پاورپوینت طرح توجیهی کارخانه ماکارونی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت طرح توجیهی کارخانه ماکارونی دارای ۲۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت طرح توجیهی کارخانه ماکارونی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت طرح توجیهی کارخانه ماکارونی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۸ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

۱
بسم الله الرحمن الرحیم
۲
عنوان طرح
تاسیس کارخانه ماکارانی
۳
مقدمه:
در حال حاضر کارخانهای در ایران وجود ندارد که بتواند گندم دوروم یا سخت را به سمولینا یا دانه شکری ریز تبدیل نماید که اقتصادی باشد کارخانه های موجود گندم های معمولی یا گندم مخصوص نان را تبدیل به آرد نول یا آرد مغزدانه می نمایند که در صنعت تهیه محصولات خمیری مورد استفاده قرار می گیرد و در نتیجه ملاحظه می گردد که کیفیت ماکارانی های تولید داخل بسیار پایین می باشد درحالیکه در کشورهای صنعتی از گندم دوروم جهت تهیه سمولینا استفاده می شود.
برخی از کارخانه های تبدیل کننده ی گندم دوروم به سمولینه در جهان سعی می نمایند سمولینایی با ابعاد ریز تولید نماییند زیرا هزینه های آن در هدود دوبرابر کمتر از تولید سمولینه با ابعاد درشت است و از طرفی دستگاه و تجهیزات و تصفیه کننده های کمتری در تولید آن استفاده می گردد.
۴
اهداف
۱.پاسخگویی به یکی از نیازهای تولیدی جامعه و تهیه یکی از اقلام اجتماع به طوری که از نظر کمی و کیفی با استانداردهای موجود مطابقت نمود و بخشی از نیازهای ضروری جامعه براورده شود.
۲.ایجاد اشتغال و کار مفید برای عدهای از افراد.
۳.ایجاد بازارهای جدید با تولید بیشتر به وسیله تکنولوژی پیشرفته
۴.گسترش فعالیت اقتصادی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.