پاورپوینت بازارهای کارا


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بازارهای کارا دارای ۴۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بازارهای کارا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بازارهای کارا :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۴۵ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

Efficient
Of
Markets
پیشگفتار
دیدگاه بازارهای کارا ناشی از یک کشف تصادفی است .در ۱۹۵۳ یک متخصص آمار بریتا نیایی به نام” موریس کندال”در مورد تغییر قیمت کالا و اوراق بهادار یک مقاله بحث بر انگیز به “جامعه سلطنتی آمار بریتانیا” ارائه کرد. “کندال” انتظار داشت که شاهد چرخه های منظم قیمت باشد.ولی در نهایت شگفتی دریافت که چنین چرخه ای وجود ندارد.هنگامی که موریس کندال ابراز داشت که قیمت سهام دارای یک مسیر و تغییرات تصادفی است مقصود وی این بود که تغییرایت و قیمت هیچ وابستگی به یکدیگر ندارند. درست همان گونه که بردو باخت در بازی بالا انداختن سکه به یکدیگر وابسته نیستند.
در این فصل درباره رابطه متقابل سرمایه گذار و بازار اوراق بهادار ( بورس ) بحث می نماییم. از مجرای تئوری بازارهای کارآی اوراق بهادار می توان این موضوع را پیش بینی کرد که قیمت اوراق بهادار ناشی از این رابطه متقابل به صورت یکی از ویژگی های عمده و چشمگیر درمی آید. در واقع، این قیمت ها مجموعه دانش، آگهی و توان پردازش اطلاعات سرمایه گذاران را به شیوه ای درست منعکس می نمایند. فرآیندی که قیمت ها می توانند این کار را انجام دهند بسیار پیچیده است و چیزی نیست که بتوان به صورت کامل درک کرد. با وجود این، می توان رئوس کلی این فرآیند را به راحتی مشاهده کرد و ما بر روی همین نکات تاکید می نماییم.)
در حسابداری مالی، بازار اوراق بهادار کاربردهای مهمی دارد. یکی از کاربردها این است که، آن را به صورت مستقیم مفهوم افشای کامل اطلاعات را مطرح می نماید.
در تئوری بازارهای کارآ، حسابداری از این دیدگاه مورد توجه قرار می گیرد که با سایر منابع اطلاعاتی مانند رسانه های خبری، دیدگاه ها و اظهار نظرهای تحلیلگران مالی و حتی با قیمت بازار در رقابت است. حسابداری به عنوان محملی برای آگاه ساختن سرمایه گذاران تنها زمانی می تواند بقا یابد که نسبت به سایر منابع اطلاعاتی ارائه نماید که اثرگذار، قابل اتکا، به هنگام و مبتنی بر هزینه و سود باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.