تیزر تبلیغاتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تیزر تبلیغاتی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تیزر تبلیغاتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تیزر تبلیغاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تیزر تبلیغاتی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۶ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

۱
‏۱- طرح مسئله:
‏تیزرهای تبلیغاتی در تلویزیون کشور ما زیاد پخش می شود و تأثیر بسزایی در خرید و آشنایی مردم از محصولات غذایی و… دارد. در این تحقیق قصد بر آن است که تأثیر تیزرهای تبلیغاتی مواد لبنی را بر مردم شهر اصفهان فهمیده و برای هرچه بهتر شدن این تیزرها تلاش شود.
‏مواد لبنی بخش زیادی از سبد غذایی خانوار را تشکیل می دهد. مراحل تولید و پاکیزه سازی مواد و افزودن مواد مختلف به آن بسیار مهم است و باید مورد بررسی قرار گیرد. البته استفاده از مواد افزودنی در سالهای اخیر در کشور ما اهمیت بالایی داشته و در انتخاب مردم مهم است.
‏همچنین باید توجه کرد که تیزری موفق است که با حسن نیت و راست گویی مخاطبان را هرچه بهتر با محصولات آشنا کرده و به استفاده ی هرچه بیشتر مردم کشور از محصول ترغیب کند.
‏همچنین برای آشنایی بیشتر مردم با تنوع تولید این مواد و خواص و چگونگی تولید باید با تیزرهایی هرچه قویی تر به این مهم دست یافت.
‏البته در خرید مواد لبنی مانند دیگر مواد قیمت نقش بسزایی داشته و در نوع انتخاب مردم(یار‏انه ای، غیر یارانه ای) تأثیر ب‏ال‏ایی دارد.
‏۲- اهداف:
‏اهداف نزدیک: بالابردن سطح تأثیر گذاری تیزرها به ویژه تیزرهای مواد لبنی بر مردم شهر اصفهان
‏اهداف دور: فرهنگ سازی برای مصرف مواد لبنی در کشور و جلوگیری از بیماری های مختلف ناشی از کمبود ویتامین های موجود در مواد لبنی
‏۳- پیشینه ی تحقیق:
‏با تحقیقات به عمل آمده از سایت های مختلف متن قابل ملاحظه ای در این مورد یافت ‏ن‏شد، البته به جز مقالاتی که به بحث تبلیغات به طور کلی و اجمالی پرداخته بودند.
۲
‏شاید دلیل پیدا نکردن آن این بوده که جمله یا عبارت درستی جستجو نشده، یا به دلیل نداشتن آدرس سایت مناسب اطلاعات درستی به دست نیامد. شاید واقعا در این مورد تحقیق جامعی برای مردم شهر اصفهان انجام نشده. البته کتاب یا پایان نامه ای نیز در این مو‏رد یافت نشد تنها منبع اطلاعات ‏تحقیق‏ کتابخانه ی دانشگاه نجف آباد و کتابخانه ی د‏انشگاه فنی و حرفه ای اصفهان ‏است‏.
‏۴- سؤالات تحقیق:
‏۱- در خرید مواد لبنی چه چیزی برای مردم اصفهان از اهمیت بالاتری برخوردار است؟
‏۲- تیزرهای مواد لبنی چه قدر روی خرید مردم اصفهان تأثیر دارد؟
‏۳- در کانالهای مختلف تلویزیون ایران چه میزان تیزر مواد لبنی پخش می شود؟
‏۴- در تیزر مواد لبنی استفاده از فضای طبیعت و فضای منزل بیشتر مورد توجه مردم اصفهان است یا تصاوی‏ر‏ انیمیشن؟
‏۵- در تیزر مواد لبنی ‏باید چه خصوصیاتی از محصول مطرح شود؟
‏۶- آیا تیزر می تواند برای مصرف بیشتر مواد لبنی فرهنگ سازی کند؟
‏۷- آیا یک تیزر در مطرح شدن کارخانه ای تأثیر گذار است؟
‏۸- آیا تیزر تضمینی برای فروش بیشتر و کیفیت بهتر است ‏؟
‏۵- فرضیات:
‏۱- در خرید مواد لبنی برای مردم اصفهان پاستوریزه بودن، پاکیزگی کارخانه تولید کننده، میزان مواد افزودنی به خصوص مواد نگه دارنده، کیفیت بسته بندی و ‏تنوع در ‏طعم مواد لبنی مهم است.
