پاورپوینت اضطراب و را ه های کاهش آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت اضطراب و را ه های کاهش آن دارای ۱۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت اضطراب و را ه های کاهش آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت اضطراب و را ه های کاهش آن :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۵ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..pptx) :

اضطراب و را ه های کاهش آن
در ابتدا تعریفی از اضطراب :
اضطراب یک احساس منتشروناخوشایند و مبهم به شکل درماندگی و برانگیختگی فیزیولوژیکی است.یعنی یک احساسی دربدن به وجود می آید که به قلب، ریه، معده، روده ها فشار وارد می کند و مشکلاتی را به وجود می آورد علائم اضظراب این هاست:
تپش قلب،تهوع،استفراغ، تکرر ادرار
تاری دید،درد قفسه سینه،تنگی نفس،سردرد
۱
۱- اضطراب جدایی
علائم این نوع اضطراب (سردرد، دل پیچه، تهوع)
اضطراب جدایی نیز به چندین نوع است:
ترس از مدرسه : این به این دلیل است که کودک از اطرافیان پیش زمینه ی بد ذهنی می گیرد و بزرگترها از تجربیات بد دوران مدرسه برای بچه تعریف می کنند.
ترس از همکلاسی : بچه های بزرگتر از نظر سنی و جسمی، کودک را اذیت می کنند، وسایل آن ها را می گیرند، خوراکی آن ها را می خورند و اگر اعتراض کنند بچه را می زنند.
دیدگاه بد از معلمان : پدر و مادراز سخت گیری های دوران کودکی خودشان تعریف می کنند.بچه می ترسد و دیدگاه منفی پیدا می کند.
انواع اضطراب را بشناسیم؛
۲
۴- قوانین و مقررات سخت مدرسه : معلم با صدای بلند صحبت می کند و بچه را تهدید می کند که اگر صحبت کنی- اگر درس نخوانی، از کلاس می فرستمت دفتر مدرسه… همین چیزهای کوچک و پیش پا افتاده باعث ترس بچه ها می شود.
درکل اگر در مورد اضطراب جدایی بخواهیم جمع بندی کنیم و مثال بزنیم :
کودک به مادر یا پدرمی گوید: وقتی به بیرون می روی تصادف نکنی و مراقب خودت باشی.به همین دلیل از مدرسه رفتن امتناع می کند و حاضر نیست از پدر و مادر جدا شود یا در خواب کابوس می بیند که یک سگ دنبالش کرده و می خواهد او را از پدر و مادرش جدا کند.
۲- اضطراب اجتماعی یا کم رویی
این گونه افراد از صحبت کردن در جمع با غریبه ها می ترسند و اعتماد به نفس ندارند،کلا در صحبت کردن در جمع قفل می کنند و زبانشان بند می آید و مهم ترین عامل تشدید کننده این عامل پذیرفته نشدن از طرف کودکان هم سن و سال خود است.یعنی کودک از این می ترسد که حرفی بزند و کودکان هم سن و دوستانش او را مسخره کنند یا دستش بیاندازند و بخندند.
۳
۳- اضطراب اختلال و منتشر
کودک در این فکر است که اگر پدر و مادر به مسافرت بروند و دیگر برنگردند، من چه کار کنم؟ اگر تصادف کنند و بمیرند، من چه کار کنم؟ نگران از مریضی والدینش،نگران از اینکه مثلا امروز در مدرسه چه چیز پیش می آید؟ اگر درس پرسیدند و بلد نباشم، از کلاس بیرونم می کنند.اگر سرویس مدرسه مشکل پیدا کند من چه کار کنم؟ و هزارتا از این چه کنم،چه کنم ها که خود همه باعث اضطراب می شود.
۴- اضطراب پنیک (حمله هراسی)
در این نوع، اضطراب به صورت ناگهانی و بدون هیچ فکر و خیالی بوجود می آید. مثلا: یک دفعه تعادل انسان به هم می خورد
دچار سرگیجه – تنگی نفس – تپش قلب و لرزش می شود که این بیشتر از ۱۵ الی ۲۰ دقیقه نیست و خود به خود از بین می رود. بچه هایی که دچار اضطراب پنیک هستند، از محیط های باز می ترسند مثل استادن سر صف.
۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.