پاورپوینت فیزیولوژی مغز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فیزیولوژی مغز دارای ۱۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در PowerPoint می باشد و آماده ارائه یا چاپ است

شما با استفاده ازاین پاورپوینت میتوانید یک ارائه بسیارعالی و با شکوهی داشته باشید و همه حاضرین با اشتیاق به مطالب شما گوش خواهند داد.

لطفا نگران مطالب داخل پاورپوینت نباشید، مطالب داخل اسلاید ها بسیار ساده و قابل درک برای شما می باشد، ما عالی بودن این فایل رو تضمین می کنیم.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فیزیولوژی مغز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فیزیولوژی مغز :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل : powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۱ اسلاید

قسمتی از متن powerpoint (..ppt) :

فیزیولوژی مغز
فیزیولوژی مغز
پژوهشگران ارتباط میان تنوع در سلول های عصبی یا به اصطلاح نرونهای مغز را با گروه ویژه ای از ژن ها شناسایی کرده اند که قادرند جایگاه خود را در میان کروموزوم و زنجیره ژنی تغییر دهند و از این رو به آنها ژن های جهنده نام نهاده اند
هر یک از ما، سر منحصر به فردى روى شانه هاى خود داریم و اگر چه سیم کشى و به اصطلاح سخت افزار مشابهى در مغز انسان ها مشاهده مى شود، تفاوت و گوناگونى هایى در شکل و سازماندهى این اندام بسیار مهم وجود دارد که سبب مى شود حتى مغز دوقلوهاى یکسان نیز از تفاوت قابل توجهى با یکدیگر برخوردار باشد .
فیزیولوژی مغز انسان
با وجود این، پژوهشگران به خوبى ارتباط موجود میان تنوع در سلول هاى عصبى یا به اصطلاح نرونهاى مغز را با گروه ویژه اى از ژن ها شناسایى کرده اند؛ ژن هاى خاصى که قادرند جایگاه و موقعیت خود را در میان کروموزوم و زنجیره ژنى تغییر دهند و از این رو بر آنها ژن هاى جهنده نام نهاده اند . چنین ژن هایى مى توانند به تدریج طرح مغزى ویژه هر یک از انسان ها را به طور منحصر به فردى شکل دهند . به گفته عصب شناسان، این قدرت تحرک ژن هاى جهنده، دریچه مهم دیگرى را به پدیده تنوع و تغییرپذیرى سلول هاى عصبى مى گشاید و این دریچه مى تواند از منظر تصادف و گزینش داروینی، رنگ و مفهوم ویژه اى به خود گیرد . ژن هاى جهنده که آنها را در اصطلاح علمى ترنسپوزون (Transposon) به مفهوم عناصر متحرک نیز مى نامند، در تمام موجودات زنده یافت مى شوند و در واقع، این قبیل ژن ها حدود ۲۰ درصد از کد ژنتیک پستانداران را به خود اختصاص مى دهند .
فیزیولوژی مغز

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.