پاورپوینت استراتژی برند شخصی
توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت استراتژی برند شخصی دارای ۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است
شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.
لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت استراتژی برند شخصی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پاورپوینت استراتژی برند شخصی :
لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۵ اسلاید
قسمتی از متن powerpoint (..pptx) :
برچسب سفید
استراتژی برند شخصی
مطالعه موردی
بزرگترین تولیدکننده قطعات رایانهای و الکترونیکی در جهان
تولید بخش عظیمی از قطعات شرکتهای اپل، دل، اینتل و …
تولیدکننده اصلی CPU و کیسهای کامپیوتر
امکان تمرکز شرکتها بر تحقیقات، بازاریابی و برندینگ و بهرهمندی از تولید مداوم و مقرونبهصرفه
دارای بیش از ۲۱۰۰۰ اختراع ثبتشده
سرویس ارائه خدمات چاپ آنلاین
ارائه ملزومات یک تجارت چاپ آنلاین مانند شابلون صفحه وب، اطلاعات بازاریابی، فرآیند تحویل و …
امکان تزئین سایت و نیز محصولات چاپی مانند کارت پستال، هدیه و غیره، با لوگو و طراحی موردعلاقه مشتریان
امکان تمرکز مشتریان بر توزیع و بازاریابی بدون نیاز به دغدغه درباره فرآیند چاپ
تولیدکننده آمریکایی مواد غذایی
ارائه محصولاتی مانند پیتزای منجمد، سس سالاد و غیره، تحت نامهای تجاری مختلف
سفارشیسازی فرآیندهای تولید و امکانات بستهبندی برای هر یک از برندها
توسعه مدل برند سفید با گسترش فروشگاههای تخفیفی
اختصاص دو سوم کالاها در صنعت مواد غذایی به محصولات بی نام تجاری و به نام فروشگاه
برچسب سفید چیست؟
تولید محصولات بدون برند مشخص و ارائه به عرضهکنندگان گوناگون
تولید یک نوع پیتزا در
برچسبهای مختلف برای پیتزا
فروشگاه زنجیرهای ۱
فروشگاه زنجیرهای ۲
فروشگاه زنجیرهای …
دریافت یک نوع پیتزا توسط مشتریان
.
.
.
برچسب سفید چیست؟
برچسب سفید
مزایا
عدم نیاز به سرمایهگذاری زیرساختی برای متقاضی
شانس استفاده از صرفهجویی به مقیاس برای شرکت تولیدکننده
امکان فروش محصول به مشتریان مختلف و از طرق گوناگون
سایر نکات
لزوم حفظ تمایز بین پیشنهادهای مختلف
مناسب برای زمانی که برند تثبیت شده و مشتریان به قیمتها حساس هستند
دارای سابقه پیادهسازی موفق در صنایع غذایی و پوشاک
- لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
- همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
- ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.