عناصر آمیخته بازاریابی ۴p


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 عناصر آمیخته بازاریابی ۴p دارای ۷۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد عناصر آمیخته بازاریابی ۴p  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی عناصر آمیخته بازاریابی ۴p،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن عناصر آمیخته بازاریابی ۴p :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۶۷ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏عناصر‏ ‏آمیخته‏ ‏بازاریابی‏ ۴p
‏عناصر آمیخته بازاریابی ۴p
فهرست مطالب:
‏بازاریابی‏ ‏چیست؟‏
‏جدول‏ ۲-۱ ‏عوامل‏ ‏قابل‏ ‏کنترل‏ ‏و‏ ‏غیرقابل‏ ‏کنترل‏ ‏در‏ ‏فرایند‏ ‏بازاریابی
‏۲-۲- ‏بازاریابی‏ ‏بین‏ ‏المللی‏
‏۲-۳- ‏تعریف‏ ‏محصول‏۵- ‏اعتبار‏ ‏مصرف‏ ‏کننده‏
‏۶- ‏تعمیر‏ ‏و‏ ‏نگهداری‏
‏۷- ‏آب‏ ‏و‏ ‏هوا‏
‏۸- ‏اندازه‏ ‏محصول‏
‏۹- ‏تأمین‏ ‏انرژی‏
‏۱۰- ‏وجود‏ ‏سایر‏ ‏کالاها‏
‏۱۱- ‏مواد‏ ‏خام
‏۱۲- ‏ذوق‏ ‏و‏ ‏سلیقه‏ ‏مصرف‏ ‏کننده‏
‏۱۳- ‏عادتهای‏ ‏مصرف‏
‏۱۴- ‏نفوذ‏ ‏دولت‏
‏۱۵- ‏تاریخچه‏ ‏شرکت‏ ‏و‏ ‏عملیات‏ ‏آن‏
‏۲-۵- ‏برنامه‏ ‏ریزی‏ ‏محصول‏ ‏برای‏ ‏بازارهای‏ ‏بین‏ ‏المللی‏
‏۲-۶- ‏کاربردهای‏ ‏محصول‏ ‏و‏ ‏تغییر‏ ‏موضع‏ ‏آن‏
‏۲-۷- ‏بسته‏ ‏بندی‏
‏۲-۷-۱- ‏نوشته‏ ‏های‏ ‏مندرج‏ ‏در‏ ‏بسته‏ ‏بندی‏
‏۱- ‏زبان‏
‏۲- ‏قوانین‏ ‏و‏ ‏مقررات‏
‏۳- ‏اطلاعات‏ ‏مربوط‏ ‏به‏ ‏مصرف‏ ‏کننده‏
‏۲-۸- ‏سیاست‏ ‏های‏ ‏ضمانت‏ ‏و‏ ‏خدمت‏
‏۲-۹- ‏ضمانت‏ ‏کالا‏
‏۲-۱۰- ‏خدمات‏ ‏کالا‏
‏منحنی‏ ‏عمر‏ ‏کالا
‏ ‏شکل‏ ۲-۱- ‏سه‏ ‏سطح‏ ‏مختلف‏ ‏محصول
‏۲-۴- ‏عوامل‏ ‏موثر‏ ‏در‏ ‏تطبیق‏ ‏کالاها‏ ‏با‏ ‏بازارهای‏ ‏گوناگون
‏۱- ‏سطح‏ ‏مهارت‏ ‏فنی‏
‏۲- ‏هزینه‏ ‏نیروی‏ ‏انسانی‏
‏۳- ‏سطح‏ ‏بیسوادی‏
‏۴- ‏سطح‏ ‏درآمد‏
‏شکل‏ ۲-۲ : ‏فروش‏ ‏و‏ ‏سود‏ ‏در‏ ‏منحنی‏ ‏عمر‏ ‏کالا‏ ‏از‏ ‏تولد‏ ‏تا‏ ‏مرگ
‏۲-۱۱-۱- ‏منحنی‏ ‏عمر‏ ‏محصول‏ ‏در‏ ‏تجارت‏ ‏بین‏ ‏المللی‏
‏۲-۱۲- ‏استراتژیهای‏ ‏طراحی‏ ‏و‏ ‏ساخت‏
‏۲-۱۳- ‏طراحی‏ ‏و‏ ‏ساخت‏ ‏محصولات‏ ‏برای‏ ‏بازارهای‏ ‏جهانی‏
‏ ۲-۱۳-۱ ‏ایجاد‏ ‏ایده‏ ‏برای‏ ‏محصول‏ ‏جدید‏
‏۲-۱۳-۲- ‏غربال‏ ‏ایده‏ ‏ها‏
‏۲-۱۳-۳- ‏پروراندن‏ ‏ایده‏ ‏و‏ ‏آزمایش‏ ‏آن‏
‏۲-۱۳-۴- ‏آزمایش‏ ‏ایده‏ ‏های‏ ‏پرورانده‏ ‏شده‏
‏۲-۱۳-۵- ‏ایجاد‏ ‏استراتژی‏ ‏بازاریابی‏
‏۲-۱۳- ۶-‏تجزیه‏ ‏و‏ ‏تحلیل‏ ‏بازرگانی‏
‏۲-۱۳-۷ ‏طراحی‏ ‏و‏ ‏ساخت‏ ‏محصول‏
‏۲-۱۳-۸ ‏آزمایش‏ ‏بازار‏ ‏یابی‏
‏۲-۱۳-۹ ‏تجاری‏ ‏کردن‏ ‏محصول‏
‏شکل‏ ۲‏-۳ : ‏مراحل‏ ‏عمده‏ ‏در‏ ‏ایجاد‏ ‏محصول
‏۲-۱۴- ‏قیمت‏
‏۲-۱۴-۱- ‏عوامل‏ ‏داخلی‏ ‏شرکت‏

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.