شاخص های مدل تعالی سازمانیEFQM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شاخص های مدل تعالی سازمانیEFQM دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شاخص های مدل تعالی سازمانیEFQM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی شاخص های مدل تعالی سازمانیEFQM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن شاخص های مدل تعالی سازمانیEFQM :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۰ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏شاخص‏ ‏های‏ ‏مدل‏ ‏تعالی‏ ‏سازمانی‏ EFQM
‏محقّق‏ ‏به‏ ‏منظور‏ ‏دستیابی‏ ‏به‏ ‏داده‏ ‏های‏ ‏مورد‏ ‏نیاز‏ ‏جهت‏ ‏آزمون‏ ‏فرضیه‏ ‏ها‏ ‏از‏ ‏توزیع‏ ‏پرسشنامه‏ ‏بین‏ ‏کارکنان‏ ‏بانک‏ ‏تجارت‏ ‏استان‏ ‏گیلان،‏ ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏ابزار‏ ‏اصلی‏ ‏استفاده‏ ‏نموده‏ ‏است‏.
‏ ‏یکی‏ ‏از‏ ‏ابزارهای‏ ‏رایج‏ ‏تحقیقات‏ ‏برای‏ ‏جمع‏ ‏آوری‏ ‏داده‏ ‏ها‏ ‏پرسشنامه‏ ‏می‏ ‏باشد‏. ‏پرسشنامه‏ ‏مجموعه‏ ‏ای‏ ‏از‏ ‏پرسش‏ ‏هاست‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏آن‏ ‏از‏ ‏پاسخ‏ ‏دهنده‏ ‏خواسته‏ ‏می‏ ‏شود‏ ‏نظر‏ ‏خود‏ ‏را‏ ‏نسبت‏ ‏به‏ ‏آنها‏ ‏ارائه‏ ‏نماید‏. ‏در‏ ‏تحقیق‏ ‏حاضر‏ ‏نیز‏ ‏برای‏ ‏جمع‏ ‏آوری‏ ‏اطّلاعات‏ ‏میدانی‏ ‏در‏ ‏بین‏ ‏کارکنان‏ ‏بانک‏ ‏تجارت‏ ‏استان‏ ‏گیلان‏ ‏از‏ ‏پرسشنامه‏ ‏استفاده‏ ‏شده‏ ‏است‏.
‏پرسشنامه‏ ‏مورد‏ ‏استفاده‏ ‏در‏ ‏تحقق‏ ‏حاضر،‏ ‏برمبنای‏ ‏ک‏ ‏روش‏ ‏تجربه‏ ‏شده،‏ ‏برای‏ ‏ارزاب‏ ‏وجوه‏ ‏مختلف‏ ‏بانک،‏ ‏شکل‏ ‏گرفته‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏روی‏ ‏هم‏ ‏رفته‏ ‏تعال‏ ‏سازمان‏ ‏را‏ ‏برحسب‏ ‏توانمندی‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏دستاوردهای‏ ‏سازمان‏ ‏به‏ ‏نماش‏ ‏م‏ ‏گذارد‏. ‏در‏ ‏پرسشنامه‏ ‏حاضر،‏ ‏تعال‏ ‏در‏ ‏بعد‏ ‏وسع‏ ‏درنظر‏ ‏گرفته‏ ‏شده‏ ‏و‏ ‏صرفاً‏ ‏به‏ ‏وجوه‏
