مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن نقشه استراتژی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن نقشه استراتژی دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن نقشه استراتژی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن نقشه استراتژی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارت امتیازی متوازن نقشه استراتژی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۱ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏مبانی نظری ارزیابی عملکرد,‏ ‏کارت‏ ‏امتیازی‏ ‏متوازن,‏ ‏نقشه‏ ‏استراتژی
‏فصل‏ ‏دوم‏ : ‏ادبیات‏ ‏تحقیق
‏۲-۱. ‏ارزیابی‏ ‏عملکرد‏ ۱۱
‏۲-۱-۱.‏تعاریف‏ ۱۱
‏۲-۱-۲. ‏دیدگاه‏ ‏های‏ ‏سنتی‏ ‏و‏ ‏نوین‏ ‏در‏ ‏ارزیابی‏ ‏عملکرد‏ ۱۲
‏۲-۱-۳. ‏تاریخچه‏ ‏ارزیابی‏ ‏عملکرد‏ ۱۲
‏۲-۱-۳-۱. ‏ارزیابی‏ ‏عملکرد‏ ‏در‏ ‏ایران‏ ۱۳
‏۲-۱-۴. ‏ضرورت‏ ‏و‏ ‏اهمیت‏ ‏ارزیابی‏ ‏عملکرد‏ ۱۳
‏۲-۱-۵. ‏ویژگی‏ ‏های‏ ‏نظام‏ ‏ارزیابی‏ ‏عملکرد‏ ‏سازمانی‏ ‏کار‏ ‏آمد‏ ۱۴
‏۲-۲. ‏مدل‏ ‏های‏ ‏ارزیابی‏ ‏عملکرد‏ ۱۴
‏۲-۲-۱. ‏مدل‏ ‏های‏ ‏اندازه‏ ‏گیری‏ ‏عملکرد‏………………………………………………………………………………………………………. ۱۴
‏۲-۲-۱-۱. ‏مدل‏ ‏سینک‏ ‏و‏ ‏تاتل‏ ۱۵
‏۲-۲-۱-۲. ‏ماتریس‏ ‏عملکرد‏(۱۹۸۹)‏ ۱۶
‏۲-۲-۱-۳. ‏هرم‏ ‏عملکرد‏(۱۹۹۱) ‏ ۱۶
‏۲-۲-۱-۴. ‏تحلیل‏ ‏ذی‏ ‏نفعان‏(۲۰۰۱)…………………………………………………………………………………………………………… ۱۷
‏۲-۲-۱-۵. ‏چارچوب‏ ‏مدوری‏ ‏و‏ ‏استیپل‏(۲۰۰۰)…………………………………………………………………………………………. ۱۸
‏۲-۲-۱-۶. ‏الگوی‏ ‏فیشر‏ ‏برای‏ ‏ارزیابی‏ ‏عملکرد‏…………………………………………………………………………………………… ۱۹
‏۲-۲-۲-۷. ‏کارت‏ ‏امتیازی‏ ‏متوازن‏…………………………………………………………………………………………………………………..۱۹
‏۲-۲-۱-۸. ‏مدل‏ ‏تعالی‏ ‏سازمانی‏ ‏اروپا‏……………………………………………………………………………………………………….. ……۲۰
‏۲-۲-۱-۹-‏مدل‏ ‏دمینگ‏………………………………………………………………………………………………………………………… ….. ۲۱
‏۲-۲-۱-۱۰. ‏مدل‏ ‏مالکولم‏ ‏بالدریج‏………………………………………………………………………………………………………….. ۲۱
‏۲-۲-۱-۱۱. ‏مدل‏ ‏تعالی‏ ‏در‏ ‏کسب‏ ‏وکار‏…………………………………………………………………………………………………… ۲۱ ۲-۳. ‏بررسی‏ ‏سیستم‏ ‏ارزیابی‏ ‏عملکرد‏ ‏وانتخاب‏ ‏مناسب‏ ‏ترین‏ ‏سیستم‏………………………………………………………………. ۲۲
‏۲-۳-۱. ‏دلایل‏ ‏انتخاب‏ ‏کارت‏ ‏امتیازی‏ ‏متوازن‏…………………………………………………………………………………………. ۲۳
‏۲-۴. ‏معرفی‏ ‏مدل‏ ‏کارت‏ ‏امتیازی‏ ‏متوازن‏………………………………………………………………………………………….. ۲۵
