پاورپوینت هدف اخلاقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت هدف اخلاقی دارای ۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت هدف اخلاقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت هدف اخلاقی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۵ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..pptx) :

هدف اخلاقی
Moral Purpose Mourkogiannis
عنوان
هدف اخلاقی
نوع
ابزار
مراحل استفاده
اجرا
موضوع
اخلاق و مسئولیت / رهبری و مدیریت / استراتژی
سطح
سازمانی
پیچیدگی
متوسط
نیکاس مورکوگیانیس ۴ الگو برای رهبری مناسب را شرح می دهد. این الگوها را می توان در الهام و رهبری سازمانی به منظور مزیت رقابتی بلند مدت به کار بست. مطابق با مورکوگیانیس، در استراتژی+کسب و کار هدف اخلاقی ارزشی است که وقتی بیان می شود، در یک مفهوم ذاتی توسط تعدادی از افراد در راستای حرکت صحیح و ارزشمند سازمان، مد نظر قرار می گیرند. رهبران بزرگ یادگرفته اند که چگونه می توانند از هدف اخلاقی جهت هدایت سازمان خود در راستای مزیت رقابتی بلند مدت، استفاده نمایند. مورکوگیانیس چهار گروه از اهداف اخلاقی را که در شرایط کسب و کار امروزه مفید و موفق واقع شده اند ارایه کرده است که عبارتند از: ۱.اکتشاف. در این جا نوع خلقیات “جدید” تعریف می شود. پایه و اساس اخلاق برای فعالیت ها، این جمله می باشد که “من آزادانه آن را برگزیدم”. پیش زمینه ی فلسفی برای این ارزش توسط فیلسوف دانمارکی سورن کگارد (۱۸۱۳- ۱۸۵۵) مطرح شده است. مثال های بارزی که در این مورد وجود دارد شامل شرکت های و نوآورانه و تکنولوژیکی مانند IBM، SONY، INTEL و Virgin می شود. ۲. برتری. در این جا نوع خلقیات “خوب” تعریف می شود. پایه و اساس اخلاق برای فعالیت ها، از تکمیل فعالیت ها تشکیل می شود. پیش زمینه ی فلسفی برای این ارزش توسط فیلسوف یونان کهن آریستوتل (۳۸۴-۳۲۲ قبل از میلاد) مثال های بارزی که در این مورد وجود دارد شامل شرکت های خلاق و حرفه ای مانند برکشیر هثوی، The Economist، Apple و BMW 3. نوع دوستی. در این جا نوع خلقیات “مفید” تعریف می شود. پایه و اساس اخلاق برای فعالیت ها، موجب ایجاد خوشحالی می شود. پیش زمینه ی فلسفی برای این ارزش توسط فیلسوف اسکاتلندی دیوید هوم (۱۷۱۱- ۱۷۷۶) مطرح شده است. مثال های سازمانی بارزی که در این مورد وجود دار شامل بسیاری از جنبش های سیاسی، خیریه ها و همچنین Wall-Mart، Marriott و Body Shop می شود. ۴. قهرمانی و شجاعت. در این جا نوع خلقیات “موثر” تعریف می شود. پایه و اساس اخلاق برای فعالیت ها، نشان دهنده ی موفقیت است. پیش زمینه ی فلسفی برای این ارزش توسط فیلسوف آلمانی فردریک نیچه (۱۸۴۴-۱۹۰۰) مطرح شده است. مثال های بارزی که در این مورد وجود دارد شامل شرکت های بلند همت و جسوری مانند S.G. Warburg، Microsoft، Ford و EXXON Mobil.
ابزارهای مرتبط
مزیت رقابتی پورتر Competitive Advantage
مزایا
هدف اخلاقی جایی است که در آن درآمد بالایی کسب می شود و اهداف متعالی بلندمدت در دسترس هستند. پایه و اساسی قوی برای دستیابی به پیشرفت های استراتژیک می باشد
معایب
ممکن است سایر اهداف اخلاقی در طول زمان و یا زمانی که شرایط تغییر می کند، به مدلی غالب تبدیل شوند. چارچوب مطرح شده کاملا واقع گرا می باشد و رویکردی ابزاری جهت یکی کردن اهداف دارد.
کاربردها
از طریق ایجاد یک حس مشارکت و احترام متقابل به یکدیگر به روحیه ی کارکنان کمک می کند. با استفاده از حساس کردن افراد نسبت به شرایط و فرصت های موجود در بازار باعث پرورش نوآوری در آن ها می شود. در شرکت های بزرگ با ریسک گریزی مقابله می کند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.