‏سستم‏ ‏های‏ ‏مدرت‏ ‏کفّت‏(‏مانند‏ ISO9000‏) ‏محدود‏ ‏نمشود‏. ‏ان‏ ‏پرسشنامه‏ ‏دارای‏ ۵۰ ‏سوال‏ ‏بسته‏ ‏و‏ ‏هم‏ ‏وزن‏ ‏م‏ ‏باشد‏. ‏خصوصّات‏ ‏اصل‏ ‏و‏ ‏منحصر‏ ‏به‏ ‏فرد‏ ‏آن‏ ‏در‏ ‏ان‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏هرکاز‏ ۵۰ ‏سوال،‏ ‏اثری‏ ‏کسان‏ ‏بر‏ ‏امتاز‏ ‏سازمان‏ ‏دارند‏. ‏پنج‏ ‏معار‏ ‏اوّل‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏قالب‏ ‏پنج‏ ‏فرضه‏ ‏در‏ ‏آمده‏ ‏اند‏ ‏دارای‏ ۵۰۰ ‏امتاز‏ ‏هستند‏ ‏بعنوان‏ ‏معارهای‏ ‏توانمدساز‏ ‏شناخته‏ ‏م‏ ‏شوند‏ ‏و‏ ‏چهار‏ ‏معار‏ ‏دوّم‏ ‏که‏ ‏در‏ ‏قالب‏ ‏چهار‏ ‏فرضه‏ ‏دوّم‏ ‏گنجانده‏ ‏شده‏ ‏اند‏ ‏هم‏ ‏دارای‏۵۰۰ ‏امتاز‏ ‏هستند‏ ‏و‏ ‏بعنوان‏ ‏معارهای‏ ‏نتاج‏ ‏شناخته‏ ‏م‏ ‏شوند‏. ‏ک‏ ‏از‏ ‏وژگ‏ ‏های‏ ‏فوق‏ ‏العاده‏ ‏و‏ ‏کلدی‏ ‏ان‏ ‏پرسشنامه‏ ‏اناست‏ ‏که‏ ‏هر‏ ‏ک‏ ‏از‏ ۵۰ ‏سوال‏ ‏دارای‏ ‏تاثرگذاری‏ ‏کنواخت‏ ‏و‏ ‏متعادل‏ ‏بر‏ ‏امتازده‏ ‏سازمان‏ ‏است‏.
‏ ‏به‏ ‏منظور‏ ‏امتیازدهی‏ ‏در‏ ‏این‏ ‏پرسشنامه‏ ‏برای‏ ‏هر‏ ‏سوال‏ ‏چهار‏ ‏گزینه‏ ‏جواب‏ ‏در‏ ‏نظر‏ ‏گرفته‏ ‏شده‏ ‏است‏ ‏گزینه‏ ‏اول‏ ‏که‏ ‏با‏ ‏حرف‏ D‏ ‏نشان‏ ‏داده‏ ‏شده‏ ‏و‏ ‏معادل‏ ۰ ‏درصد‏ ‏است‏ ‏یعنی‏ ‏فعّالیّتی‏ ‏شروع‏ ‏نشده‏ ‏است‏, ‏گزینه‏ ‏دوم‏ ‏که‏ ‏با‏ ‏حرف‏ C‏ ‏نشان‏ ‏داده‏ ‏شده‏ ‏و‏ ‏معادل‏ ‏۳۳ ‏درصد‏ ‏است‏ ‏یعنی‏ ‏پیشرفت‏ ‏جزیی‏ ‏دارد‏, ‏گزینه‏ ‏سوم‏ ‏که‏ ‏با‏ ‏حرف‏ B‏ ‏نشان‏ ‏داده‏ ‏شده‏ ‏و‏ ‏معادل‏ ۶۷ ‏درصد‏ ‏است‏ ‏یعنی‏ ‏پیشرفت‏ ‏قابل‏ ‏ملاحظه‏ ‏ای‏ ‏دارد‏ ‏و‏ ‏در‏ ‏نهایت‏ ‏گزینه‏ ‏چهارم‏ ‏که‏ ‏با‏ ‏حرف‏ A‏ ‏نشان‏ ‏داده‏ ‏شده‏ ‏و‏ ‏معادل‏ ۱۰۰ ‏درصد‏ ‏است‏ ‏یعنی‏ ‏به‏ ‏طور‏ ‏کامل‏ ‏به‏ ‏نتیجه‏ ‏رسیده‏ ‏است‏ ‏و‏ ‏از‏ ‏آنجاییکه‏ ‏هر‏ ‏سوال‏ ‏از‏ ‏سهمی‏ ‏مساوی‏ ‏در‏ ‏ارزیابی‏ ‏نهایی‏ ‏برخوردار‏ ‏است‏ ‏پس‏ ‏امتیاز‏ ‏داده‏ ‏شده‏ ‏به‏ ‏هر‏ ‏قسمت‏ ‏یا‏ ‏کل‏ ‏پرسشنامه‏ ‏با‏ ‏جمع‏ ‏زدن‏ ‏درصدهای‏ ‏علامت‏ ‏خورده‏ ‏در‏ ‏هر‏ ‏ستون‏ ‏به‏ ‏دست‏ ‏می‏ ‏آید‏ ‏یعنی‏ ‏در‏ ‏محاسبه‏ ‏درصد‏ ‏دستیابی‏ ‏به‏ ‏اهداف‏ ‏ابتدا‏ ‏مجموع‏ ‏درصد‏ ‏های‏ ‏به‏ ‏دست‏ ‏آمده‏ ‏از‏ A,B,C,D‏ ‏را‏ ‏به‏ ‏دست‏ ‏آورده‏ ‏و‏ ‏سپس‏ ‏تقسیم‏ ‏بر‏ ‏تعداد‏ ‏سوال‏ ‏هر‏ ‏معیار‏ ‏می‏ ‏نماییم‏. ‏به‏ ‏عنوان‏ ‏مثال‏ ‏برای‏ ‏سنجش‏ ‏معیار‏ ‏رهبری‏ ‏مجموع‏ ‏درصدها‏ ‏تقسیم‏ ‏بر‏ ‏پنج‏ ‏می‏ ‏شود‏.
