رفتار فوم شدن انواعPP 12 ص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 رفتار فوم شدن انواعPP 12 ص دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد رفتار فوم شدن انواعPP 12 ص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی رفتار فوم شدن انواعPP 12 ص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن رفتار فوم شدن انواعPP 12 ص :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۲ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

۱
‏در این کار تحقیقی ، رفتار فوم شدن انواعPP‏ بررسی شده است رفتار هسته زائی نسل ها و دانستیه نهائی نسل ها در فوم بدست آمده با استفاده از انواع مختلف B,A‏ و عوامل هسته زا دقیقا ارزیابی شده اند رفتار انبساط مجمی و دانستیه فوم نهائی برای کاربردهای فوم PP‏ با دانستیه کم نیز مورد مطالعه بوده اند .
‏دراین مقایسه یک مدل کیفی برای رفتار انبساط حجمی ارائه شده است مکانیزم اصلی انبساط حجمی فوم های PP‏ ابتدا مشخص شد و پدیده انبساط حجمی براساس مشاهدات با ارزیابی شدندSetup‏ سیستم برای مانیتور کردن پدیده انبساط فوم های اکسترود شده بس توضیح داده شد .
‏مکانیزم های اساسی در انبساط حجمی فوم های PP
‏یک آنالیز دقیق نتایج بدست آمده در شرایط فرایندی مختلف نشان داد که نسبت انبساط حجمی فوم های PP‏ اکسترود شده با بوتان در اثر اتلافB,A‏ از پوسته فم یا به بوسیله کریستالیزاسیون ماتریس پلیمر حاصل می شود .
‏در حرارت بالاتر ، سطح مقطع ناگهانی اکسپند می شود زیر یک دمای فرایند سیستم مواد خروجی از دامی زیاد منبسط نمی شوند .
۳
‏مکانیزم فومی شدن
Gas loss‏ پدیده گاز که در فرایند فومی شدن رخ می دهد را می توان بادمای مذاب ارتباط داد نفوذ B,A‏ در دمای بالا خیلی زیاد است بنابراین اگر دمای فرایند بالا باشد گاز به راحتی آزاد می شود به خاطر نفوذ بیشترش در دمای بالا بعلاوه وقتی انبساطCOLL‏ انجام می شود ضخامت دیواره سل کم می شود وسرعت نفوذ گاز بین سل ها افزایش می یابد . در نتیجه سرعت رها شدن گاز از فوم به محیط افزایش می یابد . گاز آزاد می شود به محیط از دیواره نازک سلها از گازی که باید باعث انبساط سلها شود مقدارش کمتر می شود .
‏لذا اگر پلیمر زود سرد وجامد نشود شرمیک می کند .
Cvys TalizaTion‏ پدیده دیگری که بر حداکثر نسبت انبساط در فرایند مواد نیمه کریستالی تاثیر می گذارد کریستالیزاسیون مواد است .
‏اگر کریستالیزاسیون در مرحله اولیه فومی شدن رخ دهد یعنی قبل از اینکه B,A‏ حل شده کاملا نفوذ کرده خارج شوند فوم نمی تواند خوب منبسط شود بنابراین برای اینکه بیشترین انبساط در فوم ایجاد شود کریستالیزاسیون نباید رخ دهد قبل از اینکه تمام گاز حل شده از سل ها خارج شوند لازم به ذکر است که اگر دمای فرایند به دمای کریستالیزاسیون خیلی نزدیک باشد مذاب پلیمر بایستی خیلی سریع سرد شود قبل از اینکه فوم کاملا نیط شود .
۳
‏از طرف دیگر اگر دما خیلی بالا باشد زمان جامد شدگی باید خیلی طولانی باشد و گازها همگی خارج شوند این نشانده آن است که یک دمای اپنیم برای دمای فرایند برای رسیدن به حداکثر انبساط مورد نیاز است اگر دمای مذاب ‏–‏ یعنی دمای فر ایند ‏–‏ خیلی بالا باشد حداکثر نسبت انبساط حجمی حاصل از اتلاف گاز و انبساط حجمی با کاهش دمای فرایند افزایش می یابد .
‏اگر دمای فرایند خیلی کم باشد انبساط حجمی با جامد شدگی ‏–‏ کریستالیزاسیون کنترل می شود وانبساط با افزایش دما افزایش می یابد .
‏مواد مورد استفاده :
PP – Borealis GmbH- Daploy – WB BDHMS
High melt Stwength Branched pp MFR = 2.3 230/ 216
Talc mm Nuc Gating agent
۰.۵% Taic
Sonsitive to mee volume Expansion Ratio
Temperature
(VER)

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.