تحقیق بیمه عدم النفع


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق بیمه عدم النفع دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق بیمه عدم النفع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق بیمه عدم النفع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق بیمه عدم النفع :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۶ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

۱
‏موضوع:‏ ‏بیمه عدم النفع
‏سابقه ی بیمه عدم النفع
‏آغاز‏ فعالیت ‏در بیمه عدم النفع را باید بعد از جنگ جهانی اول ‏ جستجو کرد تا این زمان فقط خطر آتش سوزی بیمه می شد و خساراتی که واحد تولید کننده‏ صنعتی از بیمه گر دریاف‏ت می کرد تقریباً برای ادامه فعالیت ‏تولیدی کافی به نظر ‏می ر‏سی‏د بعدها ‏برخی از واحدهای ‏تولیدی که از مراکز اعتباری‏ و بانکها وام گرفته بود‏ند با توقف فعالیت نه تنها محصولی‏ تولید نمی کردند بلکه‏ فشار پرداخت اقساط‏ وام نیز بر دوش‏ آنها سنگین‏ی‏ می کرد‏ این‏ مشکلات به اضافه ی‏ ‏نیاز تولید کنندگان‏ به وام موجب شد که تولید کنندگان صنعتی چاره ‏کار را در بیمه عدم النفع جستجو کنند‏ و به سراغ بیمه گران‏ بروند‏.
‏بیمه‏ ‏عدم النفع :‏ یکی از انواع بیمه های زیان مالی اس‏ت‏ که طی آن‏ زیان ناشی از توقف ‏فعالیت برای مدت مشخص تا زمانش ‏ش‏روع فعالیت مجدد واحد‏ بیمه شده‏ را جبران می نماید این زیان‏ عبارتند از سود خالص موسسه پس از پرداخت هزینه های‏ سربار و یا سایر هزینه های ‏دیگر که با تعطیل فعالیت هم وجود دارند ‏نظیر دستمزد کارکنان‏ و کارگران ‏.
‏حدود تعهد بیمه گر
‏بیمه گر بر اساس شرایط قرار داد‏ بیمه عدم النفع درآمد از دست رفته‏ ی بیمه گذار را پرداخت ‏ ‏می کند‏ بیمه گر در بیمه عدم النفع علاوه بر تأمین‏ هزینه های جاری سود احتمالی بیمه گذار ‏ را که در
۲
‏صورت ادامه تولید به دست می آورد ‏نیز جبران می کند‏. تنها آن بخش از هزینه های بیمه گذار از میزان‏ خ‏س‏ارت کسر می شود که وابسته به تولید است‏ و به محض تولید قطع می شود‏.‏
‏مدت زمان تعهد بیمه گر
‏تعهد بیمه گر برای پرداخت خسارت توقف تولید ‏بعد‏ از ورود خسارت مادی به مدت‏ معینی محدود است‏ که امکان دارد از۶ ماه تا ۳۰ ماه‏ در نوسان باشد ولی معمولاً ۱۲ ماه است دلیل وجود محدودیت زمانی برای تعهد بیمه گر ‏این است که امکان پیش بینی مدت توقف تولید وجود ندارد ‏در ضمن مدت پرداخ‏ت‏ خسارت از عوامل ‏مؤثر بر تعیین نرخ حق بیمه در ‏بیمه عدم النفع است که باید در قرار داد‏ ‏و بیمه مشخص باشد‏.
‏سود بنگاه تولیدی بیمه شده
‏در بیمه عدم النفع سود یعنی استفاده بیمه ‏گذار از فروش کالای تولید شده یا خرید و فروش شده که از محل سود بیمه شده هزینه‏ ‏های مالیات بر درآمد‏، بعهده احتمالی، سرمایه ی مؤسسه بیمه شده،‏ اندوخته های قانونی طبق اساس نامه مؤسس، پاداش کارکنان، استهلاک‏، مطالبات مشکوک‏ الوصول، هدایا‏ و کمک های مالی‏.
‏هزینه بنگاه ها بیمه شده
‏این هزینه ها را می توان به سه گروه تقسیم کرد‏:
‏۱- هزین‏ه های خالص فروش مانند کار‏مزد نمایندگان‏. ۲- هزینه های خالص تولید نظیر مواد اولیه‏
‏۳- هزینه های مشترک مانند حقوق‏ کارکنان و استهلاک‏ و … ‏ .
‏بیمه عدم النفع‏ ماشین ‏ آلات‏
۳
‏یکی از مهترین انواع بیمه عدم النفع از لحاظ‏ درآمد حق بیمه است که سود ناخالصی را که در نتیجه ی شکست‏ ماشین کارفرما از آن محروم می شود تحت پوشش قرار می دهد مدت پرداخت خسارت از لحظه ی شکست ‏ ماشین آلات محاسبه می شود‏ نه بعد از پایان دوره ی انتظار و خسارت پس از کسر دوره ی ‏انتظار پرداخت می شود‏. استثناء در این بیمه نامه هزینه های بهره برداری ‏(مواد اولیه‏ – مواد مربوطه به کار دستگاه‏ – مالیات بر مصرف- بسته بندی هزینه‏ حمل و …) استثناست‏.
‏تعیین حق بیمه عدم النفع ماشین آلات
‏تعرفه یگانه ای وجود ندارد و نرخ با توجه به عوامل مؤثر ‏ بر ارزیابی دیسک ‏نو با کمک گرفتن از اطلاعات و ت‏ج‏ربیات فنی ‏ بیمه گران اتکایی تعیین می شود‏.
‏عوامل مؤثر بر ارزیابی ریسک و رسیدن به حق بیمه متناسب
‏۱- احتمال شکست ماشین آلات‏ و مدت توقف بعد از آن
‏۲- احتمال تعداد و دفعات شکست‏ در هر سال
‏۳- اهمیت‏ هر ماشین در خط تولید
‏۴- محل ساخت‏ و سن ماشین
‏۵- امکان تعمیر داخلی ‏و قطعات یدکی
‏۶-‏ کنترل ‏و اندازه های ‏اندازه گیری ایمنی
‏۷-‏ در اختیار داشتن ماشین ‏رزرو‏- ظرفیت اضافی و ماشین آلات ذخیره
‏۸- ‏وضع عمومی

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.