‏به‏ ‏عنوان‏ ‏نمونه‏ ‏امتیازحوزه‏ ‏کارکنان‏ ‏اینگونه‏ ‏محاسبه‏ ‏می‏ ‏شود‏:
D‏ C‏ B‏ A‏ ‏پرسش‏ ‏ارزیابی‏ ‏ردیف
‏ ‏آیا‏ ‏برنامه‏ ‏های‏ ‏مربوط‏ ‏به‏ ‏منابع‏ ‏انسانی‏ ‏برای‏ ‏مثال‏ :‏استخدام‏ ‏،آموزش‏ ‏و‏ ‏پرورش‏ ‏مستقیما‏ ‏از‏ ‏نیازمندی‏ ‏های‏ ‏برنامه‏ ‏های‏ ‏استراتژیک‏ ‏و‏ ‏اهداف‏ ‏استنتاج‏ ‏شده‏ ‏اند‏ ‏و‏ ‏اطمینان‏ ‏از‏ ‏توانایی‏ ‏دستیابی‏ ‏به‏ ‏برنامه‏ ‏ها‏ ‏و‏ ‏اهداف‏ ‏سازمانی‏ ‏وجود‏ ‏دارد؟‏ ۱
‏ ‏آیا‏ ‏بانک‏ ‏شما‏ ‏نسبت‏ ‏به‏ ‏انطباق‏ ‏کارکنان‏ ‏استخدامی‏ ‏با‏ ‏ارزشها‏ ‏و‏ ‏نیازهای‏ ‏سازمانی‏ ‏اطمینان‏ ‏دارد؟‏ ‏و‏ ‏آیا‏ ‏برای‏ ‏همسوسازی‏ ‏اهداف‏ ‏و‏ ‏آموزش‏ ‏فردی‏ ‏با‏ ‏نیازهای‏ ‏سازمانی،‏ ‏یک‏ ‏فرایند‏ ‏ارزیابی‏ (‏که‏ ‏از‏ ‏سوی‏ ‏کارکنان‏ ‏با‏ ‏اهمیت‏ ‏تلقی‏ ‏شود‏ ) ‏وجود‏ ‏دارد؟‏ ۲
‏ ‏آیا‏ ‏بانک‏ ‏شما‏ ‏فرایندی‏ ‏برای‏ ‏مشارکت‏ ‏دادن‏ ‏کلیه‏ ‏کارکنان‏ ‏برای‏ ‏ایجاد‏ ‏بهبودها‏ ‏را‏ ‏دارا‏ ‏می‏ ‏باشد،و‏ ‏آیا‏ ‏کارکنان‏ ‏دارای‏ ‏توانمندی‏ ‏و‏ ‏کارآمدی‏ ‏رو‏ ‏به‏ ‏رشد‏ ‏برای‏ ‏اتخاذ‏ ‏تصمیمات‏ ‏و‏ ‏تغییرات‏ ‏بدون‏ ‏ایجاد‏ ‏ریسک‏ ‏برای‏ ‏بانک،‏ ‏می‏ ‏باشند؟‏ ۳
