پاورپوینت اقدامات اولیه در خونریزی و شوک


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت اقدامات اولیه در خونریزی و شوک دارای ۱۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت اقدامات اولیه در خونریزی و شوک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت اقدامات اولیه در خونریزی و شوک :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۸ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

اقدامات اولیه در خونریزی و شوک
اهداف :
شناخت زخم ها / کنترل خونریزی / جلوگیری از شوک / خطر عفونت ها / انتقال سریع مصدوم به بیمارستان
انواع زخم ها :
زخم باز :در زخم باز پوست آسیب دیده است قسمتهای زیر پوست مانند عضلات و استخوانها نمایان شده است و ارتباط مستقیم با هوای بیرون پیدا می کند . احتمال عفونت در این زخم ها بالاست .
زخم بسته : آسیب در این زخم به بافت زیرین می رسد و پوست مصدوم سا لم است .
 
انواع زخم های باز
۱ـ بریدگی : در اثر برخورد اشیاء تیز مانند چاقو ایجاد می شود شریانها بریده می شود این بریدگی سبب خونریزی شدید می شود . ۲ـ پارگی : تصادف یا له شدگی سبب پارگی و شکاف می شود و خونریزی کمتری نسبت به بریدگی ها دارند احتمال عفونت در این زخمها به دلیل ارتباط با محیط خارج وجود دارد . ۳ ـ سائیدگی : این زخم ها کاملا در سطح پوست هستند و فقط یک لایه از قسمت خارجی پوست را از بین می برند و در زیر آن یک لایه دردناک و متورم باقی می ماند .
۴ـ کوفتگی : پخش شدن خون در زیر پوست می باشد به دلیل پارگی مویرگها در اثریک ضربه به سطح بدن که با اشیاء که نوک تیز ایجاد می شود ۵ ـ زخم های نقطه ای : در اثر فرو رفتن یک شئ نوک تیز به پا یا قسمت مختلف بدن ایجاد می شود . این گونه زخم ها در قفسه سینه خطرناک می باشد و حتی ممکن است باعث مرگ مصدوم شود . ۶ـ زخم تفنگ : در اثر اصابت تفنگ می باشد که سبب آسیب به اعضای داخلی بدن می شود.
انواع زخم ها

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.