پاورپوینت منطقه آزاد تجاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت منطقه آزاد تجاری دارای ۲۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت منطقه آزاد تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت منطقه آزاد تجاری :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۰ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

موضوع : منطقه آزاد تجاری
استاد راهنما: سرکار خانم پناهی
گردآورندگان: زهرا اسکندری
شکیبا فرج الهی
سمیه گنج گلی
شهرستان چابهار
شهرستان چابهار یکی از شهرستانهای استان سیستان و بلوچستان است. مرکز این شهرستان، شهر چابهار است. جمعیت این شهرستان بر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر با ۲۱۶۶۸۱ نفر بوده است .
تقسیمات کشوری شهرستان چابهار با مساحت ۲۴۷۲۹ کیلومتر مربع، در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفته و فاصله مرکز شهرستان تا مرکز استان ۶۹۱ کیلومتر است. این شهرستان دارای ۳ مرکز شهری و ۵ بخش، ۱۱ دهستان و ۵۹۲ آبادی دارای سکنه است.
عوارض طبیعی
سرچشمه رودخانه های منتهی به شهرستان چابهار تماماً بخشی از حوزه آبریز بزرگ دریای عمان را تشکیل می ‌‌ دهند. آن بخش از این حوزه آبریز که در این شهرستان واقع شده است را حوزه آبریز رودخانه ‌ های سرباز، کاجو، کهیر و راپیچ تشکیل می ‌‌ دهد که از ارتفاعات مکران سرچشمه می گیرند و از شمال به جنوب جریان دارند و در انتها به دریا می ‌‌ ریزند. از نظر هیدروژنولوژیکی محدوده شهرستان چابهار را هفت محدوده مطالعاتی تشکیل می ‌‌ دهد. در این شهرستان، در حال حاضر تقریباً تمام بهره برداری از منابع زیرزمینی صورت می ‌‌ گیرد ولی این منابع شدیداً وابسته به جریان ‌ های سطحی اند و به همین دلیل منابع حساس و آسیب پذیری هستند .
حوزه آبریز و شبکه رودخانه ها – اقلیم
آب این شهرستان ازطریق ۱۰۴۲ حلقه چاه ۱۳ رشته قنات —رشته چشمه با میزان آبدهی۵/۹۵ میلیون متر مکعب و رودخانه ‌ های سرباز و با میزان آبدهی متوسط سالانه ۵۰۰ هزار میلیون متر مکعب تأمین می ‌‌ شود.
شهرستان چابهار دارای اقلیم بیابانی گرم و خشک می ‌‌ باشد. میانگین بارش سالانه در این شهرستان ۲/۱۱۴میلی متر و متوسط دمای آن در سال ۸۲ از۸/۴۰ + الی ۸/۹+ درجه سانتی گراد در تغییر است .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.