مبانی نظری بهبود عملکرد سازمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری بهبود عملکرد سازمان دارای ۳۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری بهبود عملکرد سازمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری بهبود عملکرد سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری بهبود عملکرد سازمان :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۷ صفحه
قسمتی از متن word (..doc) :
بهبود عملکرد سازمان
۲-۲-۱ مفهوم عملکرد بانک
۲-۲-۱-۱ فناوری اطلاعات و ارتباطات
۲-۲-۱-۱-۲ مهارت¬های نیروی انسانی
۲-۲-۱-۱-۳ تنوع خدمات بانکی
۲-۲-۱-۱-۴ کیفیت خدمات بانکی
۲-۲-۱-۱-۵ رضایت مشتریان از کارکنان بانک
۲-۲-۱-۱-۶ مطلوبیت محیط داخلی بانک
۲-۲-۱-۱-۷ مطلوبیت محل استقرار مکانی بانک ها ومؤسسات مالی
۲-۲-۲ استفاده از شاخص¬های CAMEL
۲-۲-۲-۱ کفایت سرمایه
۲-۲-۲-۲ کیفیت دارایی¬ها
۲-۲-۲-۳ کیفیت مدیریت
۲-۲-۲-۴ درآمدها
۲-۲-۲-۵ نقدینگی
۲-۲-۳ مدیریت ریسک
۲-۲-۳-۱ ریسک اعتباری
۲-۲-۳-۲ ریسک نقدینگی
۲-۲-۳-۳ ریسک نرخ سود مالی
۲-۲-۳-۴ ریسک توانایی
۲-۲-۴ بهینه گزینی
۲-۲-۴-۱ اندازه بانک
۲-۲-۴-۲ کنترل هزینه¬ها
۲-۲-۴-۳ ساختار سپرده¬ها
۲-۲-۴-۴ بهره¬وری کارکنان
۲-۲-۴-۵ اهرم مالی
۲-۲-۴-۶ توسعه درآمدهای کارمزد
۲-۲-۴-۷ رشد
۲-۶-۱ تحقیقات انجام شده در ایران
۲-۶-۲ تحقیقات انجام شده در خارج از ایران
منابع فارسی
منابع لاتین
بهبود عملکرد سازمان
در راستای رشد و توسعه پایدار کشورها، توجه به بالندگی سازمان ها، از جمله سیاست های مورد توجه همه مدیران می باشد. بانک ها هم از این موضوع مستثنا نیستند. در بانکداری نوین، مؤلفههای متعددی وجود دارند که بر روند تأمین منابع مالی بانکها و مؤسسات مالی تأثیر می گذارند. شناسایی و تعیین میزان تأثیر و نوع ارتباط این مؤلفهها با موفقیت بانک ها در تأمین منابع مالی، مقولهای مهم میباشد. امروزه شرایط و موقعیتهای مؤسسات مالی و بانکها با یکدیگر یکسان نیست و ممکن است که مؤلفه های تأثیرگذار بر تأمین منابع مالی حتی برای هر یک از شعب یک گروه بانکی متفاوت باشد. (اکرامی، ۱۳۹۰، ص۱۳)
صنعت بانکداری، از جمله صنایع مهم و مطرح دنیاست و گسترش روزافزون دانش بشری در زمینه علوم الکترونیکی سبب شده است که این صنعت نیز از این دانش بهره فراوان داشته باشد. امروزه بانکها در کشورهای پیشرفته به عنوان رهگشا، مشاور حرفهای، متخصص در افزایش منابع مالی شرکتها و جمع آوری و تبادل اطلاعات لازم برای مشتریان خود عمل میکنند و یکی از موتورهای محرک اقتصادی هر کشور محسوب میشوند. این امر سبب شده است تا فضای رقابتی تنگاتنگی میان آنها برقرار شود. با توسعه روزافزون تکنولوژی و صنعتی شدن کشورها، مدیران بانک ها سعی بر افزایش خدمات نوین بانکداری دارند که متمایز بودن آن نسبت به خدمات سایر رقبا ازامتیاز ویژهای جهت جذب سپردههای مشتریان برخوردار است. در کشورهای پیشرفته بیش از ۷۰ درصد امور بانکی استفاده کنندگان از خدمات بانکی بدون حضور در محل شعب بانک ها و با استفاده از سیستم های الکترونیکی صورت میپذیرد، لذا بانکها با بکارگیری فناوری مدرن صنعت بانکداری و اجرایی نمودن طرح مشتری محوری، سعی بر کاهش ضرورت مراجعه مشتریان به محل شعبه را دارند تا مشتریان بتوانند در محل کار و یا اقامت خود عمده امور بانکی را از این طریق انجام دهند (جکسون، ۲۰۱۰، ص۸)
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.