پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار دارای ۲۱۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت مفاهیم مدیریت بازار :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..PPT) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۱۴ اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..PPT) :
فصل اول
مفاهیم مدیریت بازار
هدف کلی
هدف کلی این فصل آشنایی دانشجو با مفاهیم اساسی، اهداف و فلسفه های مدیریت بازاریابی و همچنین شناخت وظایف مدیران بازاریابی در موسسات می باشد.
هدفهای رفتاری :
از دانشجو انتظار می رود پس از مطالعه این فصل بتواند:
۱- مفاهیم اساسی بازاریابی را نام برده و هر کدام را شرح دهد.
۲- بازاریابی را تعریف کرده و فرایند مدیریت بازاریابی را توصیف نماید.
۳- وظایف مختلفی را که مدیران بازاریابی موسسات ایفا می کنند، توضیح دهد.
۴- فرق اساسی فلسفه های موجود در مدیریت بازاریابی را بیان نماید.
۵- اهداف نظام بازاریابی را نام برده و هر یک از آنها را تجزیه و تحلیل نماید.
تعریف بازاریابی و مدیریت بازار
بازاریابی و مدیریت بازار یکی از شاخه های مهم دانش مدیریت است که وظیفه اصلی آن شناخت نیازها و خواسته های انسانی و رفع آنها از طریق فرایند مبادله منابع میباشد.
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.