پرسش نامه جلب رضایت ارباب رجوع


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پرسش نامه جلب رضایت ارباب رجوع دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پرسش نامه جلب رضایت ارباب رجوع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسش نامه جلب رضایت ارباب رجوع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پرسش نامه جلب رضایت ارباب رجوع :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴ صفحه

قسمتی از متن word (..docx) :

‏ ‏پرسش نامه جلب رضایت ارباب رجوع‏
‏ پرسشنامه از ۱۸ سئوال تشکیل شده که پس از تایید استاد محترم راهنم‏ـ‏ا و انجام اصلاحات مورد نیاز بصـورت سه و چهار گزینه ای «بلی ، تا ح‏ـ‏دودی ،خیر ،بسیار خوب،خوب، متوسط و بد » بیان شده و از پـرسنل درآخرین س‏ئـ‏وال خواسته شده نظرات و پیشنهادات خود را در ذیل برگه ارائه نمایند. پس از تکثی‏ــ‏ر سوالات حضوری بین جامعه آماری که انتخاب شده بودند توزیع و راهنمایی های لازم ارائه شد و در خواست شــد که از نوشتن نـام ونام خانوادگی خودداری نمایند تا با دقت بیشتر تکمیل نمایند. ‏
‏ پس از دو هفته پاسخنامه ها تحویل گردید و اق‏ـــــ‏دام به تجزیه و تحلیل پاسخهای ارائه شده نموده وبه یک نتیجه‏ ‏گیری کلی دست یافتم.
‏صفحه ‏۴۴‏
‏ فصل سوم
‏کار در عرصه
‏روش تجزیه و تحلیل، تعیین اعتبار ابزار جمع آوری داده ها‏:‏
‏ چون پرسشنامه بر اساس مقیاس سه و چهار گزینه ای تنظیم گردیده جه‏ــ‏ت بررسی و تجزیه و تحلیل یافته ها از روش آمار توصیفی استفاده شده است. لازم به ذکر است تعداد ۱۰ سئوال از۱۸ سئوال دارای مقیاس سه گزینه ای‏ ‏و تع‏ــ‏داد ۷ سئوال دارای مقیاس چهار گزینه ای می باشد. و یک سئوال هم بصورت تشریحی مطرح گردیده تا پاسخگو بتواند مطالبی که در پرسشنامه
‏نیامده و او احساس می کند که نیاز است، در آخر پرسش نامه بیان نماید. در این روش پس از ج‏م‏ع آوری پرسشنامه، فراوانی پاسخها نسبت به هر یک از گزینه های سوالات مشخص می گردد‏.‏ و بعد از آن پاسخ تعیین می شود تا مشخص شود تعداد و چن‏ــ‏د درصد از پاسخ دهندگان نظرات مثبت یا منفی داشتـه و‏ ‏سپس برای کلیه س‏ئ‏والات مربوط محاسبه انجام و با استفاده از نتایج حاصله به رد یا تایید سوالات پ‏ـــ‏رداخته شده و در‏ ‏پایان با توجه به سوالات فرضیه ها و نتایج حاصله فرضیات رد ی‏ــ‏ا تایی‏ـ‏د می گردد و توضیح داده می شود که بالا بردن انگیزه کارکنان تا چه میزان م‏ــو‏ثر بوده است.‏
‏ اعتبار و روائی پرسشنامه و روشهای تجزیه و تحلیل داده ها توسط چند نفر ازاسـاتید، مشاورین و کارشناسان مجرب مسائل پژوهشی‏ تایید شده
‏است.
‏ ۱- آیا اطلاع رسانی و راهنمائی لازم به صورت شفاف و دقیق برای انجـــام امور محوله به شما ارائه شده است؟ ‏
‏ بلی تا حدودی خیر
‏ ۲- ‏برخورد مدیریت در موقع مشکلات و گرفتاری کارکنان را چگونه ارزیابی می کنید؟
‏ بسیار خوب خوب متوسط بد
‏ ۳- آیا تقاضای اداری شما در موعد مقرر انجام شده است؟
‏ بلی تا حدودی خیر
‏ ۴- آیا رئیس به اظهار نظر و پیشنهادهای شما توجه داشته است؟
‏ بلی تا حدودی خیر
‏ ۵- انگیزه شما در خدمت رسانی و امور محوله چگونه است؟
‏ بسیار خوب خوب متوسط بد
‏ ۶- آیا محیط اداری توانسته است درشما انگیزه برای کار بهترایجاد نماید؟
‏ بلی تاحدودی خیر
‏ ۷- آیا واحدی که در آن مشغول بکار هستید، توانسته است در بقیه واحـــدهای اداری اثر گذار باشد؟ ‏
‏ بلی تا حدودی خیر
‏ ۸- میزان رضایت مندی ارباب رجوع از عملکرد کار شما چقدر در کار شمـا تاثیر گذار بوده است؟ ‏
‏ بسیار خوب خوب متوسط بد

‏ ۹- آیا مشکلات ارباب رجوع در نحوه برخود شما با اوتاثیر گذاربوده است؟
‏ بلی تاحدودی خیر
‏ ۱۰- شیوه مدیریت در انجام امور محوله شما چگونه بوده است؟

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.