پاورپوینت روسیه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت روسیه دارای ۴۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت روسیه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت روسیه :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۴۶ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

مروری بر نظام سلامت روسیه گرد آورنده: کلثوم عبدالکریمی استاد محترم:جناب آقای دکتر حسینی
کشور روسیه با نام رسمی فدراسیون روسیه، پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. این کشور در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع است و با اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی و همچنین با دریای خزر ، دریای سیاه و دریای بالتیک مرز آبی دارد. روسیه با ۱۴ کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی دارد و با کشورهای پیرامون دریای برینگ ، دریای ژاپن ، دریای خزر ، دریای سیاه ، و دریای بالتیک ارتباط دریایی دارد.
جغرافیای سیاسی
روسیه با ۱۷۰۷۵۴۰۰ کیلومتر مربع وسعت، پهناورترین کشور جهان است. پهناوری روسیه دو برابر مساحت کانادا یا چین یا ایالات متحده آمریکا است. این کشور در عرض های بالای جغرافیایی واقع شده و بیشتر مناطق کشور، سردسیر و کم بارش است. به همین دلیل بیشتر مناطق این کشور (به ویژه سرزمین بزرگ سیبری ) خالی از سکنه هستند و کشاورزی در این مناطق میسر نیست. مرکز روسیه، شهر مسکو است که در باختر و بخش اروپایی کشور است.
روسیه حدود ۱۴۲ میلیون نفر جمعیت دارد و در رتبه نهم جهان قرار گرفته است. تراکم جمعیت روسیه ۳/۸ نفر در هر کیلومتر مربع است که از پایین ترین نرخ‌های تراکم جمعیت در جهان است. بیشتر جمعیت روسیه در غرب این کشور (بخش اروپایی) زندگی می‌کنند. حدود ۸۰ درصد (۱۱۵ میلیون نفر) از مردم روسیه از نژاد روسی هستند و ۲۰ درصد باقی مانده نژادهایی مانند تاتار ، اوکراینی ، چوواش ، چچنی ، ارمنی ، ترک ، داغستانی ، مغول ، آواری ، اینگوش ، چرکس ، بالکار ، اوستیایی ، آذری ، گرجی و … را شامل می‌شوند.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.