پاورپوینت معرفی استانداردهای باز الگوبرداری مرکز آمریکایی کیفیت و بهره‌وری (APQC)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
9 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت معرفی استانداردهای باز الگوبرداری مرکز آمریکایی کیفیت و بهره‌وری (APQC) دارای ۶۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت معرفی استانداردهای باز الگوبرداری مرکز آمریکایی کیفیت و بهره‌وری (APQC)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت معرفی استانداردهای باز الگوبرداری مرکز آمریکایی کیفیت و بهره‌وری (APQC) :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۶۰ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

معرفی استانداردهای باز الگوبرداری مرکز آمریکایی کیفیت و بهره‌وری ( APQC )
آشنایی با مفاهیم فرآیند، فرآیندگرایی و مدیریت فرایندی
از ساختارهای سازمانی وظیفه‌ای تا ساختارهای سازمانی فرایندی
تاریخچه و معرفی مرکز آمریکایی بهره‌وری و کیفیت (APQC)
معرفی چارچوب طبقه‌بندی فرآیند (PCF)
معرفی شاخص ‏ های کلیدی ارزیابی عملکرد (KPI)
مدل الگوبرداری APQC
معرفی فرهنگ لغات معنایی به‌کار گرفته شده در ترجمه PCF
ارائه مدلی برای الگوبرداری از استانداردهای باز PCF برای بهبود یا توسعه فرایندها
۲
پاورپوینت معرفی استانداردهای باز الگوبرداری مرکز آمریکایی کیفیت و بهره‌وری (APQC)
فهرست مطالب
شرکت مشاوران فناوری اطلاعات آگاهان شهریور ۱۳۸۹
۳
۳
۳
آشنایی با مفاهیم فرآیند، فرآیندگرایی و مدیریت فرایندی
۳
۳
شرکت مشاوران فناوری اطلاعات آگاهان شهریور ۱۳۸۹
۴
تعریف دپارتمان تجارت و صنعت انگلستان از فرایند ‌
آشنایی با مفاهیم فرایند، فرایندگرایی و مدیریت فرایندی
شرکت مشاوران فناوری اطلاعات آگاهان شهریور ۱۳۸۹
فرایندها سنگ ‏ بناهای اصلی سازنده سازمان ‏ ها هستند و درک و بهبود آنها می ‏ تواند مایه حیات سازمان ‏ هایی با کیفیت فراگیر باشد.
آنها ورودی‌ها را که می‌توانند شامل اقدامات، روش ‏ ها و عملیات باشند، به خروجی‌ها تبدیل می ‏ کنند.
گام ‏ هایی هستند که به واسطه آنها برای خروجی‌هایی که نیازها و انتظارات مشتریان را برآورده کرده یا از آن هم فراتر می روند، ارزش آفرینی می‌کنیم
و این ارزش‌آفرینی بایستی هدف سازمان ‏ های مشتری مدار و با کیفیت فراگیر باشد.

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.