‏۲- بیشترین خرید مردم اصفهان از شیرهای یارانه ای است چون در این شیرها مواد نگه دارنده استفاده نشده، قیمت مناسبی دارد و چربی بالایی هم ندارند و به خاطر نداشتن مواد افزودنی طعم خوبی دارد.
‏۳- در ایران قانون خاصی برای میزان پخش تیزرها وجود ندارد و هر از چند گاهی یک محصول خاص مورد توجه قرار گرفته کارخانه های تولید کننده ی آن شروع به تبلیغ می کنند.
۴
‏۴- در تیزر مواد لبنی استفاده از فضای طبیعت و فضای منزل و انیمیشن هر دو خوب‏ است‏ و مورد استفاده قرار میگیرد البته استفاده از هر کدام در موارد خاص خود مفید بوده و ایده ی خوب با اجرایی درخور را می طلبد، البته شاید تیزرهای انیمیشنی برای مواد طعم دار(شیر شکلات، خامه شکلاتی، پنیر خامه ای و……) مناسب تر باشد، به دلیل اینکه این محصولات بیشتر مورد استقبال کودکان است.
‏۵- در تیزر مواد لبنی بهتر است موارد زیر نشان داده شود: ۱- خاصیت محصول،۲- میزان ویتامین های آن، ۳- مواد افزودنی که به محصول اضافه می شود(‏امگا۳ و ….)، ۴- نگه دارنده ها، ۵- پاکیزگی کارخانه، ۶- نوع و جنس بسته بندی.
‏۶- تیزر توانایی فرهنگ سازی برا‏ی مصرف لبنی را داراست البته با ‏ب‏یان نمودن خواص محصولات در یک تیزر خوب با ایده ی جذاب و به یاد ماندنی.
‏۷- یک تیزر خوب جذاب می تواند حتی با تعداد کم دفعات پخش‏،‏ کا‏ر‏خانه ی تولید کننده ی آن را به همه شناسانده و در خاطره ها باقی بماند.
‏۸- برای مردم اصفهان در درجه ی اول کیفیت، بعد قیمت‏،‏ سپس طعم و در مرحله ی آخر تبلیغات مهم است، حال آنکه اگر محصولی با یک کیف‏یت و قیمت مناسب با یک تیزر ‏خوب‏ همراه گردد مسلماً بر فروش بیشتر آن محصول تأثیر خواهد داشت.
‏۶- نوع تحقیق:
‏در این تحقیق برای پاسخ دهی به بیشتر سؤالات باید با پرسش از مردم و مشاهده‏،‏ به جواب آنها برسیم‏.‏ پس این تحقیق کمی است.
‏۷- روش جمع آوری:
‏در این تحقیق با پرسش از مردم و فروشنده های شهر اصفهان، کارخانه های تولید کننده ی مواد لبنی و سازنده ی تیزرهای مواد لبنی می توان تأثیر گذاری تیزرها و اهمیت آن را درک کرد و به شخصیت ها و صحنه های مورد علاقه ی مردم پی برد و دلیل فروش زیاد محصول بعضی کارخانه ها را از فروشنده ها پرسید‏. ‏با فهمیدن این موضوعات‏ ‏ می توان‏ کمک شایان توجهی به طراحان تیزر نمود‏.‏ روش دیگر‏،‏ مشاهده ی عکس العمل مردم در مقابل یک تیزر: برای مشاهده ی این منظور می توان ابتدا تیزری را به مدت یک هفته در تلویزیون

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.