پاورپوینت طزوح توجیهی تولید قارچ خوراکی با ظرفیت ۵۰ تن در سال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت طزوح توجیهی تولید قارچ خوراکی با ظرفیت ۵۰ تن در سال دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت طزوح توجیهی تولید قارچ خوراکی با ظرفیت ۵۰ تن در سال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت طزوح توجیهی تولید قارچ خوراکی با ظرفیت ۵۰ تن در سال :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۹ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

۱
۱
۲
طرح توجیهی پرورش قارچ خوراکی
باظرفیت ۵۰تن در سال
۲
۳
  مقدمـه :
 
مواد پروتئینی ، یکی از مهم ترین اجزای مواد غذایی مورد استفاده انسانها است. نیاز طبیعی بدن انسان به این مواد ، مبین ضرورت استفاده آنها در سبد غذایی خانواده ها است.از دیرباز انواع گوشت ها، خصوصا گوشت قرمز‌ منبع اصلی تامین پروتئین موردنیاز انسان بوده است.
 
قارچ خوراکی مهم ترین منابع پروتئین غیر حیوانی هست که امروزه به طور وسیع مصرف می‌شود.در این میان بازار مصرف قارچ خوراکی به دلیل افزایش سطح آگاهی جامعه نسبت به فواید و روش مصرف آن ، روند رو به رشدی را تجربه می‌کند.
 
قارچ ، به علت اینکه سرشار از مواد پروتئینی ، گلوسیدی ، ویتامین‌ها و لیپیدها است می‌تواند غذا ی ی مناسب و کاملی برای انسان به شمارآید. ضمن اینکه به واسطه سهولت پرورش قارچ های خوراکی میتوان آنها را به صورت تازه ، خشک ، به بازار عرضه نمود.
 
اجرای این طرح به عنوان یک فعالیت تولیدی ، ضمن اینکه گامی به سوی خود اتکایی کشور در صنایع غذایی به شمار می‌رود میتواند بسترساز اشتغال به کار نیروهای متخصص ( خصوصا در علوم کشاورزی ) و فاقد تخصص گردد. ضمن اینکه بانوان کارآفرین نیز می‌توانند با پیاده سازی این طرح، گامی در جهت توسعه میهن بردارند.
۳
۴
رقبا :
با توجه به اینکه این شغل تقریبا ۴ سال است که در ایران شروع شده است ولی به خاطر سود کمی نسبت به کارهای دیگر دارد کمتر کسی به این کار مشغول شده است و اگر هم مشغول شده اند تمام انها به صورت سنتی یا نیمه صنعتی است و می توان گفت که در خراسان شمالی و بهتر است که بگوییم در شهرستان شیروان تعداد انگشت شماری هستند که مشغول به تولید قارچ هستند به عنوان مثال دریکی از دو روستای اطراف شیروان (حسین اباد و چلو) که به خود شهرهم نزدیک است به صورت سنتی قارچ تولید میکنند و رقبا را هم اکثرا زنان هستند .
با تحقیقاتی که من از شهرهای همجوار خراسان شمالی انجام داده ام بعلت اینکه این شغل کم نامی است تعداد بسیار کمی از افراد در این شغل مشغول کار هستند که نمی توان به عنوان رقبای بزرگ از انها نام برد و
با صنعتی کردن این کار و با تبلیغات می توان تمام این رقبا را کنار زد و با استفاده از همایت چند ارگان دولتی
می توان کل رقبای خود را حتی در خارج از استان را هم کنار زد .
۴

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.