفه رهبری می شود . به تجربه ثابت شده است که اگر ارتباطات صحیحی در سازمان برقرار نباشد گردش امور مختل شده و کارها آشفته می شوند .
۱۲
‏از این گذشته،‏ ‏«‏چستر بارنارد‏»‏ مشاهده کرد که وجود اهداف مشترک برای تلاش های گروهی ضروری است. اهداف نیز زمانی شناخته شده ،مفید و پویا هستند که در مورد آنها بین افراد گروه ارتباط برقرار گردد. در سازمان ها بزرگ و پیچیده ‏‌‏،تبدیل اهداف به اقدامات عملی و متعاقب آن کسب موفقیت به ارتباطات بستگی دارد. بنابراین ‏‌‏،برقراری یک شبکه ارتباطی فراگرد ارتباطی ، اولین وظیفه فرد سازمان دهنده و وظیفه مدیر‏ ‏می باشد . همچنانکه ‏«‏ هربرت سایمون ‏»‏ به طور خلاصه ‏‌‏، اظهار داشت :‏«‏ سازمان نمی توان بدون ارتباطات وجود داشته باشد .‏»‏ ‏(وین ک.هوی و سسیل ج . میسکل . ترجمه عباس زاده ۱۳۸۲ ص ۶۶۸).

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.