پرسش نامه جلب رضایت ارباب رجوع
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پرسش نامه جلب رضایت ارباب رجوع دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پرسش نامه جلب رضایت ارباب رجوع کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پرسش نامه جلب رضایت ارباب رجوع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پرسش نامه جلب رضایت ارباب رجوع :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..docx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴ صفحه
قسمتی از متن word (..docx) :
پرسش نامه جلب رضایت ارباب رجوع
پرسشنامه از ۱۸ سئوال تشکیل شده که پس از تایید استاد محترم راهنمـا و انجام اصلاحات مورد نیاز بصـورت سه و چهار گزینه ای «بلی ، تا حـدودی ،خیر ،بسیار خوب،خوب، متوسط و بد » بیان شده و از پـرسنل درآخرین سئـوال خواسته شده نظرات و پیشنهادات خود را در ذیل برگه ارائه نمایند. پس از تکثیــر سوالات حضوری بین جامعه آماری که انتخاب شده بودند توزیع و راهنمایی های لازم ارائه شد و در خواست شــد که از نوشتن نـام ونام خانوادگی خودداری نمایند تا با دقت بیشتر تکمیل نمایند.
پس از دو هفته پاسخنامه ها تحویل گردید و اقـــــدام به تجزیه و تحلیل پاسخهای ارائه شده نموده وبه یک نتیجه گیری کلی دست یافتم.
صفحه ۴۴
فصل سوم
کار در عرصه
روش تجزیه و تحلیل، تعیین اعتبار ابزار جمع آوری داده ها:
چون پرسشنامه بر اساس مقیاس سه و چهار گزینه ای تنظیم گردیده جهــت بررسی و تجزیه و تحلیل یافته ها از روش آمار توصیفی استفاده شده است. لازم به ذکر است تعداد ۱۰ سئوال از۱۸ سئوال دارای مقیاس سه گزینه ای و تعــداد ۷ سئوال دارای مقیاس چهار گزینه ای می باشد. و یک سئوال هم بصورت تشریحی مطرح گردیده تا پاسخگو بتواند مطالبی که در پرسشنامه
نیامده و او احساس می کند که نیاز است، در آخر پرسش نامه بیان نماید. در این روش پس از جمع آوری پرسشنامه، فراوانی پاسخها نسبت به هر یک از گزینه های سوالات مشخص می گردد. و بعد از آن پاسخ تعیین می شود تا مشخص شود تعداد و چنــد درصد از پاسخ دهندگان نظرات مثبت یا منفی داشتـه و سپس برای کلیه سئوالات مربوط محاسبه انجام و با استفاده از نتایج حاصله به رد یا تایید سوالات پـــرداخته شده و در پایان با توجه به سوالات فرضیه ها و نتایج حاصله فرضیات رد یــا تاییـد می گردد و توضیح داده می شود که بالا بردن انگیزه کارکنان تا چه میزان مــوثر بوده است.
اعتبار و روائی پرسشنامه و روشهای تجزیه و تحلیل داده ها توسط چند نفر ازاسـاتید، مشاورین و کارشناسان مجرب مسائل پژوهشی تایید شده
است.
۱- آیا اطلاع رسانی و راهنمائی لازم به صورت شفاف و دقیق برای انجـــام امور محوله به شما ارائه شده است؟
بلی تا حدودی خیر
۲- برخورد مدیریت در موقع مشکلات و گرفتاری کارکنان را چگونه ارزیابی می کنید؟
بسیار خوب خوب متوسط بد
۳- آیا تقاضای اداری شما در موعد مقرر انجام شده است؟
بلی تا حدودی خیر
۴- آیا رئیس به اظهار نظر و پیشنهادهای شما توجه داشته است؟
بلی تا حدودی خیر
۵- انگیزه شما در خدمت رسانی و امور محوله چگونه است؟
بسیار خوب خوب متوسط بد
۶- آیا محیط اداری توانسته است درشما انگیزه برای کار بهترایجاد نماید؟
بلی تاحدودی خیر
۷- آیا واحدی که در آن مشغول بکار هستید، توانسته است در بقیه واحـــدهای اداری اثر گذار باشد؟
بلی تا حدودی خیر
۸- میزان رضایت مندی ارباب رجوع از عملکرد کار شما چقدر در کار شمـا تاثیر گذار بوده است؟
بسیار خوب خوب متوسط بد
۹- آیا مشکلات ارباب رجوع در نحوه برخود شما با اوتاثیر گذاربوده است؟
بلی تاحدودی خیر
۱۰- شیوه مدیریت در انجام امور محوله شما چگونه بوده است؟
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.