‏ ‏آیا‏ ‏ارتباطات‏ ‏اثربخش‏ ‏دو‏ ‏طرفه‏ ‏با‏ ‏کارکنان‏ ‏برقرار‏ ‏شده‏ ‏و‏ ‏آیا‏ ‏کارکنان‏ ‏معتقدند‏ ‏که‏ ‏به‏ ‏خوبی‏ ‏در‏ ‏جریان‏ ‏امور‏ ‏قرار‏ ‏می‏ ‏گیرند‏ ‏و‏ ‏به‏ ‏عقایدشان‏ ‏بها‏ ‏داده‏ ‏می‏ ‏شوند؟‏ ۴
‏ ‏آیا‏ ‏تلاشهای‏ ‏منابع‏ ‏انسانی‏ ‏در‏ ‏ایجاد‏ ‏بهبود‏ ‏و‏ ‏مشارکت‏ ‏نمودن‏ ‏درموقعیت‏ ‏های‏ ‏بانک‏ ‏در‏ ‏مقایسه‏ ‏با‏ ‏سایر‏ ‏عوامل‏ ‏برای‏ ‏مثال‏: ‏سود‏ ‏فروش،‏ ‏تمدید‏ ‏خدمت،‏ ‏صلاحیت‏ ‏های‏ ‏مورد‏ ‏تصدیق،‏ ‏ارزشدهی‏ ‏و‏ ‏پاداش‏ ‏قرار‏ ‏داده‏ ‏می‏ ‏شود؟‏ ۵
‏ ‏تعداد‏ ‏تیک‏ ‏ها‏(a)‏ ۶
‏۰ ۳۳ ۶۷ ۱۰۰ ‏ضریب‏(b)‏ ۷
‏ ‏امتیاز‏ ‏حوزه‏ (‏ارزش‏)=(a*b)‏ ۸
‏ ‏در‏ ‏صد‏ ‏امتیاز‏ ‏به‏ ‏دست‏ ‏آمده‏= ‏امتیاز‏ ‏حوزه‏ ‏تقسیم‏ ‏بر‏ ۵ ۹
‏روایی‏۱. (‏اعتبار‏)‏پرسشنامه
‏منظور‏ ‏از‏ ‏روایی‏ ‏این‏ ‏است‏ ‏که‏ ‏مقیاس‏ ‏و‏ ‏محتوای‏ ‏ابزار‏ ‏یا‏ ‏سؤالات‏ ‏مندرج‏ ‏در‏ ‏ابزار‏ ‏دقیقاً‏ ‏متغیّرها‏ ‏و‏ ‏موضوع‏ ‏مورد‏ ‏مطالعه‏ ‏را‏ ‏بسنجد؛‏ ‏یعنی‏ ‏این‏ ‏که‏ ‏بخشی‏ ‏از‏ ‏داده‏ ‏های‏ ‏مورد‏ ‏نیاز‏ ‏در‏ ‏رابطه‏ ‏با‏ ‏سنجش‏ ‏متغیّرها‏ ‏در‏ ‏محتوای‏ ‏ابزار‏ ‏حذف‏ ‏نشده‏ ‏باشد‏ ‏یا‏ ‏به‏ ‏عبارت‏ ‏دیگر،‏ ‏عین‏ ‏واقعیّت‏ ‏را‏ ‏بخوبی‏ ‏نشان‏ ‏دهد‏ (‏حافظ‏ ‏نیا،‏ ۱۳۸۰‏،‏ ‏ص‏۲۸۳).
