طرح توجیهی و کارافرینی تولید سنگهای تزیینی ساختمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 طرح توجیهی و کارافرینی تولید سنگهای تزیینی ساختمانی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طرح توجیهی و کارافرینی تولید سنگهای تزیینی ساختمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طرح توجیهی و کارافرینی تولید سنگهای تزیینی ساختمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طرح توجیهی و کارافرینی تولید سنگهای تزیینی ساختمانی :

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل : word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۸ صفحه

قسمتی از متن word (..doc) :

‏۱
‏خلاصه گزارش
‏سنگهای تزیینی ساختمانی به سنگهایی گفته می شود که در نما و کف ساختمان به کار می رود این سنگها گاهاً روسوبی ، آذرین و دگرگونی هستند که بسته به مقاوت آنها در قسمتهای مختلف ساختمان به کار می رود . سنگهای که در ساختمان استفاده می شود شامل مرمر ، مرمریت ، چینی ، کنگومرا ، تراورتن ، ماسه سنگ ، گرانیت ، دیوریت ، سینیت ، گابرو و غیره می باشد که ما برخی از سنگها را مورد تولید قرار می دهیم .
‏گرانیت که سنگی از خانواده سنگهای دگرگونی است به خاطر مقاومت بالا پولیش خوردن بهتر و طرحهای زیبا بیشتر استفاده می شود . سنگ مرمر اصطلاحاً به سنگهایی گفته می شود که بر اثر فعالیتهای چشمه ای آب گرم که بناته شده و دگرگون می شوند عموماً در نمای ساختمان به کار می رود و یا به صورت خورد شده در کف ، سنگهای تراوش سنگهایی هستند که اصولاً حفره های زیادی دارا می باشد .
‏عموماً از سنگهای در تزئین محیطها استفاده می شود مانند نمای ساختمان ، طراحی سنگ فرش خیابان ها و میادین و همچنین پوشش های داخل ساختمان مانند ستونها ، شومینه و آب نماها و می توان به عنوان کالای جانشین و رقیب برای سنگهای تزئینی موزلئیک ، کاشی ، آجر سفال و آجر معمولی را نام برد .
‏این کارخانه در دو شیفت ۸ ساعته فعالیت می کند که در هر شیفت ۶ تن سنگ آماده برای عرضه تولید می کند به دلیل تعدد زیاد کارخانه های تولید سنگهای تزئینی و تقاضای زیاد به دلیل ساخت و ساز مسکن بازار در حالت تعادل است .
‏برای تولید سنگ های تزئینی می توان از سه روش استفاده کرد که یکی اره کردن سنگهای ماربل ، گنج سا که برای سنگهای گرانیت و قله بر که برای هر دو استفاده می شود و دستگاههایی از قبیل عرضی بر و کله بر و پولیش نیز همگی در چند روش بالا به کار می رود که کارخانه ما از قله بر و عرضی بر و کله بر و پولیش استفاده می کند .
‏۳
‏کارخانه نیاز به ۱۰۰۰۰ متر مریع زمین دارد که قیمت آن ۶۰۰۰۰۰۰۰تومان برآورد می شود و برای آسفالت و محوطه سازی ۷۵۰۰۰۰۰تومان هزینه شده است .
‏ برای ساخت ساختمانها ، سالن تولید ، انبار و غیره ۲۲۶۰۰۰۰۰۰ تومان هزینه شده است و هزینه آب رسانی برق رسانی و همچنین گرمایش و سرمایش جمعاً ۴۲۷۰۰۰۰۰۰ می باشد و برای تامین ماشین آلات مورد نیاز کارخانه به صورت کلی ۱۰۱۰۰۰۰۰۰ تومان هزینه شده است .
‏تولید محصول ما در سال هزینه ای معادل ۷/۱۷۸۵۹۵۴۲۸ تومان را در بر می گیرد .
‏درآمد حاصل از فروش حدود ۲۵ تا ۳۵ میلیون تومان در سال برآور می شود . سرمایه در گردش نیز با توجه به توضیحات داخل پروژه چیزی حدود ۸۵۰ تا ۹۰۰ میلیون تومان پیش بینی می شود .
‏مقدار هزینه صرف شده برای تامین آب و برق مصرفی کارخانه ۳۱۳۷۰ تومان در روز می باشد .
‏هزینه سالانه صرف تعمیر و نگهداری محوطه ، ساختمان ها ، دستگاهها و تاسیسات می شود به صورت کلی ۱۳۹۹۰۰۰۰۰تومان می باشد این کارخانه ۱۲ نفر پرسنل دارد که هزینه حقوق و دستمزد آنها سالانه به صورت جمعی ۳۴۲۷۶۰۰۰ تومان می باشد .
‏کل هزینه ای که صرف سرمایه ثابت کارخانه شده است ۱۱۲۶۲۴۰۶۳۱ تومان می باشد که شامل هزینه های سرمایه ای و هزینه های قبل بهره برداری می شود که به ترتیب ۱۰۸۱۵۲۰۰۰۰تومان و ۴۴۷۲۰۶۳۱ تومان می باشد و کل سرمایه در گردش این کارخانه ۷۶۸۱۳۴۶۱۶ می باشد . هزینه ای که مستهلک شدن دستگاهها و محیط باعث آن می شود سالانه ۳۶۷۸۰۰۰۰ تومان را در بر می گیرد ، قیمت تمام شده معمول ما در هر کیلو برابر با ۴۹۶۰۹ تومان می باشد قیمت فروش محصول بر اساس متوسط قیمت کالا های مشابه در بازار در نظر گرفته می شود این کارخانه سالانه ۸/۳۵۸۳۶۹۸۷۳ تومان سود می کند ارزش افزود ناخالص شرکت ۵۹۳۴۴۰۰۵۰ تومان می باشد د ارزش افزود خالص آن ۶۴۳۴۸۱۷۶۲ تومان می باشد نسبت افزود ناخالص به فروش ۵۹۳/۰ می باشد و نسبت افزود خالص بر فروش ۶۴۳۴/۰ می باشد سرمایه ثابت سرانه ۱۵۵۰۸۳۳۳۰۳ تومان می باشد .
‏۳
‏نرخ بازده سرمایه ۰۸۹۱۶۷۲ می باشد و دوره بازگشت سرمایه ۴۰۸۴۱۱۰۰۰ می باشد .
‏مقدمه
‏با زیاد شدن درخواست مسکن در این دوران و بالا رفتن فرهنگ و سطح انتظار افراد در زیبائی و جلوه ساختمان وجود تزئینات در ساختمان امری ملزوم به نظر می رسد که یکی از این تزئین کننده ها سنگ های تزئینی هستند که می توانند جلوه و استحکام زیادی به ساختمان بدهد .
‏تعاریف کلی و اصطلاحات در سنگهای ساختمانی تزئینی :
‏سنگهای ساختمانی به کلیه سنگهای که در بنای ساختمان به کار می رود و سنگهایی که به صورت پلاک یا قواره ای استخراج می شوند اطلاق می گردد . و همچنین همه سنگهایی که برای کارهایی عادی بنائی به کار می رود و سنگهایی زینتی و نما و غیره را شامل می شود .

  راهنمای خرید:
  • لینک دانلود فایل بلافاصله بعد از پرداخت وجه به نمایش در خواهد آمد.
  • همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال خواهد شد به همین دلیل ایمیل خود را به دقت وارد نمایید.
  • ممکن است ایمیل ارسالی به پوشه اسپم یا Bulk ایمیل شما ارسال شده باشد.
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.