پاورپوینت تحلیل محتوای کتاب فارسی ششم ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تحلیل محتوای کتاب فارسی ششم ابتدایی دارای ۱۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تحلیل محتوای کتاب فارسی ششم ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تحلیل محتوای کتاب فارسی ششم ابتدایی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۸ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

موضوع :
تحلیل محتوای کتاب فارسی ششم ابتدایی
از منظر توجه به مفاهیم اسراف و صرفه جویی
مسئله اسراف و قناعت از مفاهیم و گزاره های مورد اهتمام دین مبین اسلام است که به بیان های مختلف در آیات قرآنی و روایات اهل بیت علیه السلام مورد بحث و تأکید گسترده ای قرار گرفته است.
نهادهای متولی جامعه پذیری عبارتند از رسانه ها و نشریات، آموزش و پرورش،خانواده، گروه های شغلی و دوستی و تفریحی و مهارتی. هر کدام از این نهادها به سهم خود در جریان جامعه پذیری، تولید و انتقال و اشاعه ی فرهنگ (از جمله مصرف) تأثیر و دخالت دارند. در این میان نقش آموزش و پرورش بسیار مهم و کلیدی است. زیرا دانش آموزان مدت زمان زیادی از عمر خود را در این نهاد ها سپری می کنند (شیخی، ۱۳۸۹ ).
امروزه با گسترش حجم جمعیت در سطح جهانی و محدودیت منابع در دسترس بشر از یک سو و عدم توزیع متوازن منابع محدود موجود، صرفه جویی امری اجتناب ناپذیراست. علاوه بر این، تأکیدات فراوان دین اسلام بر امر “صرفه جویی” به عنوان عاملی در راستای اعتدال فردی و اجتماعی زندگی بشر و دوری از پیامدهای مادی و اخلاقی مصرف زدگی نیز پیش روی ما قرار دارد.
مقدمه
بیان مسئله
کتاب درسی یکی از مهم ترین مراجع و منابع یادگیری دانش آموزان در هر نظام آموزشی است و در ایران نیز یکی از مهم ترین نقش ها را در برنامه درسی ایفا می نماید.
با توجه به نامگذاری سال ۹۳ به شعار اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، مهم ترین موضوع در راستای تحقق این هدف نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی است.
مسئله ما در این پژوهش این است که در کتاب فارسی ششم به موضوع اسراف و صرفه جویی چقدر پرداخته شده است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.