‏پرسشنامه‏ ‏مورد‏ ‏استفاده‏ ‏در‏ ‏ان‏ ‏تحقق‏ ‏توسط‏ ‏بناد‏ ‏مدرت‏ ‏کفّت‏ ‏و‏ ‏بعنوان‏ ‏روش‏ ‏جهت‏ ‏خودارزاب‏ ‏سازمانها‏ ‏طرحگردده‏ ‏است‏. ‏در‏ ‏همن‏ ‏راستا‏ ‏موسّسه‏ ‏مطالعات‏ ‏بهره‏ ‏وری‏ ‏و‏ ‏منابع‏ ‏انسان،‏ ‏در‏ ‏سال‏ ۱۳۸۲ ‏بمنظور‏ ‏ارزاب‏ ‏عملکرد‏ ‏شرکتهایتحت‏ ‏پوشش‏ ‏سازمان‏ ‏گسترش‏ ‏و‏ ‏نوسازی‏ ‏صناع‏ ‏اران،‏ ‏نسخه‏ ‏نخست‏ ‏ان‏ ‏پرسشنامه‏ ‏را‏ ‏تدون‏ ‏نمود‏ ‏و‏ ‏با‏ ‏توجّه‏ ‏به‏ ‏تجربّاتبدست‏ ‏آمده‏ ‏از‏ ‏آن،‏ ‏نسخه‏ ‏حاضر‏ ‏را‏ ‏پس‏ ‏از‏ ‏وراش‏ ‏فنّ‏ ‏تهّه‏ ‏نموده‏ ‏است‏. ‏همچنن‏ ‏بررسی‏ ‏روایی‏ ‏پرسشنامه‏ ‏از‏ ‏روش‏ ‏محتوایی‏ ‏استفاده‏ ‏شده‏ ‏است‏ ‏بدین‏ ‏ترتیب‏ ‏که‏ ‏بعد‏ ‏از‏ ‏تدوین‏ ‏آن‏ ‏از‏ ‏نظرات‏ ‏و‏ ‏راهنمایی‏ ‏های‏ ‏جمعی‏ ‏از‏ ‏متخصّصان‏ ‏امر‏ ‏استفاده‏ ‏شد‏ ‏و‏ ‏در‏ ‏نتیجه‏ ‏مواردی‏ ‏جهت‏ ‏اصلاح‏ ‏پیشنهاد‏ ‏گردید‏ ‏که‏ ‏پس‏ ‏از‏ ‏اعمال‏ ‏اصلاحات‏ ‏مورد‏ ‏نظر‏ ‏پرسشنامه‏ ‏نهایی‏ ‏تدوین‏ ‏شد‏.
‏ ۳-۷ ‏پایایی‏ ۲(‏قابلیت‏ ‏اطمینان‏)‏پرسشنامه
‏ ‏ضریب‏ ‏آلفای‏ ‏کرونباخ‏ ‏یکی‏ ‏از‏ ‏متداولترین‏ ‏روش‏ ‏های‏ ‏اندازه‏ ‏گیری‏ ‏اعتماد‏ ‏پذیری‏ ‏یا‏ ‏پایایی‏
‏پرسشنامه‏ ‏هاست‏. ‏آلفای‏ ‏کرونباخ‏ ‏بطور‏ ‏کلّی‏ ‏با‏ ‏استفاده‏ ‏از‏ ‏رابطه‏ ‏زیر‏ ‏محاسبه‏ ‏می‏ ‏شود‏:
‏با‏ ‏استفاده‏ ‏از‏ ‏تعریف‏ ‏آلفای‏ ‏کرونباخ‏ ‏می‏ ‏توان‏ ‏نتیجه‏ ‏گرفت‏ ‏که‏:
‏۱- ‏هرقدر‏ ‏همبستگی‏ ‏مثبت‏ ‏بین‏ ‏سؤالات‏ ‏بیشتر‏ ‏شود،‏ ‏میزان‏ ‏آلفای‏ ‏کرونباخ‏ ‏بیشتر‏ ‏خواهد‏ ‏شدو‏ ‏بالعکس‏.
‏۲- ‏هرقدر‏ ‏واریانس‏ ‏میانگین‏ ‏سؤالات‏ ‏بیشتر‏ ‏شودآلفای‏ ‏کرونباخ‏ ‏کاهش‏ ‏پیدا‏ ‏خواهد‏ ‏نمود‏.
‏۳- ‏افزایش‏ ‏تعداد‏ ‏سؤالات‏ ‏تأثیر‏ ‏مثبت‏ ‏ویا‏ ‏منفی‏(‏بستگی‏ ‏به‏ ‏نوع‏ ‏همبستگی‏ ‏بین‏ ‏سؤالات‏) ‏بر‏ ‏میزان‏ ‏ضریب‏ ‏کرونباخ‏ ‏خواهد‏ ‏گذاشت‏.
