پاورپوینت بازاریابی مستقیم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بازاریابی مستقیم دارای ۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بازاریابی مستقیم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بازاریابی مستقیم :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۸ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..pptx) :

بازاریابی مستقیم
direct marketing
عنوان
بازاریابی مستقیم
نوع
ابزار
مراحل استفاده
طراحی / اجرا
موضوع
بازاریابی ، فروش و تبلیغات
سطح
سازمانی / فراسازمانی
پیچیدگی
متوسط
روش بازاریابی مستقیم برای جذب مصرف گنندگان جدید و حفظ مصرف کنندگان قدیمی به برقراری ارتباط مستقیم با آن ها مپردازد، این روش با تکیه بر نتایج اثرپذیری بازاریابی ، به دلیل پاسخ سریع مصرف کنندگان به راحتی قابل اندازه گیری می باشد.
بازاریابی مستقیم الزاما بر پایه فعالیت های کوتاه مدت نمی باشد، بیشتر قسمت های بازاریابی مستقیم به صورت کمی قابل ارزیابی است. بازاریابی مستقیم در پی ایجاد روابط مستقیم و بی واسطه با مصرف کنندگان می باشد، زیرا بیشتر افرادی که در این زمینه فعالیت دارند تصور می کنند هزینه پیدا کردن مشتریان جدید ۵ برابر حفظ مشتریان قدیمی می باشد، بنابراین کلیه فعالیت هایی که در زمینه بازاریابی مستقیم انجام می شود با هدف رضایتمندی مشتریان و تشویق مجدد آنها به خرید می باشد، آن ها معتقدند هنگامی که مشتری جذب شد ، می توانند سایر محصولات فروشگاه و یا شرکت را به او معرفی نمایند و او از آن محصولات خریداری کند.
در روند انجام فعالیت های بازاریابی مستقیم ، بازاریابان از انواع وسایل ارتباط جمعی استفاه می نمایند و بعد منتظر واکنش مستقیم مصرف کنندگان می شوند . همانطور که می دانید انجام فرآیند تبلیغات در وسعت زیاد ، جمعیت کثیری از مخاطبان را پوشش می دهد و ممکن است تعداد بسیار زیادی از این افراد هیچ تمایلی به خرید محصول نداشته باشند و بعدا تمایل پیدا کنند و یا اصلا آن محصول خاص مورد نیازشان نباشد . رسانه های تبلیغاتی مستقیم، برای سفارش مستقیم از مصرف کنندگان می توانند استفاده شوند ، اگر چه اصولا در روش بازاریابی مستقیم از ارسال مستقیم کاتالوگ پستی برای مصرف کنندگان استفاده می شود اما در دهه اخیر این روش مدل های متفاوتی دارد ، مثلا بازاریابی از راه دور ، بازاریابی به صورت الکترونیکی و بازاریابی از طریق رسانه های صوتی و تصویری صدا و سیما.
بازاریابی مستقیم به پنج شیوه انجام می شود:
۱- بازاریابی مستقیم از طریق ارسال پستی کاتالوگ محصولات
یکی دیگر از ابزارهای مورد استفاده کارشناسان فروش و بازاریابی در روش بازاریابی مستقیم ارسال کاتالوگ و بروشور و یا حتی محصول از طریق پست می باشد. اسامی و آدرس این گروه از مشتریان از لیست مشتریان بالقوه انتخاب می گردد البته این لیست بعضی از ویژگی های افراد ساکن در آن آدرس را مثل ثروتمند، دارای حیوان خانگی ، دامپزشک و غیره را در شامل می شود و سازمان ها بر اساس این ویژگی ها موراد ذکر شده را ارسال می کنند.
۲- بازاریابی با کاتالوگ
یکی دیگر از روش های بازاریابی مستقیم بازاریابی با کاتالوگ می باشد به گونه ای که یا کاتالوگ برای مشتریان ارسال می شود و یا هنگام مراجعه حضوری در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
۳- بازاریابی مستقیم از راه دور
بازاریابی مستقیم از راه دور یا همان بازاریابی تلفنی یکی از روش هایی است که برای فروش محصولات به مصرف کنندگان استفاده می شود و به نوعی ابزار اصلی بازاریابی مستقیم به حساب می آید.
۴- بازاریابی از طریق رسانه های صوتی و تصویری
بازاریابی از طریق رسانه های صوتی و تصویری به دو شکل مختلف انجام می شود، شکل اول آن استفاده از تبلیغات مستقیم در رادیو و تلویزون می باشد. زمان آگهی های تلویزیونی و یا رادیویی معمولا بین ۶۰ ثانیه تا ۱۲۰ ثانیه می باشد و شکل دوم آن تبلیغات تلویزیونی طولانی (حداقل ۳۰ دقیقه زمان پخش ) و در آخر هر شب پخش می شود، در این قبیل تبلیغات محصولات به شیوه ای متقاعد کننده به تصویر کشیده شده و به مصرف کنندگان معرفی می شوند ، و در پایان یک شماره تلفن رایگان بر روی صفحه نمایش ظاهر می گردد تا کسانی که تمایل به سفارش محصول دارند از طریق شماره تلفن اقدام کنند. نوع دوم بازاریابی مستقیم از طریق رسانه های صوتی و تصویری برای کالاهای کوچک مثل لوازم ظریف آشپزخانه و یا لوازم منزل و باغبانی و …. استفاده می شود.
۵- بازاریابی از طریق خریدهای الکترونیکی
این روش بازاریابی مستقیم از ویدئو تکست استفاده می نماید و به صورت کاملا دو طرفه می باشد که با خطوط تلفن، مشتریان با سیستم کامپیوتر فروشگاه ارتباط برقرار می کنند در سیستم ویدئو تکست یک کاتالوگ کامپیوتری وجود دارد که مشتریان از طریق آن محصولات را انتخاب نموده و سفارش می دهند این سیستم بیشتر برای کسب و کارهایی مانند بانک ها ، شرکت های تفریحی توریستی و خرده فروشی ها استفاده می شود که شامل یک مانیتور و صفحه کلید و یک کابل دو طرفه که به دستگاه متصل است می باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.