‏۲-۴-۱. ‏روش‏ ‏امتیازی‏ ‏متوازن‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏یک‏ ‏سیستم‏ ‏ارزیابی‏ ‏عملکرد‏………………………………………………………. ۲۸
‏۲-۴-۲.‏منظرهای‏ ‏روش‏ ‏امتیازی‏ ‏متوازن‏………………………………………………………………………………………………. ۲۸
‏۲-۴-۲-۱. ‏منظر‏ ‏مالی‏ …………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۹
‏۲-۴-۲-۲. ‏منظر‏ ‏مشتری‏………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۹
‏۲-۴-۲-۳. ‏منظر‏ ‏فرایندهای‏ ‏داخلی‏ ‏کسب‏ ‏و‏ ‏کار‏………………………………………………………………………………… ۲۹
‏۲-۴-۲-۴.‏منظر‏ ‏یادگیری‏ ‏و‏ ‏رشد‏……………………………………………………………………………………………………… ۳۰
‏۲-۴-۳. ‏روش‏ ‏ارزیابی‏ ‏متوازن‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏یک‏ ‏سیستم‏ ‏ارزیابی‏ ‏عملکرد‏……………………………………………………… ۳۰
‏۲-۴-۴. ‏چرا‏ ‏استراتژی‏ ‏ها‏ ‏در‏ ‏عمل‏ ‏پیاده‏ ‏نمی‏ ‏شوند؟‏………………………………………………………………………………. ۳۱
‏۲-۴-۴-۱.‏مانع‏ ‏مربوط‏ ‏به‏ ‏عدم‏ ‏انتقال‏ ‏استراتژی‏………………………………………………………………………………….. ۳۲
‏۲-۴-۴-۲. ‏مانع‏ ‏مربوط‏ ‏به‏ ‏عدم‏ ‏هم‏ ‏سویی‏ ‏کارکنان‏ ‏با‏ ‏استراتژی‏……………………………………………………………. ۳۲
‏۲-۴-۴-۳. ‏مانع‏ ‏مربوط‏ ‏به‏ ‏عدم‏ ‏تعهد‏ ‏مدیریت‏ ‏ارشد‏…………………………………………………………………………… ۳۳
‏۲-۴-۴-۴.‏مانع‏ ‏مربوط‏ ‏به‏ ‏عدم‏ ‏تخصیص‏ ‏منابع‏ ‏لازم‏……………………………………………………………………………. ۳۳
‏۲-۴-۵.‏بر‏ ‏طرف‏ ‏کردن‏ ‏موانع‏ ‏اجرای‏ ‏استراتژی‏ ‏به‏ ‏کمک‏ ‏روش‏ ‏ارزیابی‏ ‏متوازن‏……………………………………………. ۳۳
‏۲-۴-۵-۱. ‏بر‏ ‏طرف‏ ‏کردن‏ ‏مانع‏ ‏مربوط‏ ‏به‏ ‏انتقال‏ ‏استراتژی‏………………………………………………………………….. ۳۳
‏۲-۴-۵-۲. ‏برطرف‏ ‏کردن‏ ‏مانع‏ ‏مربوط‏ ‏به‏ ‏عدم‏ ‏هم‏ ‏سویی‏ ‏کارکنان‏…………………………………………………….. . ۳۴
‏۲-۴-۵-۳ . ‏بر‏ ‏طرف‏ ‏کردن‏ ‏مانع‏ ‏مربوط‏ ‏به‏ ‏عدم‏ ‏تخصیص‏ ‏منابع‏ ‏لازم‏…………………………………………………….. ۳۴
‏۲-۴-۵-۴. ‏برطرف‏ ‏کردن‏ ‏مانع‏ ‏مربوط‏ ‏به‏ ‏عدم‏ ‏تعهد‏ ‏مدیریت‏ ‏ارشد‏……………………………………………………….. ۳۵
‏۲-۴-۶. ‏توازن‏ ‏در‏ ‏ارزیابی‏ ‏متوازن‏………………………………………………………………………………………………….. ۳۵
‏۲-۴-۶-۱. ‏توازن‏ ‏بین‏ ‏سنجه‏ ‏های‏ ‏مالی‏ ‏و‏ ‏غیر‏ ‏مالی‏……………………………………………………………………………… ۳۵
‏۲-۴-۶-۲. ‏توازن‏ ‏بین‏ ‏ذی‏ ‏نفعان‏ ‏داخلی‏ ‏و‏ ‏خارجی‏……………………………………………………………………………… ۳۵
‏۲-۴-۶-۳. ‏توازن‏ ‏بین‏ ‏اهداف‏ ‏بلند‏ ‏مدت‏ ‏و‏ ‏کوتاه‏ ‏مدت‏………………………………………………………………………….. ۳۶
‏۲-۴-۶-۴. ‏توازن‏ ‏بین‏ ‏شاخص‏ ‏های‏ ‏هادی‏ ‏و‏ ‏توابع‏ ‏عملکرد‏…………………………………………………………………….. ۳۶

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.