‏۴- ‏با‏ ‏افزایش‏ ‏حجم‏ ‏نمونه‏ ‏و‏ ‏تعیین‏ ‏واریانس‏ ‏میانگین‏ ‏سوالات،‏ ‏ضریب‏ ‏آلفای‏ ‏کرونباخ‏ ‏نیز‏ ‏افزایش‏ ‏خواهد‏ ‏یافت‏.
‏بدیهی‏ ‏است‏ ‏هر‏ ‏قدر‏ ‏شاخص‏ ‏آلفای‏ ‏کرونباخ‏ ‏به‏ ۱ ‏نزدیکتر‏ ‏باشد،‏ ‏همبستگی‏ ‏درونی‏ ‏بین‏ ‏سوالات‏ ‏بیشتر‏ ‏و‏ ‏در‏ ‏نتیجه‏ ‏پرسش‏ ‏ها‏ ‏همگن‏ ‏تر‏ ‏خواهند‏ ‏بود‏.
‏ ‏به‏ ‏منظور‏ ‏بررسی‏ ‏پایایی‏ ‏پرسشنامه‏ ‏تحقیق،‏ ‏ابتدا‏ ۳۰ ‏پرسشنامه‏ ‏به‏ ‏صورت‏ ‏تصادفی‏ ‏درجامعه‏ ‏آماری‏ ‏توزیع‏ ‏و‏ ‏گردآوری‏ ‏گردید‏. ‏سپس‏ ‏برای‏ ‏محاسبه‏ ‏ضریب‏ ‏آلفای‏ ‏کرونباخ‏ ‏به‏ ‏کمک‏ ‏نرم‏ ‏افزار‏ SPSS‏ ‏محاسبه‏ ‏گردید‏.
‏پس‏ ‏از‏ ‏بررسی‏ ‏و‏ ‏تجزیه‏ ‏و‏ ‏تحلیل‏ ‏داده‏ ‏های‏ ‏پرسشنامه،‏ ‏پایایی‏ ‏کلّی‏ ‏به‏ ‏شرح‏ ‏جدول‏ ‏زیر‏ ‏معادل‏ ‏با‏ ۸۹/۰ ‏محاسبه‏ ‏گردیده‏ ‏است‏:
‏جدول‏۳-۲ ‏پایایی‏ ‏پرسشنامه‏ ‏تحقیق‏ (‏ضریب‏ ‏آلفای‏ ‏کرانباخ‏)
‏تعداد‏ ‏نمونه‏ ‏آلفای‏ ‏محاسبه‏ ‏شده‏ ‏نتیجه
‏۳۰ ۸۹/۰ ‏قابل‏ ‏قبول
‏به نام خدا
‏با سلام و احترام
‏پاسخگوی گرامی
‏پرسشنامه ای که پیش رو دارید در ارتباط با پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی در راستای ارزیابی عملکرد شعب بانک تجارت استان گیلان بر اساس شاخص های مدل تعالی سازمانی EFQM‏ ‏طراحی شده است.بدیهی است که نظرات و دیدگاه های شما محقّق را در رسیدن به این هدف یاری خواهد کرد . با توجّه به بی نام بودن پرسشنامه مطمئن باشید کلیّه پاسخها محرمانه باقی خواهند ماند و صرفا” در تحقیق مذکور از آن استفاده می شود.
‏بخش اوّل: سوالات عمومی
‏جنسیت :زن ¨‏ مرد ¨‏
‏سن: ۳۰ تا ۳۵ سال¨‏ ۳۵ تا ۴۰سال ¨‏ ۴۰ تا ۴۵ سال¨‏ ۴۵ تا ۵۰ سال¨‏ ۵۰ تا ۵۵ سال ¨‏ بالای ۵۵ سال¨
‏وضعیت تحصیلی: دیپلم ¨‏ فوق دیپلم ¨‏ لیسانس ¨‏ فوق لیسانس ¨‏ دکتری¨
‏سابقه خدمت: کمتر از ۱۰ سال ¨‏ بین ۱۰تا ۱۵ سال¨‏ بین ۱۵ تا ۲۰سال ¨‏ بین ۲۰ تا ۲۵ سال¨‏ ۲۵ سال به بالا¨

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.