پاورپوینت فرضیه بازار کارا و استدلاهای اولیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فرضیه بازار کارا و استدلاهای اولیه دارای ۱۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فرضیه بازار کارا و استدلاهای اولیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فرضیه بازار کارا و استدلاهای اولیه :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۹ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

فرضیه بازار کارا و استدلاهای اولیه
فرضیه بازار کارا و استدلاهای اولیه
منطق اولیه اندیشه الزم قانونی برای افشا ناشی از این اعتقاد است که :
سرمایه گذاران قادر به تفکیک شرکتهای کارا از غیر کارا نیستند.
استدلاهای ناتوانی سرمایه گذاران
کنترل انحصاری اطلاعات توسط مدیریت
سادگی سرمایه گذاران
تثبیت ذهنیت
اعداد بی معنی
تنوع روشها
فقدان عینیت
کنترل انحصاری اطلاعات توسط مدیریت
ادعا می شود گزارش های حسابداری تنها منبع اطلاعات بوده و بنابراین مدیران با دستکاری آنها قادر یه تاثیر گذاری بر قیمت سهام اند در جهت منافع خود هستند
اما بازار کارا قضاوتی بی طرفانه نسبت به گزارشها دارد ومدیر بطور مستمر نمی تواند بازار را گمراه کند، ضمن آنکه این گزارشها تنها منبع اطلاعات نیستند.
استدلال مخالف: اگر مدیریت اطلاعاتی فراتر از سایر منابع اطلاعاتی داشته باشد و آنرا افشا نکند باعث خدشه دار شدن کارایی بازار می شود و لذا ورود دولت از طریق قانونگذاری والزام به افشاء تمام اطلاعات ضروری می شود تا فرایند تخصیص مناسب منابع امکان پذیر شود
ایرادات استدلال مخالفین: چرا سایرین این اطلاعات را کسب یا ایجاد نمی کنند و یا چرا خود مدیر این اطلاعات را پنهان نگه می دارد و افشا نمی کند .
پاسخ اینست که هزینه تولید این اطلاعات بیشتر از منافع است و از اینرو سایر منابع اطلاعاتی میلی به کسب این اطلاعات نشان نمیدهند برای مدیران نیز همینطور است هزینه های افشا بیش از ارزش بازار اطلاعات است بنابراین الزام دولت برای افشا زمانی موجه است که هزینه تولید اطلاعات از منافع افشا کمتر باشد و یا ارزش اجتماعی اطلاعات بیش از ارزش بازار این اطلاعات باشد
کنترل انحصاری اطلاعات توسط مدیریت
در یک بازار رقابتی مدیران با استفاده از ممبادله اطلاعات داخلی نمی توانند بازده غیر عادی کسب کنند زیرا پاداش آنها بمیزان سودی که انتظار آنرا دارند کاهش می یابد( Manne1966 ) . قیمت بازار سهام بگونه ایست گه سرمایه گذاران خارج از شرکت نرخ بازده نرمالی کسب می کنند. بنابراین اثر تبادل اطلاعات داخلی کاهش قیمت شرکت بدون افزایش در پاداش مدیران است تا آنجا که اطلاعات داخلی مرتبط با تصمیمات تولید، سرمایه گذاری و تامین مالی است اثر تقلیل قیمتها شدیدتر خواهد بود.
اگر مدیران با افشا اطلاعات بیشتر بتواند بازار را قانع کند که هیچ معامله ای با استفاده از اطلاعات داخلی انجام نشده است، متوانند ارزش شرکت را را افزایش دهند و متعافب آن پاداش خود رانیز. بنابراین مدیران انگیزه کافی برای افشاء اطلاعات دارند و مادامیکه هزینه های افشا کمتر از اثراتش بر ارزش شرکت باشد این روند را ادامه خواهند داد

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.