پاورپوینت مدیریت اخلاق حرفه‌ای (۲)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مدیریت اخلاق حرفه‌ای (۲) دارای ۲۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مدیریت اخلاق حرفه‌ای (۲)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مدیریت اخلاق حرفه‌ای (۲) :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۶ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

مدیریت اخلاق حرفه ‌ ای
اخلاق اداری
در نظامی که اساس آن مبتنی بر فرامین مکتبی همچون اسلام عزیز است وکتاب خداپیامبر گرامی اسلام (ص)و عترت آن بزرگوار راهنمای آن می باشند.برخورد با مردم واخلاق اداری هم باید برگرفته از دستور و فرمایش ‌ های آن عزیزان باشد در این میان نهج البلاغه که برگرفته از سخنان، نامه ‌ ها وخطبه های مولی الموحدین حضرت علی (ع) می ‌ باشد میتوان الگو وسرمشقی برای همه مخصوصا مدیران وکارمندان باشد.
در این مطالبی که به نحوی بر گرفته از این فرامین می باشد اشاره می ‌ شود:

۱-از نظر اخلاق فردی ، حلم وحوصله وتسلط بر نفس از ضروریات اخلاقی کارمندان است که باید به آن توجه ویژه ای شود .
۲- در حفظ بیت المال کوشا بوده واموال بیت المال را در امور شخصی خود استفاده ننمایند.
۳-ذکر خدا وبه یاد خدا بودن نباید در محیط کار فراموش شود زیرا یاد خدا سبب تقویت روح،روشنایی دل ،بینش صحیح، وتعهد بیشتر می شود.
۴-کار امروز را به فردا وا نگذاشتن هم از اموری است که نباید فراموش شود.
۵-منظم بودن وداشتن انضباط ضمن اینکه باعث حسن اجرای امور خواهد شد موجب رضایت مردم،انباشته نشدن کارها ومنظم شدن محیط کار خواهدبود.
۶-ارتباط بین کارمند ومسئول مافوق باید همواره برقرار بوده ومسائل را به اطلاع ایشان برسانند.
۷ – با گشاده رویی وحسن خلق با مردم برخورد شود.
۸- در صورت بودن مانع یا مشکلی در راه حل مسائل ارباب رجوع،با ملایمت دل آنان را بدست آورد ودر صورت نیاز معذرت خواهی نماید.
۹- به نامه ها وسوالات مردم به شایستگی پاسخ دهند.
۱۰-کارمند باید ضمن حل مشکل مردم .گوش دادن به حوائج انان محرم اسرار حکومت ودولت و دلسوز مردم باشد.
۱۱-کارمند باید متخلق به اخلاق اسلامی باشد.
۱۲-کارمند باید رابطی بین مردم ومسئولین برای رساندن حرف ودرد مردم باشد.
۱۳-مدارا با مردم وارفاق نسبت به آنان عاملی در جهت جلب اعتماد مردم نسبت به دولتا وانگیزه پشتیبانی مردم است.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.