پاورپوینت استرس سرمایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت استرس سرمایی دارای ۱۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت استرس سرمایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت استرس سرمایی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۴ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

بسم الله الرحمن الرحیم
استرس سرمایی
سرما
سرما در محیط کار
انسان موجودی خون گرم بوده و در حرارت های معینی قادر به زندگی و فعالیت می باشد . امروزه مطلوب ترین درجه حرارت برای زندگی را ۲۱ درجه سانتی گراد می دانند که از نظر شرایط محیطی با رطوبت ۵۰درصد و جریان هوای نزدیک به ۱۰ متر در ثانیه همراه باشد . البته گفتنی است که درجه حرارت های مطلوب برای فعالیت های بدنی گوناگون به نوع کار و شدت فعالیت بستگی دارد .
سرما
نحوه اثر سرما
به نظر اکثر دانشمندان سرما به طریق زیر در ایجاد بیماری دخالت می کند:
بدین طریق که از یک طرف در اثر سرما انقباضات و انبساطات عروقی متناوب در نسج بروز می کند که سرانجام منجر به انقباض عروق و بسته شدن عروق و تولید ایسکمی ( کم خونی موضعی اندام ) می گردد که در عین حال با لخته شدن خون موجود در همان عروق همراه است . از طرف دیگر خود سرما به طور مستقیم روی انتهای عصبی در محل سیناپسها اثر کرده و سبب اضمحلال آنها می گردد .سرما سبب می شود که ابتدا آب موجود در فضای بین سلولی و سپس آب داخل یخ زده و در صورت پیشرفت آبی که با مولکول های پروتئین به حال ترکیب است نیز به همین سرنوشت دچار می شود . و مرگ سلول را در پی دارد . وقتی بدن در معرض سرمای شدید قرار می گیرد سیستم دفاعی بدن دیگر قادر به مبارزه نمی شود و به تدریج حرارت مرکزی بدن شروع به سقوط می کند .
سرما
عوارض ناشی از سرما
عوارض عمومی : وقتی که شخص در معرض سرمای شدید قرار می گیرد حرارت مرکزی بدن کاهش می یابد و عوارض سرمازدگی بروز می کند
عوارض موضعی : اگر چه تاثیر موضعی سرما ممکن است عوارض ورم و کبودی انگشتان ایجاد نماید که در صورت تماس با گرما احساس سوزش و خارش شدید کند و در صورت ترک برداشتن ، زخم های دیر جوش نیز بوجود آورد ، ولی در حقیقت مهمترین عارضه ی موضعی سرما یخ زدگی یا Gelure است .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.