پاورپوینت تجربیات مدیران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت تجربیات مدیران دارای ۴۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت تجربیات مدیران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت تجربیات مدیران :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۴۰ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بنام خدا
خلاصه کتاب
بهبودی یا نابودی
اندیشه های مدیریتی جک ولش
مطالب عنوان شده در کتابی تحت عنوان بهبودی یا نابودی آورده شده است که یک فرایند مرحله به مرحله از ابتدای راه با ولش همراه شده و اقدامات او را به ترتیب در ۲۹ فصل، تحت عنوان رازهای مدیریتی به تصویر کشیده است. از آنجا که این کتاب کلیه نوآوری ها و ابتکارات مدیریتی جک ولش را از سال ۱۹۸۱ تا ۲۰۰۱ شامل می شود، می توان گفت کاملترین کتابی است که تا به حال درباره اصول مدیریت ولش تدوین شده است .
اسلاتر نویسنده کتاب حاضر که بارها جلسات متعددی را درباره طرز تفکر و روشهای خاص مدیریتی جک ولش با او داشته معتقد است که این کتاب، کاملترین کتابی است که تا به حال درباره اصول مدیریتی ولش نگاشتــــه شده است .
جک ول ش که در اواخر سال ۲۰۰۱ با سمت ریاست جنرال الکتریک بازنشسته گردید ، یکی از پر ارج ترین مدیران دهه ۱۹۹۰بود و غالباً او را از موفق ترین مدیران عامل در آمریکا و حتی در دنیا می دانند . جنرال الکتریک یکی از معتبرترین شرکتهای دنیا می باشد . موفقیت ول ش در طول نزدیک به ۳۵ سال نه به علت هوش و نوآوری و یا بینش استراتژیک وی ، و نه به علت شیوه رهبری او می باشد بلکه بیشتر بخاطر رقابت ساده مدیریتی او است . ول ش آنچه انجام می داد به بهترین شکل و معمولاً بهتر از رقبایش انجام می داد . مسیر شغلی ول ش نشان دهنده این است که توانایی او در تمرکز بر اصول و سخت کوشی ، یکی از مزایای قدرتمند رقابتی وی در دنیای تجارت و بازرگانی می باشد .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.