پاورپوینت تجارت الکترونیک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تجارت الکترونیک دارای ۳۷ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تجارت الکترونیک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تجارت الکترونیک :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۳۷ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..pptx) :

تجارت الکترونیک
انقلاب دیجیتال
از اقتصاد دیجیتال اقتصاد ی است که مبتنی بر فناوری های دیجیتال مانند شبکه های ارتباطی دیجیتال (اینترنت اینترانت اکسترانت ها و VAN ها ) کامپیوتر ها نرم افزار و سایر فناوری های مربوط به اطلاعات است . اقتصاد دیجیتال گاهی اوقات با نام اقتصاد اینترنتی ، اقتصاد جدید یا اقتصاد وب نیز شناخته می شود . در این اقتصاد جدید ، شبکه های دیجیتال و زیر ساخت ارتباطی ، محیطی جهانی ایجاد می کند که در آن افراد و سازمان ها می توانند با هم ارتباط متقابل برقرار کرده ، مشارکت کرده و یا اطلاعات را جستجو کنند . بر اساس نظرات choi and whinstone(2000) این محیط باید دارای خصوصیات زیر باشد :
مجموعه گسترده ای از محصولات قابل دیجیتال شدن (پایگاه های داده ، اخبار و اطلاعات ، کتاب ها ، مجلات ، برنامه های رادیو و تلویزیون ، فیلم ، بازی های الکترونیکی ، CD های موسیقی و نرم افزار، همواره در تمام نقاط دنیا با استفاده از زیرساخت دیجیتال منتقل می شوند.
مصرف کنندگان و مؤسسات مختلف معاملات مالی را به صورت دیجیتال با استفاده ازپول دیجیتال و از طریق کامپیوترهای متصل به شبکه یا تجهیزات قابل حمل انجام می دهند.
ریزپردازنده ها و قابلیت های وابسته به شبکه ، در کالاهای فیزیکی مانند لوازم خانگی یا اتومبیل ها نیز تعبیه می شوند.
اصطلاح اقتصاد دیجیتال را می توان در مورد فناوری های مربوط به محاسبات و برقراری ارتباط در اینترنت و سایر شبکه ها و اطلاعات و فناوری حاصله که منجر به پیدایش تجارت الکترونیکی و تغییرات شگرف سازمانی شده است نیز به کار برد . به این ترتیب می توان انواع اطلاعات (داده،صدا،تصویرو غیره)را ذخیره و پردازش کرده و از طریق شبکه ها به سراسر دنیا انتقال داد.
اقتصاد دیجیتال باعث وقوع انقلاب دیجیتال شده است که طبق اعلام وزارت بازرگانی آمریکا در سال ۱۹۹۹ به نوبه خود با وقوع عملکردهای اقتصادی پیش بینی نشده ، عدم توسعه اقتصادی در دورانی طولانی و نیز ثبات تورم همراه است .
انقلاب اقتصادی باعث رشد سریع تجارت الکترونیکی می شود زیرا باعث افزایش رقابت در میان سازمان ها خواهد شد . در تحقیقات صورت گرفته توسط Lederer (1998) عامل “ایجاد رقابت یا مزایای استراتژیک” به عنوان مزیت اصلی سیستم های مبتنی بر وب عنوان شده است.
انقلاب اقتصادی به مبتکران امکان رشد و نمو می دهد. همه روزه بر تعداد این مبتکران اقتصادی افزوده می شود.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.