بهداشت فردی و عمومی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 بهداشت فردی و عمومی دارای ۳۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی بهداشت فردی و عمومی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بهداشت فردی و عمومی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۳۵ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بسم الله الرحمن الرحیم
بهداشت فردی و عمومی
گرد آوری و تنظیم : سحر رمضانی
مجموعه خدمات پذیرایی صدا و سیما
تعریف بهداشت
بهداشت عبارت است از علم و هنر دستیابى به سلامتى. در واقع بهداشت علم نگاهدارى و بالا بردن سطح سلامتى است. بهداشت،درواقع درهاى آینده را به روى فعالیتهاى اقتصادى وپیشرفتهاى اجتماعى یک ملت مى گشاید و به همه مردم از زن و مرد، کوچک و بزرگ، از هر طبقه اقتصادى، اجتماعى و با هر مذهب و اخلاق ارتباط دارد. ضررهاى ناشى از بدى وضع بهداشت به سن، جنس، شغل، یا سطح اقتصادى و اجتماعى و یا منطقه خاصى محدود نمی شود، بلکه مربوط به همه افراد یک جامعه می باشد .
بهداشت‌ عمومی‌ چیست‌ ؟
تعریف جامعى که پروفسور وینزلواز ازبهداشت همگانى ارائه داده است عبارت است از «علم و فن پیشگیرى از بیمارى ها ، افزایش طول عمر و ارتقاى سطح سلامتى و توانایى انسان از طریق کوششهاى دسته جمعى افراد جامعه، به منظور: بهسازى محیط، کنترل بیمارى های واگیردار، آموزش بهداشت فردى، ایجاد خدمات پزشکى و پرستارى جهت تشخیص زودرس و درمان به موقع بیماری ها و ایجاد یک نظام اجتماعى که در آن هر فرد، داراى سطح زندگی مطلوبى، براى تأمین و نگهدارى تندرستى خود باشد، به طورى که هر فردى از جامعه از حق طبیعی خود، یعنى سلامتى و عمر طولانى، بهرهمند شود »
بهداشت‌ فردی‌ چیست‌ ؟
رعایت بهداشت فردى، عبارت از پیروى افراد جامعه از یک سلسله دستورها و عادتهاى بهداشتى و دورى جستن از رفتارها و عادتهاى غیربهداشتى است که مجموعاً باعث می شود افراد جامعه، در معرض عوامل و شرایط بیمارى زا قرار نگرفته و به بیماری های ناشى از آنها دچار نشوند. استراحت، نظافت، خواب، رژیم غذایى مناسب، ورزش، پوشاک و استحمام از نکات مهم اصول بهداشت فردى هستند. ازعادتها ورفتارهاى غیر بهداشتی پرخوری ، استفاده بی دلیل از داروها و کشیدن سیگار نام برد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.